Tunel karavanke

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 3287
  • Začetni datum
I

Izbrisan uporabnik 3287

Podrazitvitev in ukinitev najbolj ugodne variante. Prokleti lopovi.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Povej v celoti. Praktično prva podražitev od otvoritve pred 22leti. Če bi bilo po holcarsko bi se že zdavnaj podražilo. Imajo pa letno točkovno karto, ki velja 18 mesecev, ena vožnja stane 4,25€ za razliko od enkratne, ki bo stala 7€.

Kako znate eni izpostaviti samo tisto kar vam paše in trgati iz konteksta...
10.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

No pa dajmo. Do sedaj sem kupoval 10 prehodov za 21.5 eur vsak teden. Po novem tega ne bo vec. Lopovi? Zame so.
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Mislim, da to ni naša direktiva, ampak direktiva vlade tistih s ali za ketere delaš, ker naši niso imeli tunela nikoli namena računat.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Pojma nimam cigava direktiva. Sem slisal, da svabi niso imeli namena racunat prehoda. Nasi pa so. Vseeno, smesno mi je to, kako nekateri zagovarjajo raznorazne podrazitve. Aja saj res, v nasi prelepi dezelici je sluzb na pretek. Da o placah ne zacenjam
uf-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Narobe si slišal. DARS (oz. pristojni organ v YU) je imel namen predornino vračunati v samo cestnino, pa so tebi ljubi holcerji rekli NEIN in zahtevali predornino kot še za marsikateri predor v Avstriji ki je daljši od nekaj 100m.
Kot zanimivost, na pirnski avtocesti je predornin za vsaj 20€ poleg obvezne uporabe vinjete za enopasovno AC! (po večini).
Glede služb pa, kdo ti je kriv če si nekonkurenčen
evil.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Jah, res mi gre slabo... Vseeno ni resitev v: podrazimo vse kar gre in vse kar je mozno. Ko hebe narod.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Imaš prav, Avstrijci so tisti, ki predornino računajo posebej; vendar ni treba pretiravat, na pirnski (A9) je 12,50 EUR za oba tunela.

Še manj pa je res, da računajo za "marsikateri predor, ki je daljši od 100m".

Računajo na že omenjeni A9 (pirnska); A10 (turska), A11 (Karavanke), A13 (Brenner) in S16 (St. Anton).
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Računajo za tunele, ki so daljši od vseh naših skupaj. Ampak, kaj potem, naj crkne sosedova krava, Ivan pa je kriv!
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.932
2.345
113
za šankom
ksz...

kakor koli obrneš z njihovo plačo ni problem plačevati tunelnino,problem je to z našo plačo če se 15x mesečno gor voziš
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
And again... Če se tolikokorat pelje čez predor... Pri nas se načeloma in nahrbtoma dobi povrnjena kilometrina, predornina, cestnina... Če je pa zaposlen gor ima pa itak tako plačomda nima kaj jamrat...
cool-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.569
5.131
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Računajo na že omenjeni A9 (pirnska); A10 (turska), A11 (Karavanke), A13 (Brenner) in S16 (St. Anton).
No, ampak vsega skupaj imajo kakih 15 cestninskih mest za predore. Ko se pri nas pojavile vinjete, sem gledal, da dobijo iz teh predornin nekje približno toliko denarja kot od vinjet.
O temi: zanimivo bi bilo videti neko bilanco, koliko so pobere cestnine za karavanški predor in kolikšni so stroški. Smiselno bi bilo, da bi imeli nek minimalni plus in da čimprej skopljejo drugo cev. Res pa najbrž je, da je druga cev (glede pretočnosti) nujna samo nekaj poletnih vikendov. Naj bo takrat tudi višja cestnina. Redni kruh predoru pa prinašajo dnevni migranti. Ti bi morali imeti znatne ugodnosti, kot jih imajo povsod veliki kupci. Res pa je, da tu ni prave ekonomske logike, ker tudi prave konkurence predor nima.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.690
4.400
113
Ja samo na pirnski lahko letno karto kupiš za 50 € pa se drkaš gor in dol koliko ti srce poželi
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.690
4.400
113
Ni čisto res če se voziš samo čez en tunel pa na naslednjem izvozu ven se da tudi brez vinjete. Samo je okrog 70 €.
Če pa ti je na poti v službo pa lahko zahtevaš nižjo ceno ali celo prosti prehod. Ne vem več točno ker sem pred dvema letoma to študiral