Malo berem tele poste in mi res nekaj ni jasno - ali pa sem jaz malo "glup" - a tukaj res ni nobenega dejanskega uporabnika LPG-ja? Imam dva avta, oba predelana na plin - in sicer v Srbiji; pa ne zaradi cene - res je, po vseh dajatvah je bilo še vedno cca 50% ceneje kot v Sloveniji - vendar zaradi kvalitete vgradnje; na enemu, ki ima plin že 350 kkm, 8 let, sem vsega skupaj dvakrat menjal filter plinske faze in enkrat tekoče, sicer nobenih drugih stroškov (in nobenih problemov s preklapljanjem, klenkanjem, bučk tipa mazanje ventilov ipd), na drugemu pa imam narejenih cca 180 kkm, nov sistem, samonastavljiv preko avtomobilskega ECUja; prav tako nobenega mazanja ventilov, nisem še menjal filtrov - ni bilo potrebe. Poraba kot bencina, če je moč nižja - pri 100 KW se ravno ne pozna. Prijatelji, ki imajo vgrajen plin doma pa jamrajo, da jim pojasnujejo "majstri" (ne bom omenjal vgrajevalcev, oba sta že omenjena v forumu) pojasnujejo, da tako mora biti, če vgradiš plin. Larifari okoli prihranka - seveda prihraniš. Olje je čisto, katalizator se ne obrablja, motor teče mirnejše. Delovna temperatura motorja je nižja. Posebne svečke za plin - spet larifari.
Torej, ne reklamiram plina - le meni je ceneje in ugodneje. Stranski efetkti - vsaj pri Citroenovih vozilih - jih ni.
Avta sta Xantia 1,8 16V, trenunto ima 450 kkm in je BP, drugi pa je C5 2,0 avtomatik, 280 kkm in je prav tako BP.
Pa lep pozdrav, kot je bilo navedeno že kakih 100 postov višje - ni važna znamka, važno je da ima EU certifikat in da ga vgradi nekdo, ki ve, kaj počne.
A takih je žal v SLO malo; PR pa deluje; glasneje ko nekdo vpije - beri se reklamira - slabši je.
So pa že vozili neki iz SLo (kjer so jim vgradili zgoraj omenjeni gospodi) na jug, da jim nastavijo in popravijo isntalacijo.
M