Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Klinc pa takšni "neodvisni in raziskovalni" mediji.
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Zakaj to pišem? Glede na to, da je bilo to konkretno vozišče narejeno v obdobju marec-april 2005, je torej agregat bil nadrobljen pozimi. Tedaj ga pa pri drobljenju ne perejo, torej, to je ena kost za glodanje.
Pa še ena kost za glodanje. Beton za obrabni sloj ni mešal SCT temveč so ga mešali v Kisovcu (Tebag, če se ne motim). No, sej receptura je res bila sct-eva, ampak kaj če...???
SCT je dal 10 let garancije. Kdo je bil njihov podizvajalec mene kot davkoplačevalca ne zanima.
ERGO: kriv je SCT.
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Če nekdo hoče imeti led pred vhodom v bajto, pa se mu to v skladu z dogovorjeno pogodbo naredi, ne more izvajalca tožit, da mu sedaj pa drsi.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Klinc pa takšni "neodvisni in raziskovalni" mediji.
Novinarji so iz FDV-ja. Tam niso jemali gradbeništva. Zato jim take teme ne gredo. Tako ostajamo pri Sovah in podobnih afnarijah.
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Standardi so znani,
Citat:
Uporabnik Mare2 pravi:
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Standardi so znani,
Si prepričan o teh standardih? Lahko daš link?
Ali le ugibaš?
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Ni treba biti hudo pameten, da se ugotovi kdo je kriv.
Standardi so znani, točno se tudi ve kdo in kdaj je tunele gradil in na vseh pogodbah so podpisi.
Torej?
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz..
kje so sedaj tisti ki so zagotavljali da naše ceste napram hrvaškim nastajajo zato tako počasi ker jih gradimo kvalitetno