V Kopru se po turbo rondojih vozijo že desetletje in ni nikoli bilo nobene drame, v v Ljubljani tudi, celo Gorenjci na Brniku nekaj mesecev (da severnjakov iz Beneluxa etc. sploh ne omenjam), v Kranju je pa odprtje rondoja prava drama.
Koliko je pa v Sloveniji (in tudi v Kranju) takšnih rondojev, kot je bil sedaj že bivši na tem mestu? Stotine, pa ni nobene drame, pa jih ni treba preurejat.
Neumnosti pišeš. Policaji pa tudi, ki preusmerjajo pozornost od pravega problema na obrobnega.In zaradi te drame, so ljudje res začeli dvomiti vase. Tudi tisti, ki jim je bila stvar v teoriji jasna in logična, sedaj razmišljajo, kaj pa če je v resnici bolj zakomplicirano in ne bom znal voziti.
Policisti in novinarji bi morali reči, naj ljudje gledajo table in označbe na vozišču in se skladno z njimi razvrstijo. Ne pa, da se sedaj ljudje na pamet učijo izbiro pasov za posamezno smer.
Ni problem, kako se v krožišču razvrstit, tudi ni problem, če bo kdo naredil prekršek in menjal pas v krožišču, čeprav nebi smel, pravi problem je, kako iz Britofa in Šk. Loke skočit na notranji pas, medtem ko po dveh pasovih iz Šenčurja proti Kranju in obratno teče kolona vozil, ti pa se moraš vklopit skozi zunanji pas na notranjega. Najlažje je rečt počakaj, da bo frej, če boš čakal eno uro boš pa eno uro. To bo izsiljevanja. spremljat moraš promet na dveh pasovih (prej enem), križaš se z tistimi na zunanjem pasu..... Skratka pokalo bo.
in kaj ti pomaga nekoliko večja pretočnost, če se promet nima kam odtečt? 100m nižje je semafor, pa za njim jih je še nekaj, že ob izhodu iz rondoja pa prehod za pešce in kolesarska steza, kjer vsak posamezen pešec, ki se loti prečkanja ustavi promet na dveh oz štirih pasovih, ker ima pešec pač prednost. !!!!! Pa tudi, pred krožiščem gre promet v eno smer po enem pasu, za krožiščem pa se dva pasova spet združita v enega. Zdej pa poudarjamo, kako je vmes v krožišču večji pretok.Stroka je poenotena, da ima turbo rondo večjo pretočnost, kot navaden rondo, prepričan sem, da je projektant naredil simulacijo (in da je v njej upošteval, da bo enkrat v življenjski dobi rondoja narejena tudi cesta Britof-Hotemaže) in je temu ustrezno izbral način vodenja prometa.
Kot bi imel ozko vodovodno cev, ki se na nekem delu razširi, potem pa spet zoža, pa boš nakladal, kako je na širšem delu možen večji pretok. Ja, ampak pretok določa najožji del.
Sem prepričan, da je projektant naredil najprej simulacijo svoje denarnice. Drugo pa mu ni bilo pomembno.
Ja, saj so policaji kazali narejeno animacijo točno za to krožišče, pa so na pešce in kolesarje pozabili, kot da jih ni, pa tudi gostota je bila pri animaciji od oka daleč od tistih 3500 vozil na uro, ki so jih obljubljali.
Sedaj že bivši (če misliš tega zadnjega ) rondo ni bil dvopasoven. Dvopasoven je bil en prej na istem mestu, pa se je izkazalo, da je bil naslednji. enopasovni precej boljši. Prej je redno pokalo, potem nesreč ni bilo več.Vsi tisti, ki kritizirate neustreznost bivšega dvopasovnega rondoja, pozabljate (namerno ali ne), da je bila tam izvorna težava premajhen radij in da so vozila že sama po sebi segala izven pasov in se tem ustvarjala konflikte.
Nov rondo je razširjen.
Nazadnje urejeno: