v franciji strmoglavil airbus

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
kaj je pa tvoj problem?
rolleyes-1.gif

Če izvzamemo politiko, moji posti bazirajo v glavnem na vprašanjih ne pa na polemikah. Ampak ta tvoja izjava itak nima nobenega drugega namena kot pa samo (neuspešno) provokacijo.

@AndY1: ja tako kot je že VanZanten napisal, na tej višini si uspavan v manj kot minuti, pa še zaveš se ne tega dobro (če ti ravno ne padejo maske s stropa pred nos). Sem pa s Heliosom hotel povedati to, da je Helios padel dol zaradi porabe goriva, kar se pri GW ne bi smelo zgoditi glede na to, da so šele začeli pot. Torej pri tej teoriji dekompresije bi bilo vprašanje zakaj se je letalo sploh začelo spuščat in zakaj posadka ni bila obveščena o dekompresiji.
Pri vseh teh zadevah je vedno en kup "če-jev" in zakaj-ev. Sej bo zelo hitro znano marsikaj.
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.761
655
113
Ne, da je pilot po dvigu zapustil kabino, vrata zaprl za sabo po protokolu nato pa mu jih nihče več od znotraj ni odprl. Zakaj, bo pokazala preiskava.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.295
7.058
113
Citat:
Uporabnik dentex pravi:
Ne, da je pilot po dvigu zapustil kabino, vrata zaprl za sabo po protokolu nato pa mu jih nihče več od znotraj ni odprl. Zakaj, bo pokazala preiskava.

Pa da ni sistema, ki bi pilotu omogočil odprtje kabine od zunaj?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.148
113
Ah kje, si videl že kdaj vrata pilotske kabine?
grims-1.gif


Citat:
Uporabnik Jason pravi:
si kdaj naceloma videl vrata v pilotsko kabino? tezko si predstavljam, da bi zdrzala kakrsnokoli razliko v pritisku, kaj sele dekompresijo.
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.761
655
113
@ Darjan, mislim da ne, nimajo sistema zaradi preprečevanja terorističnih dejanj. Upam, da v tem primeru ni šlo za kaj takega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.148
113
Se pravi pilot gre scat, kopilota infarkt, letalo down?! Torej trenutno nesrečo lahko pripišemo (proti)terorizmu!
tongue-1.gif
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
723
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Se pravi pilot gre scat, kopilota infarkt, letalo down?! Torej trenutno nesrečo lahko pripišemo (proti)terorizmu!
tongue-1.gif

Ne (še). Po pravilih in proporočilih mora enega od pilotov za čas odsotnosti iz kabine nadomestiti član kabinskega osebja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.295
7.058
113
Torej, če je šel pilot ven, po protokolu, je vseeno šel nekdo not namestno njega, nič čudnega tukaj.

Kaj stik s kontrolnim stolpom se spet lahko samo iz kabine izvede, izven nje pa ne, tudi pilot ne more?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.079
11.185
113
letalo je padalo 18 minut in ne vseznalnih 10.. 18 minut je pa že skoraj klasični descent na letališču iz 10km.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Če to drži, potem so antiteroristični varnostni ukrepi posredno povzročili to nesrečo.
To da v nobenem primeru ne moreš notri od zunaj, je očitno zelo slabo, lahko bi na vrata vsaj dali kako ključavnico s šifro.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.254
3.702
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Helios je strmoglavil šele ko mu je zmanjkalo goriva.

Ja, ker je bil na avtopilotu. V tem času pa je bil celoten avion uspavan, razen enega iz osebja, ki je bil drugače potapljač, ki se je prebil do pilotske kabine, ampak je bil, na žalost prepozen.

Ampak, vzrok zna biti pri obeh letalih enak. Padec pritiska v letalu - ne nujno nenaden. Zadosti, da sta pilota 'zaspala', tako kot pri grkih.

[/QUOTE]

Nisem strokovnjak za letalstvo, sem pa gledal tisti doku o Heliosovi nesreči.
Tam ni bilo nobene dekompresije, laično povedano sta pilota, ali serviser, ki je pred letom nekaj delal na letalu, pozabila izključiti "notranje kroženje zraka" in so, banalno povedano, enostavno "podihali" ves kisik v letalu, preden je kdorkoli ugotovil kaj se spoloh dogaja.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
letalo je padalo 18 minut in ne vseznalnih 10.. 1

Ma ja, če so se pa vsi od medijev pa do alterjevcev sklicevali na tisti graf iz flightradarja, ker jemljejo tiste informacijo kot de-facto. Pismo ne moreš vzet vsega kar je napisano na internetu na tak način.

Tako kot se je en našel in napisal nekam na internet, da je 1 preživel, ta novica se je pa razširila kot....
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.206
723
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej, če je šel pilot ven, po protokolu, je vseeno šel nekdo not namestno njega, nič čudnega tukaj.

Kaj stik s kontrolnim stolpom se spet lahko samo iz kabine izvede, izven nje pa ne, tudi pilot ne more?

Mislim da ne. Vendar po moje prihaja čas, ko bo treba ponovno oceniti tveganja. Se mi zdi, da so tveganja s strani pilotov trenutno podcenjena. To že zdavnaj ni več nek super job, ampak garanje kot vsako drugo delo. Tudi dodatni varnostni sistemi, kamera v pilotski kabini, kot si omenil sekundarni način stika s kontrolo iz potniškega dela so po moje možni in potrebni. Ni mi jasno zakaj so črne skrinjice še vedno za moje pojme slabo zaščitene. Danes ni več trakov ampak čipi. Okoli daš pa 5 cm debelo jeklo. In zakaj niso podvojene.