Spet bo pokalo, kot je pokalo preden so zgradili to sedaj predzadnjo varianto krožnega.
Kranj dobiva 'turbo' krožišče: kroga po njem ne boste mogli narediti | 24ur.com
Novo kanalizirano krožišče, ki nastaja na Primskovem pri Kranju, bo povečalo njegovo pretočnost, a le, če bodo vsi vozniki upoštevali pravila. Vožnja čez robnike in menjava prometnih pasov nista dovoljeni, razvrstiti se morate pravočasno in uporabljati smernike, prednost pa imajo vozniki, ki so...www.24ur.com
Največja neumnost je, da recimo če zavijaš iz Šk Loke proti Kranju, (Ali iz Britofa v Šk Loko) imaš kar na dveh pasovih avtomobile s prednostno.
Ob gneči bo nemogoče zapeljat na notranji pas, (čakaš da bosta oba prosta), razen če ne boš izsili prvo na en pas tam počakal in blokiral pot iz Kr - Šenčur, in potem ko bo luknja na notranjem pasu pa nadaljeval na notranji pas.
Mislim kdo to projektira te krožišča na Gorenjskem, vsak je malo drugačen.
Krožišča bi morala bit narejena univerzalno, ne pa da skoraj rabiš načrt, kako ga prevozit, pa gledat table, oznake na cestiščih, kdo ima prednost, iz kje lahko kdo pripelje..... Recimo preprosto za desno - desni pas, za ostale smeri pa levi.
Lep primer zgrešenih krožnih je cesta mimo letališča.
A takšnega, kot je bil dosedaj si tudi že kje videl? Si videl kakšne probleme?Sicer sem samo na hitro pogledal, ampak zdi se mi enak, kot pri BTC na letališki, pa še kup drugih. Nikejr videl problemov.
mirsi: pa da ne omenimo zadrge, kjer se boš moral iz zunanjega premakniti na notranjega, če te folk ne bo spuščal, bo spet gužva.....ma zagnojil so totalno.
smer LJ/BRNIK Kranj pa čez 200m semafor, pa kje si to videl pretočnost LMAO.
Ajd da vidim prometne strokovnjake kako smiselno je tule uporabljati smernike, predvsem pa me zanima kako "zaviti levo" (tretji izvoz) v tem rondoju s trakotrjev in prikolico, ne da bi prevozil otoka na rondoju.
Ti razložim.Ne zastopim
Kje in kdaj čakajo?
V rondoju čakajo da menjajo pas? ( Z vožnjo čez robnike?)
Za normalno razumevajoce voznike ( ki se doslej drugod niso vozili po takih rondojih) bo mogoče na začetku nekaj težav, potem bo moralo zlaufat. Če pa ne bo, bo pa jado zrihtal kako kontrolo od modrih da bodo napisal kazni za tako početje.
Tisti mimo Brnika so res "biser" in dvomim da bodo zdržal desetletje brez rekonstrukcije.
Ti razložim.
Prideš do krožnega, in želiš zavit na tretjem izvozu ven. Torej se moraš postavit na levi pas, in nato zapeljat na notranji pas krožišča. (preko zunanjega) Promet poteka po notranjem in zunanjem pasu, torej počakat bi moral, da na obeh pasovih ni nikogar, potem speljat na notranji pas. Pri večji gostoti prometa, se boš načakal :-( Zato mnogi, ko ni nikogar na zunanjem pasu zapeljejo na zunanji pas, in tam čakajo na luknjo, da bodo zapeljali na notranji pas. Seveda, ko čakajo na zunanjem, da bodo zapeljali na notranjega, takrat blokirajo ves promet po zunanjem pasu. Nobene vožnje čez robnike ni.
Bolj kot kontrolo modrih nad vozniki bi potrebovali kontrolo modrih nad koruptivneži, ki zaradi bogvekakšnih nagibov delajo takšna skropucala.
Ja dajmo zakomplicirat kar se da, potem pa kasirat. Krožišče bi moralo bit takšno, kot sem ga nalimal na tretjem postu te teme.