V Kranju novo krožišče

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Težko gledaš samo iz svoje kože, treba je gledat na statistiko celotnega prometa. To krožišče je zasnovano tako, da maksimalno požira na relaciji Brnik-Kranj in kolikor sem se tam vozil je bil to tudi glavni zamašek.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
282
63
Glede na to, da precej voznikov pri nas ne zna pravilno voziti skozi krožišča, so robniki edina smiselna varianta glede pretočnosti in varnosti. Če se ne motim, je v načrtu tudi štiripasovnica od priključka Kranj vzhod do Primskovega, kar bo malo olajšalo dnevne zamaške (oz. jih prestavilo naprej do semaforjev, ki pač ne požirajo tako kot Jenna Jameson).

Skratka napram prejšnjemu stanju je tole sigurno izboljšanje, seveda pa je še prostor za nadgradnje - ampak bodimo pošteni, koliko prostora za izboljšave je šele pri povprečnem vozniku (neuporaba smernikov v krožišču, nepravilno razvrščanje, vožnja po zunanjem pasu mimo prvega izvoza...).

Pri cesti Šenčur-Brnik mi osebno ni jasno, čemu niso poleg krožišč naredili še tam štiripasovnice, sploh ker prihaja nova industrijsko-poslovna cona in nadgradnje letališča, tako da se bo promet samo še povečeval. Je poleg financ še kak drug vzrok?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri nas se počaka, da stanje postane nevzdržno potem se pa ukrepa, zakaj bi nekaj projektiral v naprej na prihodnjih predpostavkah, če pa isto lahko narediš potem
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
tako kot je mirsi objavil video.....medvode je veliko manj prometen....
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Ne se hecat, na Alterju imamo očitno veliko inženirjev strokovnjakov za krožišča. kapo dol.
Sicer pa se izvajalci učijo sproti. Lep dokaz so krožišča mimo Brnika. Najprej so naredili prvo, ugotovili, da je bil zajeb, pa so naredili še enega, tud ta ni bil neoporočen, zato so naredili še tretjega ... menda je ta uspel, ker drugače bi šli delat še četrtega ... na razdalji 2 kilometrov :evil:
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
To je že tretje krožno lrižišče na istem mestu. Toliko o strokovnjakih.
Najprej je bil dvopasovni, je množično pokalo, potem so ugotovili da ni dober, (danes takšnih ne delajo več) so zatem naredili enopasovni, ki je res ob konici povzročal zastoje, - tudi prejšnji jih je, nesreč pa ni bilo. Torej je bil korak na boljše. Sedaj pa to skropucalo, ki je podoben prvemu in je slabši od predhodnega, on gneči bo težava prit na notranji pas, iz strani Preddvora in Šk. Loke, ker po zunanjem poteka promet.

Sicer pa tudi, če bi bilo krožišče bolj pretočno niso naredili nič, ker se bo na naslednjem semaforju 100 in 200 m nižje zabasalo. Nekateri bodo v izogib skakanju na notranji pas preko prometnega zunanjega mogoče raje ubrali pot preko Planine, ali mimo Sloge - Drugje skušajo promet iz ulic spravit na obvoznice, v Kranju iz obvoznice skozi naselja, drugod skušajo promet na uvozih v mesto umirit, v Kranju pa pohitrit.

Skratka krožišče tu bi moralo bit tako, kot je prikazano v animaciji v tretjem postu te teme.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Spet bo pokalo, kot je pokalo preden so zgradili to sedaj predzadnjo varianto krožnega.

Največja neumnost je, da recimo če zavijaš iz Šk Loke proti Kranju, (Ali iz Britofa v Šk Loko) imaš kar na dveh pasovih avtomobile s prednostno.
Ob gneči bo nemogoče zapeljat na notranji pas, (čakaš da bosta oba prosta), razen če ne boš izsili prvo na en pas tam počakal in blokiral pot iz Kr - Šenčur, in potem ko bo luknja na notranjem pasu pa nadaljeval na notranji pas.

Mislim kdo to projektira te krožišča na Gorenjskem, vsak je malo drugačen.
Krožišča bi morala bit narejena univerzalno, ne pa da skoraj rabiš načrt, kako ga prevozit, pa gledat table, oznake na cestiščih, kdo ima prednost, iz kje lahko kdo pripelje..... Recimo preprosto za desno - desni pas, za ostale smeri pa levi.
Lep primer zgrešenih krožnih je cesta mimo letališča.

Sicer sem samo na hitro pogledal, ampak zdi se mi enak, kot pri BTC na letališki, pa še kup drugih. Nikejr videl problemov.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
mirsi: pa da ne omenimo zadrge, kjer se boš moral iz zunanjega premakniti na notranjega, če te folk ne bo spuščal, bo spet gužva.....ma zagnojil so totalno.

smer LJ/BRNIK Kranj pa čez 200m semafor, pa kje si to videl pretočnost LMAO.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Sicer sem samo na hitro pogledal, ampak zdi se mi enak, kot pri BTC na letališki, pa še kup drugih. Nikejr videl problemov.
A takšnega, kot je bil dosedaj si tudi že kje videl? Si videl kakšne probleme?

Jaz tudi v tem krožišču nisem videval problemov, če je popoldan po šihtu gneča - gre za najbolj obremenjeno cesto v Kranju - je pač gneča, ni za to krivo krožišče. Si prišel skoz, le da bolj počasi. Tisti miljonček je pa zgolj darilo gradbeni firmi, denar proč vržen.

O tistem v BTC-ju sem pa bral, da povzroča probleme. Ker se mnogi, ki ob gneči ne uspejo prit do notranjega pasu v enem šusu, to storijo v dveh korakih. Najprej zapeljejo na zunanji pas in tam počakajo da je prost tudi notranji. Ob tem pa zablokirajo ves promet na zunanjem pasu.
In to se bo dogajalo tudi v Kranju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Ne zastopim
Kje in kdaj čakajo?
V rondoju čakajo da menjajo pas? ( Z vožnjo čez robnike?)
Za normalno razumevajoce voznike ( ki se doslej drugod niso vozili po takih rondojih) bo mogoče na začetku nekaj težav, potem bo moralo zlaufat. Če pa ne bo, bo pa jado zrihtal kako kontrolo od modrih da bodo napisal kazni za tako početje.
Tisti mimo Brnika so res "biser" in dvomim da bodo zdržal desetletje brez rekonstrukcije.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
mirsi: pa da ne omenimo zadrge, kjer se boš moral iz zunanjega premakniti na notranjega, če te folk ne bo spuščal, bo spet gužva.....ma zagnojil so totalno.

smer LJ/BRNIK Kranj pa čez 200m semafor, pa kje si to videl pretočnost LMAO.

Slabse kot prej ze skoraj ne more biti... sploh ker folk ne uporablja smernikov in na zacetku, ko je bil dvopasoven, so sibali kar direkt... Sedaj bo pac treba spremljat promet... ne samo na gas tiscat pa jamBrat ze vnaprej...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Jaz v rondojih redko kdaj opazujem smernike. Opazujem raje gibanje volana, koles.....smernike itak večina ne uporablja(v marsikaterem rondoju jih je tudi nesmiselno oziroma jih praktično ne moreš), če pa že jih, se pa.karsikdo s prizganim smernikom pelje mimo izvoza. Potem ga imaš pa v vratih.
Se pa strinjam da so frekventni rondoji pri nas večinoma premajhni.
Nefrekventni pa sploh nekateri. Sem že nalepil sliko rondoja v Biscah, so v križišče s 3m širokimi cestami postavili rondo. Se lahko samo s kolesom po pravilih pelješ v njem. Kako se pelješ s traktorjem in prikolico (glede na to da je v okolici kar nekaj kmetij) po njem skladno s pravili raje ne razmisljam
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Me res zanima v katerih rondojih "smernikov ne moreš uporabljat".

Je pa še en trik za naredit tako krožišče bolj pretočno, če se res izkaže to kot problem. Dodatni semaforji :D
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
Ne vem če se kdaj nisem mogel uporabljat smernika v rondoju, šmenta :p
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Meni tudi ni jasno, v katerih kroziscih smernikov ne mores uproabljati... Iz tega lahko samo sklepam, da si ti eden izmed tistih, ki jih ne uporablja :) ker je itak verjetno nesmiselno jih uproabljati... Kaj pa druge briga, kam gres ane? :D :D :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Ajd da vidim prometne strokovnjake kako smiselno je tule uporabljati smernike, predvsem pa me zanima kako "zaviti levo" (tretji izvoz) v tem rondoju s trakotrjev in prikolico, ne da bi prevozil otoka na rondoju.
 

Priponke

  • Screenshot_2019-08-30-07-24-40-993_com.google.android.apps.maps.png
    Screenshot_2019-08-30-07-24-40-993_com.google.android.apps.maps.png
    1,8 MB · Ogledi: 279

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Verjetno je tukaj itak tak gost promet, da je res nesmiselno ... Ampak uporaba smernikov bi morala priti v podzavest... ne da razmisljal o tem, ali ga je smiselno dati ali ne ... Ker takim se ocitno potem zdi, da je povsod nesmiselna uporaba smernika ... edino takrat, ko so na prehitevalnem pasu dva metra za ritjo nekomu drugemu ... takrat pa je obvezna uproaba... cetudi je pred onim spredaj in na njegovi desni vse polno ... Pa hkrati ob levem smerniku se ponesreci se potegne rocico in blenda... pa se s komolcem se vcasih ponesreci naslonijo na hupo :D :D :D
 
  • Haha
Reactions: MaverickT

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Ne zastopim
Kje in kdaj čakajo?
V rondoju čakajo da menjajo pas? ( Z vožnjo čez robnike?)
Za normalno razumevajoce voznike ( ki se doslej drugod niso vozili po takih rondojih) bo mogoče na začetku nekaj težav, potem bo moralo zlaufat. Če pa ne bo, bo pa jado zrihtal kako kontrolo od modrih da bodo napisal kazni za tako početje.
Tisti mimo Brnika so res "biser" in dvomim da bodo zdržal desetletje brez rekonstrukcije.
Ti razložim.
Prideš do krožnega, in želiš zavit na tretjem izvozu ven. Torej se moraš postavit na levi pas, in nato zapeljat na notranji pas krožišča. (preko zunanjega) Promet poteka po notranjem in zunanjem pasu, torej počakat bi moral, da na obeh pasovih ni nikogar, potem speljat na notranji pas. Pri večji gostoti prometa, se boš načakal :-( Zato mnogi, ko ni nikogar na zunanjem pasu zapeljejo na zunanji pas, in tam čakajo na luknjo, da bodo zapeljali na notranji pas. Seveda, ko čakajo na zunanjem, da bodo zapeljali na notranjega, takrat blokirajo ves promet po zunanjem pasu. Nobene vožnje čez robnike ni.
Bolj kot kontrolo modrih nad vozniki bi potrebovali kontrolo modrih nad koruptivneži, ki zaradi bogvekakšnih nagibov delajo takšna skropucala.
Ja dajmo zakomplicirat kar se da, potem pa kasirat. :bonk: Krožišče bi moralo bit takšno, kot sem ga nalimal na tretjem postu te teme.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Ti razložim.
Prideš do krožnega, in želiš zavit na tretjem izvozu ven. Torej se moraš postavit na levi pas, in nato zapeljat na notranji pas krožišča. (preko zunanjega) Promet poteka po notranjem in zunanjem pasu, torej počakat bi moral, da na obeh pasovih ni nikogar, potem speljat na notranji pas. Pri večji gostoti prometa, se boš načakal :-( Zato mnogi, ko ni nikogar na zunanjem pasu zapeljejo na zunanji pas, in tam čakajo na luknjo, da bodo zapeljali na notranji pas. Seveda, ko čakajo na zunanjem, da bodo zapeljali na notranjega, takrat blokirajo ves promet po zunanjem pasu. Nobene vožnje čez robnike ni.
Bolj kot kontrolo modrih nad vozniki bi potrebovali kontrolo modrih nad koruptivneži, ki zaradi bogvekakšnih nagibov delajo takšna skropucala.
Ja dajmo zakomplicirat kar se da, potem pa kasirat. :bonk:Krožišče bi moralo bit takšno, kot sem ga nalimal na tretjem postu te teme.

To kar ti pišeš ni nujno za turbo križišče oz. je turbo krožišče rešitev tega problema. Imaš v turbotu tudi (oz. večinoma) zunanje pasove v krožišču ki ne sekajo "notranjega" (ker gredo pri prvem izvozu ven). Torej na določenih vstopih ne čakaš nikogar na zunanjem pasu ko zavijaš na notranji pas. Podobno kar si omenil pri krožiščih z direktnimi bypasi. Prednost turbo krožišča je da se da uvoze/izvoze z neenako gostoto prometa peljat po SAMO dveh pasovih pri čemer dobiš na "gostih" linijah polno prepustnost dveh pasov, medtem ko pa manj gostih linijah ohranjaš en pas. Torej krožišče ni večje od klasičnega dvopasovnega krožišča in ima prehodnost na gostih vejah enako kot dvopasovno krožišče z obvodi (vsekakor pa večje kot enopasovno krožišče z obvodi) oz. ker je možno določene obvode potegnit celo dalj od prvega izvoza imaš v določenih situacijah še večjo propustnost od krožišča z bypasi. In to v kranju je točno tako.

Tako da ne filozofirat če ne veš kaj pa kako križišča delujejo in kakšna je specifika prometa.

Čisto kot primer za to krožišče .. če prideš s smeri Brnika (AC) imaš dva uvoza ki jih seka SAMO EN zelo nefrekventen (večinoma prazen) pas za izvoz za Britof in Kranj/center. Skratka promet z Brnika proti Kranju oz Loki (ki ga je največ) bo potekal neovirano in hitro, to da par kmetov z Britofa čaka na dva prosta pasova da lahko gre v Loko je pa tradeoff (še vedno je bolje kot sedaj ko čaka cela kolona taistega kmeta da zmanevrira iz loke na britof).
 
  • Všeč mi je
Reactions: jello in Corvette