Uvoz avtomobila

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.366
159
63
37
Tok star, da ustreza EURO2 normativom. Ponavadi je to po letniku 1997. Lahko pa uvoziš tud oldtimerja.
grin1.gif
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
Po letniku 97 vsi ustrezajo euro2 normam.Tu letnik skoraj ne igra vloge,imas avtomobile tudi 92 letnik kateri ustrezajo
euro2 normam(eni so si pač naknadno preuredili v euro2-seveda govorim za Nemčijo).
Lp.
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Euro 2 se začne že vključno s Schl. Nr.: 25

Tukaj pa tabela razporeditve:

 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
...vem da je ta motor še danes v izdelavi, samo ne vem kakšne so razlike med motorjem v tem avtu in recimo v pandi.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Grem v tujino delat in živet, pa rabim avto za po mestu
evil.gif


Pri nase sem gledal, pa ni nič takega kar si jest želim.
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Lahko pokličeš na generalnega uvoznika za Fiat, ti lahko potrdijo. Drugače pa tile Cinquecenti izpolnjujejo Euro 2 normo od 96 letnika dalje. V mobile.de vpišeš pod iskane pogoje tudi Euro 2 normo pa ti bo dalo ven te Fiate.

Je pa glede norm čist različno, Renault je recimo od 1.3.1995 dalje priznaval Euro 2 za Twinga in tudi vsi imajo v Nemčiji vpisano to normo od te prve reg. dalje. Honda je priznavala Euro 2 od vključno z 94 letnikom dalje za 1.5 Lsi motor, itd... Je čist možno, da je Fiat to tudi priznaval za ta tip motorja.

Leta 1994 je bil Euro 2 normativ na splošno sprejet v EU, začel pa je veljati 1997 leta, kar pa ne pomeni, da nekateri avtomobili tega že prej niso izpolnjevali!
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
ksz

Se bom kar tu priključil še s svojim podvprašanjem.

Nekaj razmišljam, da bi naslednje leto uvozil Audi RS2. Zadeva je Euro1, (elegantna) predelava na Euro2 menda ni možna, ker baje zaradi Quattro pogona ni mogoče namestiti vseh novih delov izpuha (info ni čisto preverjen). Kakorkoli - ali kdo od tu prisotnih kaj ve, če obstaja za uvoz takih primerkov kakšen "obvoz" zakonodaje?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Ena možnost je, da počakaš 10 let, da postane avto oldtimer.

Ali pa prepričaš ljudi iz tehniškega muzeja, da gre za neprecenljivo tehnično dediščino, ki je zgodovinsko povezana z našo državo.

Bolj pametne ideje pa nimam
tongue-1.gif
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Tile so edini v Nemčiji, ki delajo predelavo na Euro 2 za RS2, sicer na strani ni navedeno, naj bi jih pa cca. 7 predelali.

Link
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
Predelava tega vozila v Euro2 je verjetno možna v DE,saj jih je ker nekaj l.94-95 naprodaj z Euro2 normo,malo preglej mobile.de
Lp.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Ena možnost je, da počakaš 10 let, da postane avto oldtimer.

Ali pa prepričaš ljudi iz tehniškega muzeja, da gre za neprecenljivo tehnično dediščino, ki je zgodovinsko povezana z našo državo.

Bolj pametne ideje pa nimam
tongue-1.gif

He, he. Nice try ampak jaz bi imel avto v garaži še preden jaz postanem oldtimer.
smile-1.gif


Citat:
Uporabnik tayfun pravi:
Tile so edini v Nemčiji, ki delajo predelavo na Euro 2 za RS2, sicer na strani ni navedeno, naj bi jih pa cca. 7 predelali.

Link

TNX! To sem rabil.
cheer.gif


Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Predelava tega vozila v Euro2 je verjetno možna v DE,saj jih je ker nekaj l.94-95 naprodaj z Euro2 normo,malo preglej mobile.de
Lp.

Mobile gledam že nekaj časa in je takih bolj malo pa še ti praviloma vsaj vizualno izgledajo precej bogo. Poleg tega je, kolikor razumem nemško, večina teh predelav bolj "mesarska" kar se izvedbe tiče. Dodatno je problem še v tem, da si s tem spet zelo zaprem možnost izbire. Zanima me zgolj dobro ohranjen avto, ki je v vseh pogledih točno tak, kot je zapustil tovarno oz. se ga da z nekimi normalnimi stroški spraviti v tako stanje.