Tretja os ni potrebna ...

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #9334
  • Začetni datum

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
Dobro, priznam, da sem se pri nas marsikateremu zastoju izognil, ker sem poznal možne obvoze, včasih pa sem kako pot tudi spustil...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Dobro, priznam, da sem se pri nas marsikateremu zastoju izognil, ker sem poznal možne obvoze, včasih pa sem kako pot tudi spustil...

Letos poleti je bilo par primerov, ko je stala CELA LJ obvoznica.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.616
4.572
113
50
Na sončni strani ALP
Sem se hotel izgonit gužvi na LJ vpadnici in šel ven v Domžalah (je bila neka prometna na AC).
Bi bil prej, če bi čakal v koloni kot pa da sem rinil skozi Domžale (ob 7:00 zjutraj)
bonk.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
V Italiji sem enkrat za obvoz zaradi prometne nesreče rabil 2 uri za verjetno samo 2 km. Pri vožnji mimo Stuttgart-a pa sem se po po polžje pomikal v neki gužvi več kot eno uro. Ura pa je bila okrog poldneva. Niso poročali, da je šlo za nesrečo (sam "stau"), dela na cesti pa tudi nisem videl. Ne izključujem, da je bila nesreča preden sem jaz do tja pripeljal in sem potem samo trpel, da stvari stečejo dalje. Nočem vedeti, kako je tam, ko je konica.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
no ja, na AC sem že dostikrat stal brez nekega pametnega razloga. So pa na naših AC dnevno zastoji
Zgoščen promet niso zastoji. V zastojih zgubiš nekaj 10 minut ali ur, ne pa minuto ali dve. Pri nam so zastoji samo v primerih prometnih nesreč ter tistih nekaj vikendov poleti. Ko enkrat vidiš v Nemčiji nekaj 10 km dolgo stoječo kolono na avtocesti, potem veš, da je pri nam precejšna puščava. Eni se še dobro spomnimo konstantnih eno in več urnih zastojev na avtocesti skozi Mestre brez razloga, dokler pred 4 leti niso zgradili nove obvoznice.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.711
1.362
113
V Nemčiji sem se po Z liniji peljal v smeri S-J in ko sem pričel spremljati stoječo kolono na drugi strani ter do takrat, ko se je stoječa kolona prenehala je minilo 33km.
cheer.gif
V linija v tej smeri je na pamet pol manj prometa.

Na Koroško se vozim čez Jezersko, če le ni zamedeno. Vozim se 5 minut dlje, kot čez Hudo luknjo. Je pa 30km manj. Se je za vprašati res, kako da ni potrebna?

In pa še severnjakom poleti povedati, da lahko grejo v Avstrijo tudi čez Ljubelj, moroni zgubijo pol dneva v kolonah pred pol krat zaprtim tunelom Karavanke, cesta čez Ljubelj pa prazna.

Dobri so Korošci, da sploh še želijo biti z nami, saj se sploh ne da normalno pripeljati na Koroško po Sloveniji. Po Dravski dolini ali pa čez Hudo luknjo
bonk.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:In pa še severnjakom poleti povedati, da lahko grejo v Avstrijo tudi čez Ljubelj, moroni zgubijo pol dneva v kolonah pred pol krat zaprtim tunelom Karavanke, cesta čez Ljubelj pa prazna.
Ti severnjaki do Karavank že nekajkrat stojijo v kolonah pred tuneli. Njihova saga se začne pri tunelih pri Ebnu (blizu Flachaua). Sicer pa se za dopust moraš nekje malo načakati
smile-1.gif
.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.902
114
63
štajerska
kaj si ti nepismen ?
stal ne pa vozil po polžje. in ne ni bilo nesreče. ni bilo poletje za vikend. normalen delovni dan.
primer : naši cestarji nekje na ac ( ne , da bi se kaj dogajalo, signalizacija bolj ne kot ja ) pač zožijo/zaprejo en vozni pas in potem je jajc tu. se vse ustavi
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
Enkrat je treba travo kositi. V Nemčiji sem doživel, da se stvari lotijo še bolj kavbojsko kot pri nas. Deževen dan, gužva, kar naenkrat zastoj - "stau". Ker ni noben spal, nismo treščili. Kaj se godi? Ko sem prišel mimo problema sem videl, da so postavili samo tovornjak, ki je je imel znak zadaj (mislim, da celo ni bil električen znak z lučkami, temveč kar navaden), spredaj pa dva delavca z asfaltom v vreči in lopato krpata luknje, tovornjak pa jima lepo sledi. Nobenega znaka prej, da bo kako delo na cesti, itd... Dvomim, da so glede na vremenske razmere tiste zaflikane luknje preživele en dan.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
kaj si ti nepismen ?
Ne vem no, napisal si, da so dnevno zastoji na naših avtocestah. Sicer so pogosti, ampak največ zaradi nesreč. Vsekakor pa ne dnevno.
Je pa res, da so štajerska in primorska avtocesta pred Ljubljano že precej na robu zmogljivosti in se bodo tudi tam začeli pojavljati dnevni zastoji čez nekaj let.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.157
682
113
ksz...

Tretja razvojna os NI potrebna!!! res ne!!1

Danes na relaciji Velenje-Arja Vas ŽE 4!!!! prometna nesreča in že 3tljič komplet zaprta cesta zaradi nesreče!!!

edit: po podatik PIC je to danes 6ta!!!! prometna nesreča na tem odseku!
bonk.gif



Neki bo treba ukrenat! Naj mi ne sere un da ni potrebe! še kako je potrebna!

in kaj se sedaj pričakuje? verjetno že razmišljajo o omejitvi hitrosti po možnosti na 60km/h
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Sej to je največ problem. Ti kekci dlje k do Lukovice ali Trojan tk neznajo prit. Če pa že zaide je pa tk kolona za njim, ker je treba 40 vozt ... lej so lukne
wink-1.gif


Nerabimo nobene tretje osi, rabimo le tistih 20 km avtoceste do Avstrijske meje. Škoda, da nismo izkoristili možosti plebiscita, ko smo jo imeli.
LP M.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.638
728
113
šala ali resnica
17758-icon_confused.gif

Citat:

Mateja Celin, Slovenj Gradec
sob, 15.11.2014, 15:00

Iz dežele kralja Matjaža: In zmagovalec je ...
Matjaž objavlja natečaj Kdo si upa na Koroško.


Kralj Matjaž se je odločil, da objavi natečaj. Glede na nonšalanco, s katero se tokratna vladajoča garnitura poskuša otresti odgovornosti, da Koroški (ki je še vedno del Slovenije, torej upravičena do investicij, pa če vladi v Ljubljani to paše ali ne) zagotovi človeka dostojno cestno povezavo, se je Matjaž odločil, da podeli kilo najboljšega koroškega medu tistemu izmed naslednjih gospodov, ki bo prvi upal stopiti iz službenega beemveja na koroška tla. Gre za vabljen natečaj, k sodelovanju pa bo povabil prometnega ministra Gašperšiča, direktorja Družbe za razvoj infrastrukture Jurija Kača in premierja Cerarja.

Minister si je povabilo na Koroško zaslužil že ob imenovanju, ko je namigoval, da bi hitra cesta na Koroško povzročila demografsko katastrofo, saj bi se dvorjani iz Matjaževega kraljestva še bolj odseljevali, če bi jim zgradili normalno cesto v svet. Kralj Matjaž je šele zdaj ugotovil, da je sramotna odrezanost Koroške od sveta, ki jo država vztrajno poslabšuje in podpira z zanemarjanjem osnovnih potreb regije, pravzaprav del pozitivne demografske politike. Bolje obubožana in odrezana Koroška, katere luknjasti kolovozi v vsakem lokalcu že v rani mladosti zatrejo vsako željo po migracijah, kakor Koroška z normalnimi cestami, a brez ljudi! Minister ima nedvomno prav. Takoj, ko za pot do Ljubljane ne bi več potrebovali pol dneva, treh apaurinov in servisa avtomobilskega podvozja, bi se Korošci zagotovo množično nabasali na traktorje, vozove, cize (ali kar si pač ministri predstavljajo, da ti tretjerazredni rovtarji vozijo) in se zgrnili nad Ljubljano v želji po civiliziranem, boljšem, metropolitanskem življenju. Ponižujoče je, da si minister niti predstavljati ne more, da bi kdo sploh hotel živeti še kje drugje kot v Ljubljani, če v to ni ravno prisiljen. Morda je zato iluzorno pričakovati, da se bo kdaj tudi osebno prebil skozi grozljivo Hudo luknjo na zaostali sever.

Drugi nominiranec Kač je (iz pisarne v Ljubljani, seveda) podobno ugotovil, da je tretja razvojna os nepotrebna. Ker bi od Dravograda do Arje vasi povsem zadoščala hitrost 90 km/h po obstoječih cestah, ki bi jih malo popravili. Kralj Matjaž mu sporoča, da četudi skozi Hudo luknjo potegnejo nov asfalt, gladek kot dojenčkova ritka in prepovejo tovornjake, tam še vedno živ bog ne bo zvozil skozi z 90 na uro. Kač bi se v to lahko sam prepričal, a se je njegov obisk končal v Velenju (kjer se slučajno končajo tudi spodobne ceste). Na Koroškem so državno cestno ekipo župani zaman čakali. Pojavil se ni nihče. Kralj Matjaž se je že ustrašil, da so se poskušali peljati 90 na uro in jim je razpadel BMW, a se je izkazalo, da so se samo obrnili nazaj proti Ljubljani.

Čeprav Cerar (še) ni izjavil nič tako globokega o cesti, pa ga kralj Matjaž kljub temu izziva k obisku Koroške. Nominacijo si je prislužil prav zato, ker ni rekel ali ukrenil - nič. Niti 7000 podpisov državljanov, ki s peticijo zahtevajo dostojno cestno povezavo, ga ni pripravilo do odgovora. Iz njegovega tajništva so pojasnili, da nima časa in zagotovili, da so mladi naša prihodnost, zato bodo (v Ljubljani, seveda) uvedli še nekaj dodatnih uradov, da to dokažejo. No, kdo se bo prvi ojunačil do Koroške?
http://www.delo.si/mnenja/kolumne/iz-dezele-kralja-matjaza-in-zmagovalec-je.html