???
Kaj ima sedaj recikliranje z izbiro avta za nakup?
Pri nas bi enak avto prišel dobrih 2000 eur dražje. Brez zimskih gum, brez 2-letnega jamstva, brez opravljenega servisa, pa isto uvožen iz DE. Gor je večja izbira (barva, oprema), pa cene so nižje.Kaj pa recikliranje koncna cena tam vs. pri nas? Prides ceneje skozi, ali si sel na njihov trg zaradi vecje in boljse pon
A to pomeni, da avto v Njemačkoj, ki je naredil 50.000 km v štirih letih, je vse to naredil po nebeško ravnih avtocestah, isti avto v Sloveniji pa z istimi kilometi in pri istih letih pa samo z jajcanjem po luknjačinah v mestu? Dobro ti to razmišljaš, kapo dol. Ali sedaj primerjaš slovenski avto s 50.000km z nemškim s 150.000km.Jasno, zagotovo je enak avto z enako kilometri (v povprečju) bolje pripeljati iz Nemčiji kot pa ga kupiti tukaj. Možnost da je gori zbit je verjetno 1:100, primerjaj ceste pri nas in gori, pri nas luknjačina na luknjačini ter stotine teh kratkih relacij. Prav tako so gori avti neprimerno bolje servisirane, pri nas pa bi vsak nekaj čaral s temi servisi. Pa lahko se smejite ampak npr. nemec narejen za Nemški trg ali za balkan nista enaka. Jebatga tako pač je.
To pa drži kot pribito že od nekdaj, dobri avtomobili so v Nemčiji dražji kot pri nas že od nekdaj...
Davidoff Kje ga servisiraš? KMAG?
Na Kia servisu od KMAGa so mi pozabili zatisnit kleme na akumulatorju. Ko je pri cca 80 km/h v relativno ostrem ovinku to kleme skocilo dol z akumulatorja in se je avto ugasnil je bilo kar pestro (milo receno). Tko da so moje zaupanje žal izgubili.Celovec. Posebna zgodba, ne, ker ne bi želel v Slo. Družinske vezi.
Kmag pa nisem prepričan. Bi rabil se kaksno priporočilo.
Kaj drugega pa naj bi še naredil?Sicer pa realno, tudi avto ki hodi na pooblaščenca ni super vzdrževan.
To pomeni da na 30000 km in na 2 leti zamenja olje, na 60000 naftni filter, če je dizel.
Na 120000 pa svečke če ga prej ne proda.
Pa mogoče vsako leto kabinski filter.
To je to.
Celovec. Posebna zgodba, ne, ker ne bi želel v Slo. Družinske vezi.
Kmag pa nisem prepričan. Bi rabil se kaksno priporočilo.
A to pomeni, da avto v Njemačkoj, ki je naredil 50.000 km v štirih letih, je vse to naredil po nebeško ravnih avtocestah, isti avto v Sloveniji pa z istimi kilometi in pri istih letih pa samo z jajcanjem po luknjačinah v mestu? Dobro ti to razmišljaš, kapo dol. Ali sedaj primerjaš slovenski avto s 50.000km z nemškim s 150.000km.
Še to: ne vem sicer kakšne imaš ti izkušnje, ampak kolikor vem prvi lastniki pri nas kar lepo vozijo na pooblaščenca, tako da se servisira isto kot v Njemačkoj. Če ne zaradi drugega zato, da jim različna jamstva veljajo. Po poteku le teh, se pa začne druga zgodba ja. Tudi za zlate, lepo negovane nebeške avte iz Njemačke, ki pridejo k nam.
kaj pa bauman v pesnici?Edini servis pri nas kamor bi jaz peljal Volvota je Tomaž Zupan, Blagovica. Ravno to je mene odvrnilo pri nakupu zadnjega avta. Sem bil skoraj že 90% da kupim S90, pa sem se potem malo zamislil, kdo mi ga na mojem območju sploh lahko "rihta" v primeru težav, sploh če bi "naletel". Mora pa bit S90tka Inscription ja.
Aja? pooblaščenec?Kaj drugega pa naj bi še naredil?
Avto se servisira po tovarniških navodilih, menda na pooblaščenih servisih vedo kaj je potrebno narediti.
Ali se je treba še pogovarjati z avtom pa ga božat vsakič ko tankaš ali kaj podobnega?
Pa ce jenoljni filter z ohišjem se tudi samo "prah iz njega pobriše", kartuse pa tudi ne bo nihce.preverjal.Aja? pooblaščenec?
tovarniška navodila praviš?
od kdaj pa se po tovarniških navodilih menja spredaj samo ena leva in ena desna zavorna ploščica( da odtane en komplet za fuš po šihtu doma ).
da se iz kartera spusti en liter olja manj, da se lahko 1 liter potem domov nese je tudi po tovarniških navodilih?
Edini servis pri nas kamor bi jaz peljal Volvota je Tomaž Zupan, Blagovica. Ravno to je mene odvrnilo pri nakupu zadnjega avta. Sem bil skoraj že 90% da kupim S90, pa sem se potem malo zamislil, kdo mi ga na mojem območju sploh lahko "rihta" v primeru težav, sploh če bi "naletel". Mora pa bit S90tka Inscription ja.
kaj pa bauman v pesnici?
Nisem šel preverjati, ampak zaradi garancije in podaljšanega jamstva rabim pooblaščeneca. Seveda pa razumem, da obstajajo določeni strokovnjaki, ki obvladajo vozila v nulo. Zaenkrat moram potrkati, da je to ze tretje vozilo iz Nemčije in vse bp. Je pa res, da iscem mlada vozila leto ali dve max še v tovarniški garanciji plus podaljšanje garancije/jamstva.
Jaz iščem V90 cross country, ampak so takšni, ki bi ga imel še vedno zelo dragi. Imam neke pogoje za opremo brez katere me avto pač ne zanima. Posledično je bazen kandidatov manjši. Potem sem v času korone naletel na tega S60 s polno opremo. Avto ima res vse. Matrix LED, serijsko električno kljuko, panoramo, 360 kamere, bowers and Wilkinson ozvočenje, vse možne asistence, heads up, webasto itd. Edini minus je, da S60 ne omogoča prilagodljivega vzmetenja /podvozja. Avto je trd, zame pretrd, tako da, čakam na pravega V90 CC, potem bo šel od hiše.