Uvoz rabljenega vozila iz EU

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Našel sem samo podobno temo kjer je debata o uvozu novega vozila iz tujine, ne pa o rabljenem. Vem da so razlike minimalne, vseeno bi blo pa fajn vedeti kaj TOČNO je trenutno potrebno za uvoz rabljenega vozila, po najnovejših zakonih (glede na to da se te zadeve spreminjajo iz leta v leto).

Torej kakšen je postopek doma in v tujini, ter katere papirje moramo pridobiti v tujini ko vozilo odkupimo?



Tema iz 'podobnega' starega foruma je izginila zato se obračam na vas.
Mogoče celo sticky tema?
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Saj zadeva je skoraj ista... Pripelješ dol, greš na tehničnega, da ti izdajo nov homologacijski kartonček, plačaš davek, ekološko takso ter registriraš... Tak sem jaz naredil pred cca 2 leti,...Ni zajeban postopek! Pa račun je fajn met, npr avtohiša, itd...



Tukaj imaš še nekaj... Klik
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Predvsem pazi, da če boš od privat osebe kupoval, da imaš pri notarju overjeno pogodbo. Ker ta overitev v Nemčiji baje ni ravno v navadi. Brez tega si boš nakopal precej težav pri nas.
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Kaksni so pa stroški v nemčiji za te stvari in potem še doma? Tolk da človek ve kaj se splača in kaj ne..
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.327
301
83
39
Ljubljana
4. kot fizična oseba imate naslednje dajatve:
- potni stroški (bencin, vinjete, tuneli, hrana,…)
- v kolikor boste vozilo pripeljali po cesti boste morali vzeti rdeče zoll tablice in plačati 15- dnevno zavarovanje – 150 evr. Lahko se zmenite tudi za rumene, ki so cenejše, vendar po pravilih se lahko z rumenimi vozite le po Nemčiji.
- pri nas plačate EKOLOŠKO TAKSO, ki znaša 14 sit/kg avtomobila, homologacijo (na homologacijski kartonček se čaka 24 ur), ki znaša 23.000 sit.
Plačati morate tudi tehnični pregled, kljub temu da je nemški oz. tuji še veljaven.
- Nato plačate DMV in 20% DDV (za vozila, ki so mlajša od 6 mesecev). V tujini se lahko zmenite z preprodajalci, da vam dajo neto ceno vozila ( pri večjih firmah je to malo težje) DMV lestvica pa je odvisna od cene vozila:
do 1,0 milijonov SIT: 1,0 %
• nad 1,0 milijonov SIT do 1,4 milijonov SIT: 1,4 %
• nad 1,4 milijonov SIT do 1,8 milijonov SIT: 2,0 %
• nad 1,8 milijonov SIT do 2,4 milijonov SIT: 3,5 %
• nad 2,4 milijonov SIT do 3,0 milijonov SIT: 5,0 %
• nad 3,0 milijonov SIT do 4,0 milijonov SIT: 7,0 %
• nad 4,0 milijonov SIT do 5,0 milijonov SIT: 9,0 %
• nad 5,0 milijonov SIT do 6,0 milijonov SIT: 11,0 %
• nad 6,0 milijonov SIT: 13,0 %

DMV in EKOLOŠKO TAKSO plačate prvo, ker brez potrdila ne morete narediti HOMOLOGACIJE (96eur)
Ko imate HOMOLOGACIJSKI KARTONČEK pa naredite še TEHNIČNI PREGLED.


Mintavto
 

Jerez

Pripravnik
27. jul 2007
561
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predvsem pazi, da če boš od privat osebe kupoval, da imaš pri notarju overjeno pogodbo. Ker ta overitev v Nemčiji baje ni ravno v navadi. Brez tega si boš nakopal precej težav pri nas.

Tako je. Ravnokar imam probleme s tem, ker nismo overili pogodbe v Nemčiji. Do zdaj se je dalo brez problema registrirat brez overitve, po novem pa komplicirajo in kličejo nazaj tudi stranke, ki so registrirale pri nas brez overovljenih dokumentov.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
ksz

Koliko je kdo dejansko prišparal z tem ko si je uvozil avto z nemčije? Ko sem sam še bil v postopku nakupa rabljenega avta sem na veliko gledal po nemčiji in je bila cena za soliden primerek z vsemi stroški uvoza nekje enaka kot so bile cene podobnega avtomobila na našem trgu, res pa da je v nemčiji verjetno lažje najti dober primerek avta, kar je bil tudi moj povod za nakup v .de, ker kakorkoli sem računal nikakor nisem moral dobiti ven nekega blaznega profita napram našem trgu.
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Jaz sem se zmenil, da sem dobil rumene tablice, peljal pa sem se v SLO, veljale pa so par dni. Registrirane pa so bile na prodajalca, s tem da sem mu podpisal, da če priletim na kakšen radar plačam jaz...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Upam, da nisi primerjal s cenami pri naših ''švercerjih''. Ker potem lahko veš, da pri tistih avtomobilih lahko mirno daš kilometre +200.000 km.
Ko sem sam primerjal stvari, bi me enak avto iz Nemčije prišel dražje, kot pa tukaj. Vendar, glej zgoraj.

Sicer sem pa dol pripeljal avto iz Avstrije. Cena je bila na koncu z vsemi stroški približno enaka kot bi bila tukaj, le da je avto v precej boljšem stanju. Pa še malce ''dodelan''.
evil.gif
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
ksz

Koliko je kdo dejansko prišparal z tem ko si je uvozil avto z nemčije? Ko sem sam še bil v postopku nakupa rabljenega avta sem na veliko gledal po nemčiji in je bila cena za soliden primerek z vsemi stroški uvoza nekje enaka kot so bile cene podobnega avtomobila na našem trgu, res pa da je v nemčiji verjetno lažje najti dober primerek avta, kar je bil tudi moj povod za nakup v .de, ker kakorkoli sem računal nikakor nisem moral dobiti ven nekega blaznega profita napram našem trgu.

Nekateri ne uvozijo avta zgolj zaradi nižje cene.
Nekaterim je všeč kakšen model, ki ga v SLO skorajda ni naprodaj, s kakšno full opremo...in je čez mejo lažje najti tak avto.

Še zdaleč pa ni res, da se v SLO uvažajo zgolj "zgonjeni" avti. Tak žalosten sloves so žal uspeli ustvariti določeni avto preprodajalčki...
Če pa si greš sam po avto, ali ga naročiš, se da dobiti super vozilce.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Ki pa bo že v osnovi dražje kot pri nas.
Največ uvažajo zgonjene avtomobile. Eni imajo pakso da uvažajo avtomobile od leasing hiš.
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Ja, preprodajalci bodo uvažali najcenejše, zgonjene avte.
Če pa ga greš iskat za sebe, ni toliko pomembno, ali je 1000eur dražji ali cenejši - ampak greš verjetno iskat nekaj, kar tukaj ne najdeš in kar je ohranjeno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:

Še zdaleč pa ni res, da se v SLO uvažajo zgolj "zgonjeni" avti. Tak žalosten sloves so žal uspeli ustvariti določeni avto preprodajalčki...

Če pa si greš sam po avto, ali ga naročiš, se da dobiti super vozilce.


S svojo drugo izjavo si demantirala prvo. Ne vem kako je pri ultra dragih avtomobilih (100+k), vendar pri običnih (npr. Vectra, Passi, itd.) preprodajalec NE MORE zaslužiti z dobrim avtom, ker je dober avto s 100k km v tujini skoraj dražji kot pri nas. Se strinjava? Medtem ko so 3-4 leta stari avtomobili s 300-400+k km gor zastonj. In na zunaj še vedno relativno ok, sploh pa za Slovenčka ko zagleda potem na števcu 110k km (tik pred glavni servisom seveda, da je šansa za sesutje mašine manjša, ker je potrebno vse zamenjat) in seveda se hvali, kako je dobil ultra poceni hud avto. V bistvu pa je kupil zamortiziran avto za morda 5-10% nižjo ceno od dejansko dobro ohranjenega avta.



Je pa res: če greš sam po avto zase, ti tistih par EUR več ni žal, ker veš kaj si dobil, poleg tega so pa ti avti gor fully loaded z opremo
aplauz.gif
).
 
Nazadnje urejeno:

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Še zdaleč pa ni res, da se v SLO uvažajo zgolj "zgonjeni" avti. Tak žalosten sloves so žal uspeli ustvariti določeni avto preprodajalčki...
Če pa si greš sam po avto, ali ga naročiš, se da dobiti super vozilce.
S svojo drugo izjavo si demantirala prvo. Ne vem kako je pri ultra dragih avtomobilih (100+k), vendar pri običnih (npr. Vectra, Passi, itd.) preprodajalec NE MORE zaslužiti z dobrim avtom, ker je dober avto s 100k km v tujini skoraj dražji kot pri nas. Se strinjava? Medtem ko so 3-4 leta stari avtomobili s 300-400+k km gor zastonj. In na zunaj še vedno relativno ok, sploh pa za Slovenčka ko zagleda potem na števcu 110k km (tik pred glavni servisom seveda, da je šansa za sesutje mašine manjša, ker je potrebno vse zamenjat) in seveda se hvali, kako je dobil ultra poceni hud avto. V bistvu pa je kupil zamortiziran avto za morda 5-10% nižjo ceno od dejansko dobro ohranjenega avta.

Je pa res: če greš sam po avto zase, ti tistih par EUR več ni žal, ker veš kaj si dobil, poleg tega so pa ti avti gor fully loaded z opremo
aplauz.gif
).

Res tako pišem, da me ne razumeš, ali me nočeš razumeti?

1. Eno so preprodajalčki, ki na SVOJE stroške v tujini kupijo najcenejši avto in poskušajo potem tukaj zaslužiti oh-in-sploh denarja.

2. Drugo so ljudje, ki pač zaradi različnih želj tukaj ne najdejo avta in jim NI pomembno, če bodo zanj v tujini plačali nekaj eur več. ŽELIJO imeti točno tak avto, kot si so ga zamislili. In tak avto je kljub temu, da je uvožen, DOBER avto.

Zato sovražim posloševanje, da je vsak uvožen avto krš!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
novi avtomobili so v Nemciji res drazji kot pri nas , samo ce primerjas osnovno opremo z avtomobilom kupljenim pri nas, vidis da v Nemciji pri osnovni opremi dobis kaj vec (kak Airbag, klimo). Slovenija je se pac vedno drugorazredno trzisce.
To da so avtomobili bolje servisirani, vozeni po boljsih cestah,....pa tudi dalec od resnice je da se v nemciji dela 100T km/letno
Rabljeni izgubijo precej hitreje ceno kot pri nas, za primer pri MB E 220 CDI prihranek ca 5T EUR.Ce se nekomu ne splaca 3 dni riskirat za 5T EUR.....
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Hvala ti za tale odgovor.


- Zanima me še tole, če je stvar kaj bolj zakomplicirana že uvažaš karamboliran avto iz Nemčije-Avstrije?


- ALi lahko najprej avto peljemo k ličarju/kleparju in šele potem urejamo homoligacijo in podobno uvozno birokracijo?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
ksz

Koliko je kdo dejansko prišparal z tem ko si je uvozil avto z nemčije? Ko sem sam še bil v postopku nakupa rabljenega avta sem na veliko gledal po nemčiji in je bila cena za soliden primerek z vsemi stroški uvoza nekje enaka kot so bile cene podobnega avtomobila na našem trgu, res pa da je v nemčiji verjetno lažje najti dober primerek avta, kar je bil tudi moj povod za nakup v .de, ker kakorkoli sem računal nikakor nisem moral dobiti ven nekega blaznega profita napram našem trgu.

Nekateri ne uvozijo avta zgolj zaradi nižje cene.
Nekaterim je všeč kakšen model, ki ga v SLO skorajda ni naprodaj, s kakšno full opremo...in je čez mejo lažje najti tak avto.

Še zdaleč pa ni res, da se v SLO uvažajo zgolj "zgonjeni" avti. Tak žalosten sloves so žal uspeli ustvariti določeni avto preprodajalčki...
Če pa si greš sam po avto, ali ga naročiš, se da dobiti super vozilce.

Jaz sem razmišljal o uvozu zaradi večje izbire in posledično več možnosti dobiti res dober avto. Ampak večina z katerimi se pogovarjam glede uvoza trdi da so gor kao ful ceneješi avti, ampak jaz te računice nikakor ne dobim ven. Kar se pa tiče preprodajalcev ki uvažajo pa so večinoma vozila v slabem stanju (pa naj si še nekateri tako zatiskajo oči pred resnico), druga stvar pa je individualen uvoz kot si že sama zapisala. Poznam nekoga ki se na veliko ukvarja z "avtoelektroniko" (zbijanje km, izklop raznoraznih ab,abs lučk itd.) in ko mi je povedal koliko števcev na dan v povprečju "popravi" me je skoraj kap. Da ne omenjamo za koga vse "popravlja" vozila...