V Kranju novo krožišče

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.527
113
Jaz sem iz Kranja... Zdaj pa še ti malo ven poglej, da boš videl, da je to eno brezvezno križišče.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
sodeč po skici ima vsak uvoz po dva pasova, nad vsakim uvozom je tabla z imeni naselij, kamor vodi ta pas. torej vse kar moraš storiti je da pomisliš, v katero naselje želiš iti, potem pa se pred rondojem razvrstiš na tisti pas, ki pelje pod tablo z imenom tega naselja. za tisti izredni primer, da naselja ni napisanega na tablah nad uvozi, poskusiš logično razmišljati: če do tega naselja vozi cesta na levi, se razvrstiš na levi pas, če pa cesta na desno, potem greš na desni pas. torej nekako tako, kot gre razvrščanje v običajnih križiščih. bolj bulletrpoof res ne bi moglo biti
Saj ni problem tega krožišča v tem, da se nebi znali prav postavit, če je postavitev logična. Problem je pri tistih, ki se bodo vklučevali iz Šk. Loke v smer Kranj, da bodo morali prečkat en pas in se vključit na drugega, kar je ob gneči zahebano. In tam gneča je in bo.

Vsaj to niso zahebali, da je desni pas za 1.desno, levi pa za ostale smeri, (za razliko od Brniških krožišč), pa da se tisti, ki iz notranjega zavija ven ne križa s tistim ki pelje okol po zunanjem (kot Medvoški -za Zbilje)
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Jaz sem iz Kranja... Zdaj pa še ti malo ven poglej, da boš videl, da je to eno brezvezno križišče.
Potem se spomniš, kako je bilo takrat, ko še ni bilo krožišče. V smeri britof delavski most se za boga ni dalo priti čez, ker je bila strnjena kolona v smeri šenčur kranj. Potem so naredili krožišče in se je kar naenkrat dalo lepo vključiti v promet in stvar je lavfala dosti bolje kot prej. Zadnje čase pa je očitno še toliko več prometa, da navadni rondo ni več požiral in so naredili tole varianto sedaj, ki je pomoje velik korak naprej. V najbolj obremenjeni smeri šenčur kranj se bo razbremenil promet full, ker bodo tisti, ki gredo proti britofu skozi rondo zapeljali skoraj neovirano, tisti, ki gredo v kranj alu proti loki, pa se bodo tudi hitreje zbasali skozi. Prav tako je bil vedno problem v smeri tuš šenčur. Tudi na tej veji imaš desni pas dokaj hiter in bo tudi šlo dosti hitreje. Seveda bi bilo pa idealno, če bi potegnili še dodaten pas iz rondoja do priključka na avtocesto in pa od tuša do rondoja.
Ampak v tej temi je glavni izpostavljeni problem to, da folk ne bo znal voziti skozi krožišče, ker je za eno malenkost drugačno kot ostala. To je pomoje bedarija, ker močno upam, da folk dejansko ni tako butast in jim bo šlo brez problema, le prvič bo treba malo pogledati table in se pravilno razvrstiti. Ostalo pa gre potem samo od sebe.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Saj ni problem tega krožišča v tem, da se nebi znali prav postavit, če je postavitev logična. Problem je pri tistih, ki se bodo vklučevali iz Šk. Loke v smer Kranj, da bodo morali prečkat en pas in se vključit na drugega, kar je ob gneči zahebano. In tam gneča je in bo.

Vsaj to niso zahebali, da je desni pas za 1.desno, levi pa za ostale smeri, (za razliko od Brniških krožišč), pa da se tisti, ki iz notranjega zavija ven ne križa s tistim ki pelje okol po zunanjem (kot Medvoški -za Zbilje)
?? Kaj hočeš povedat s tem, da bodo morali prečkati pas? Ne kapiram. Ko bodo iz loke zapeljali v krožišče po levem pasu, ne treba in tudi ne bodo smeli prečkati nobenega pasu. Lepo se bodo peljali po svojem pasu na izhod kranj. Kaj kle ni jasno?
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Če se to krožišče ne bo obneslo, je naslednja stopnja, namestitev semaforjev po vzoru Tomačevskega rondoja :norec:

Realno je pa tako, da bo prvih nekaj dni malo zmede potem bo pa laufalo brez nekih posebnosti.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.527
113
?? Kaj hočeš povedat s tem, da bodo morali prečkati pas? Ne kapiram. Ko bodo iz loke zapeljali v krožišče po levem pasu, ne treba in tudi ne bodo smeli prečkati nobenega pasu. Lepo se bodo peljali po svojem pasu na izhod kranj. Kaj kle ni jasno?

tisti ki gredo z avtoceste proti britofu čakajo vse, ki pridejo v krožišče pred njimi in ne gredo na avtocesto. ker morajo slednji z notranjega pasu na zunanjega pred izvozom za britof, pa čeprav gredo v kranj.
 
Nazadnje urejeno:

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Potem se spomniš, kako je bilo takrat, ko še ni bilo krožišče. V smeri britof delavski most se za boga ni dalo priti čez, ker je bila strnjena kolona v smeri šenčur kranj. Potem so naredili krožišče in se je kar naenkrat dalo lepo vključiti v promet in stvar je lavfala dosti bolje kot prej. Zadnje čase pa je očitno še toliko več prometa, da navadni rondo ni več požiral in so naredili tole varianto sedaj, ki je pomoje velik korak naprej. V najbolj obremenjeni smeri šenčur kranj se bo razbremenil promet full, ker bodo tisti, ki gredo proti britofu skozi rondo zapeljali skoraj neovirano, tisti, ki gredo v kranj alu proti loki, pa se bodo tudi hitreje zbasali skozi. Prav tako je bil vedno problem v smeri tuš šenčur. Tudi na tej veji imaš desni pas dokaj hiter in bo tudi šlo dosti hitreje. Seveda bi bilo pa idealno, če bi potegnili še dodaten pas iz rondoja do priključka na avtocesto in pa od tuša do rondoja.
Ampak v tej temi je glavni izpostavljeni problem to, da folk ne bo znal voziti skozi krožišče, ker je za eno malenkost drugačno kot ostala. To je pomoje bedarija, ker močno upam, da folk dejansko ni tako butast in jim bo šlo brez problema, le prvič bo treba malo pogledati table in se pravilno razvrstiti. Ostalo pa gre potem samo od sebe.
Krožišča sta bila tam že dva, enega vmes si pozabil.
Ja, ko še ni bilo krožišča, se v smeri Britof - delavski most zlepa ni dalo prit čez. Potem so naredili dvopasovno krožišče, je bilo bolje, še vedno pa se je težko prišlo iz delavskega mosta na notranji pas krožišča, kar je bilo nujno, če si hotel v Kranj ali Britof. Potem ko so tega dvopasovnega popravili v enopasovnega, se je šele dalo lepo vključit v promet. Od takrat nesreč nobenih. In sedaj gremo nazaj, (podobno kot v prvi varianti krožišča, ki se je izkazala za slabo) spet bo treba iz Delavskega mosta na notranji pas, če zavijaš v Kranj ali Britof, in ob tem prečkat zunanjega. In ob visoki gostoti prometa bo to problem. Enak problem bo iz Britofa, če zavijaš na delavski most ali šenčur.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
tisti ki gredo z avtoceste proti britofu čakajo vse, ki pridejo v krožišče pred njimi in ne gredo na avtocesto. ker morajo z notranjega pasu na zunanjega pred izvozom za britof, pa čeprav gredo v kranj.
Tistih, ki gredo iz kranja nazaj v kranj ne bo veliko, tistih, ki gredo iz loke v britof tudi ni veliko, tisti, ki gredo iz loke na avtocesto gredo pa itak mimo in ne ovirajo tistih iz avtoceste proti britofu. Zato uni iz avtoceste proti britofu ne bodo kaj dosti čakali.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Krožišča sta bila tam že dva, enega vmes si pozabil.
Ja, ko še ni bilo krožišča, se v smeri Britof - delavski most zlepa ni dalo prit čez. Potem so naredili dvopasovno krožišče, je bilo bolje, še vedno pa se je težko prišlo iz delavskega mosta na notranji pas krožišča, kar je bilo nujno, če si hotel v Kranj ali Britof. Potem ko so tega dvopasovnega popravili v enopasovnega, se je šele dalo lepo vključit v promet. Od takrat nesreč nobenih. In sedaj gremo nazaj, (podobno kot v prvi varianti krožišča, ki se je izkazala za slabo) spet bo treba iz Delavskega mosta na notranji pas, če zavijaš v Kranj ali Britof, in ob tem prečkat zunanjega. In ob visoki gostoti prometa bo to problem. Enak problem bo iz Britofa, če zavijaš na delavski most ali šenčur.
To preprosto ni res. Tukaj te robniki peljejo točno tja, kamor si se razvrstil, sploh ne moreš kej zajebati. Dokler uni, ki vstopajo v rondo spoštujejo, da nimajo prednosti pred tistimi, ki so že not, vse tvoje bojazni odpadejo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.527
113
Vsi ki gredo iz avtoceste na Britof ali Kranj cakajo:
Tiste ki gredo iz loke ali Kranja na Britof, kar je ok. Drgac ne gre.
Ampak čakajo pa tudi tiste ki gredo in loke v Kranj, ker se mora ta zguziti na zunanji pas pred izvozom za Britof. Po notranjem pasu gredo lahko samo tisti, ki se bodo vklopili iz avtoceste.
 
Nazadnje urejeno:

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
?? Kaj hočeš povedat s tem, da bodo morali prečkati pas? Ne kapiram. Ko bodo iz loke zapeljali v krožišče po levem pasu, ne treba in tudi ne bodo smeli prečkati nobenega pasu. Lepo se bodo peljali po svojem pasu na izhod kranj. Kaj kle ni jasno?
Ko se bodo iz Šk Loke postavili na levi pas, bodo morali najprej prečkat zunanju pas, da bodo zapeljali na notranjega, če bodo šli v Britof ali Kranj. Po zunanjem pasu, ki ga morajo prečkat, pa bo potekal promet KR-Šenčur, pravtako na notranjem. Problem bo ob večji gostoti prometa. Enako velja za prihod iz Britofa.
Tak sistem smo tam že imeli ob prvem dvopasovnem krožnem, pa se ni obneslo.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Vsi ki gredo iz avtoceste na Britof ali Kranj cakajo:
Tiste ki gredo iz loke ali Kranja na Britof, kar je ok. Drgac ne gre.
Ampak čakajo pa tudi tiste ki gredo in loke v Kranj, ker se mora ta zguziti na zunanji pas pred izvozom za Britof. Po notranjem pasu gredo lahko samo tisti, ki se bodo vklopili iz avtoceste.
Iz avtoceste proti britofu zapeljejo na desni pas in čakajo samo tiste, ki gredo iz kranja v britof. Tiste, ki gredo iz loke v britof ne čakajo, ker tisti pridejo po drugem pasu. Poglej sliko na strani 4 se mi zdi.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Dokler uni, ki vstopajo v rondo spoštujejo, da nimajo prednosti pred tistimi, ki so že not, vse tvoje bojazni odpadejo.
No saj to je veljalo že takrat, ko je bilo še navadno križišče. Dokler so tisti, ki so prihajali iz Šk. Loke ali Britofa spoštovali, da nimajo prednosti pred tistimi, ki so peljali Brnik - Kranj, ni bilo nobenega problema. Po tej logiki bi še danes stalo tam navadno križišče, kerni problema. Saj je vse jasno, ve se kdo ima prednost, samo čakaj. Le zakaj hudiča je potem prihajalo do nesreč, kaj misliš?

Ja robniki te že peljejo tja, kamor si se razvrstil, samo da bodo tisti, ki pridejo iz Britofa in želijo nadaljevat proti delavskemu mostu prispeli na notranji pas, kamor jih vodi robnik, ob dvojni koloni avtomobilov iz Šenčurja v Kranj, ki imajo prednost, pošteno načakali, da bodo prečkali zunanju pas in hkrati dočakali še prost notranji pas. In ta film smo že gledali pri prvem krožnem, in se ni obneslo,
 
Nazadnje urejeno:

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
109
9
18
A v Kopru ni bil še nihče? Tam je kar nekaj takih turbo krožišč in se super obnesejo, pretočnost je bistveno večja kot če bi bila navadna dvopasovna krožišča. Je pa treba table gledat in vedeti, kam hočeš ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
s tem bi zmagal, ampak ima mirsi prav, manj bi se pokradlo. Pač Slovenija. Najbolj koruptivna država v EU.
Tale rondo ima majhen pretok, ker je en pas za desno, pa en pas za naravnost in levo. In glede na to da jih bo šla večina naravnost bo levi pas precej bolj zabit kot desni. Varianta nižje od krkota je boljša. Res da je možnost nesreče večja, ampak ima vsaj polne črte (ali pa robnike) pri drugem izvozu, kjer desni mora zapustiti rondo najkasneje pri drugem izvozu. Ne pa tako kot med zalami in Tomačevim kjer se lahko cel.popoldan voziš po zunanjem pasu in iščeš nekoga da ti plača leva vrata
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Je pa sodeč po policijskem? risanju nekaj strani nazaj iz smeri Šenčurja možno obrniti nazaj za Šenčur zaradi potrebe za odcep Hrastje. Očitno na to niso pozabili. Razen če je na terenu drugače kot policaj rise s flomastrom
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
589
369
63
Te drame jaz ne razumem. Novinarji pišejo in pišejo zgodbe, policisti so začutili, da bi se lahko predstavili kot prijazni možici in rišejo črte, na dolgo razlagajo vodenje, poskusno odpirajo in nadzirajo ...

V Kopru se po turbo rondojih vozijo že desetletje in ni nikoli bilo nobene drame, v v Ljubljani tudi, celo Gorenjci na Brniku nekaj mesecev (da severnjakov iz Beneluxa etc. sploh ne omenjam), v Kranju je pa odprtje rondoja prava drama.

In zaradi te drame, so ljudje res začeli dvomiti vase. Tudi tisti, ki jim je bila stvar v teoriji jasna in logična, sedaj razmišljajo, kaj pa če je v resnici bolj zakomplicirano in ne bom znal voziti.
Policisti in novinarji bi morali reči, naj ljudje gledajo table in označbe na vozišču in se skladno z njimi razvrstijo. Ne pa, da se sedaj ljudje na pamet učijo izbiro pasov za posamezno smer.

Stroka je poenotena, da ima turbo rondo večjo pretočnost, kot navaden rondo, prepričan sem, da je projektant naredil simulacijo (in da je v njej upošteval, da bo enkrat v življenjski dobi rondoja narejena tudi cesta Britof-Hotemaže) in je temu ustrezno izbral način vodenja prometa.

Vsi tisti, ki kritizirate neustreznost bivšega dvopasovnega rondoja, pozabljate (namerno ali ne), da je bila tam izvorna težava premajhen radij in da so vozila že sama po sebi segala izven pasov in se tem ustvarjala konflikte.
Nov rondo je razširjen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: _BANDIT_

darwin

Majstr
17. avg 2007
589
369
63
Prodali ali pa v geschenk dali, pri tej neskončni debati, o kem, kako naj kdo izbere kakšen pas niti ni bistveno.

So pa policisti in upravljalec zamudili krasno priložnost, da bi rondo dali v uporabo med vikendom. Jaz bi ga odprl v petek ob 18. in rekel, naj se tisti, ki se ne čuti sposobnega krožišče prevoziti, tekom vikenda odpravi na testno vožnjo, da v ponedeljek ne bo preveč zmeden. :)