Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Tri vozila od štirih so bila ob nakupu nova in so uradni servis videla samo v garancijskem obdobju. Pri enem od teh treh je bilo ugotovljeno, da po šestih letih olje ni bilo NIKOLI IZPUŠČENO iz motorja, samo izsesano, zaradi česar je na dnu nastal nekakšen oljni sir, sama svinjarija. Ugotovljeno je bilo tudi, da na uradnem servisu najmanj 2x do tedaj niso zamenjali oljnega filtra, čeprav je bil zaračunan. Na filtru se je videla očitna obrabljenost, ki se je nato primerjala s ponovno zamenjanim filtrom. Nekdo je popoldan zaslužil 8€ z njim, pri meni pa reskiral, da mi bo zaribala mašina.
Kot prvo če ti olje izsesajo iz motorja ali pa izpustijo iz karterja mislim da ni neke razlike, lahko da je to klasična procedura za določene tipe motorjev. Če ne gre skozi sesalec ne bo šlo tudi skozi luknjo (še manjša možnost) in določeni tipi motorjev imajo s tem res probleme, tu pomaga samo redna menjava olja oz. podiranje karterja. In ja lokalni kozolčan je zelo zaupanaj vredna oseba ki bo povedala kdaj je bilo olje menjano in na kak način.
Obraba olnjega filtra?
Če rabljen olnji filter vržeš v vedro nafte in ga očistiš bo zgledal kot nov, dokler ga ne odpreš (jasno se ga ne da brez flexa) in analiziraš "satovje" ne boš ugotovil razlike.
In na koncu če je tole kar govoriš RES in lahko DOKAŽEŠ potem mislim da ni problema in imaš rešeno zastonj servisiranje vozila do konca življenja. Aja ne moreš dokazat, sosedov Francl pod kozolcem sicer tako pravi, ampak dokazat je pa nemogoče. (ali je mogoče prav sosedov Franci tisti ki med službenim časom krade in popoldne vgrajuje privat?!)
Kar se tiče zamenjanih delov, na vseh servisih so me vprašali če želim stare dele za s sabo, prav tako so mi tudi demonstrirali obrabo (recimo zanič amortizerji brez olja, roke z luftom, ...).
Torej brez zamere, ne zagovarjam uradni servisov ampak mislim da je to napisano buča. Če pa ni bi pa prosil za več dokazov kot pa to da je filter "vidno" obrabljen in da je v karterju gošča!