Upal sem, da uvoznik avto tudi mogoče pregleda, če je z njim vse ok oz. ima svoje preizkušene kanale/avto hiše in je tako bolj varno, da dobiš dober avto in ne nekaj zjahanega oz. zanič mašino. Itak mislim avto dat na servis takoj ko pride sem, samo ne bi rad dragih presenečenj.Jaz bi naslednjic uvazal sam. Prihranis ene 2 jurja, ce pa je vozilo se v (podaljsani) garanciji švabi itak v vecini primerov ne prodajo uvozniku ampak direkt tebi. Vzames si 3 ure, prebrskas mobile.de, poklices gor, se malo zdilas in gres gor z vlakom/busom/te pelje zemo.... V 3 urah vse uredis in picis nazaj.
Postopke poznam, sem že uvažal (izven EU sicer, kar je še bolj komplicirano), bolj sem računal, da kdo pozna uvoznike, ki ne samo da speljejo postopek, ampak tudi res vložijo nekaj truda v iskanje dobrega avta z nič problemi.Če najdeš takega potem super. Te scene lih ne poznam najbolje, ampak dvomim da se kaj dosti ubadajo s tem. Dajo ga spucat in to je to. Njihovo jamstvo pa itak ti placas po zelji (cargarantie ipd). Je pa res da poznajo postopek v nulo in speljejo lahko v dnevu ali dveh, ti pa se bos lahko lovil s homologacijo, odlocbo za placilo dmv itd. Sam oceni ali se splaca dat jurja in vec za to udobje.
redko, posredniki preverijo preko dekra poročila, kar pa lahko tudi sam. Nekak pretegnejo se ravno ne, računa pa se hitro za tistih par prelaganja papirjev cca do 1500 in prevoz cca 500. Kar lahko narediš sam naredi sam, kolk dolgo pa rabiš da zaslužiš oziroma prihraniš 1500???Upal sem, da uvoznik avto tudi mogoče pregleda, če je z njim vse ok oz. ima svoje preizkušene kanale/avto hiše in je tako bolj varno, da dobiš dober avto in ne nekaj zjahanega oz. zanič mašino. Itak mislim avto dat na servis takoj ko pride sem, samo ne bi rad dragih presenečenj.
Pa se lahko s to tablico pelješ po Slo, če maš še kakih 50km do doma, ali moraš takoj pri vstopu v Slo vzeti preizkušnjo?Sicer znam nekaj nemsko, ampak se je dalo vse anglescini. Zoll tablice ti uredijo oni, jih namontiras na avto in se odpeljes v slo.