Tretja os ni potrebna ...

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #9334
  • Začetni datum

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.057
460
83
tam ko se terc po tori rola
Tretja razvojna os ni potrebna... To lahko izjavi samo bebec, ki ni bil nikoli iz Ljubljane ven.... Ja, kakor gre vse skupaj, cesta res ne bo več potrebna. Dovolili so tajkunom, da so na kant spravili paradne konje Koroške. Če ostanemo pri Slovenj Gradcu -Nova Oprema, Prevent, Lesna.. Ostale tri zdrave firme pa itak bolj na sever izvažajo... Kar se Zanoškarja tiče, pa... eh, nima smisla.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.753
1.537
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Enkrat sem štel. Med Arjo vasjo in Slovenj Gradcem se omejitev spremeni 35x (petintridesetkrat). To je bilo že pred časom. Sedaj je zagotovo kaka omejitev več.

Evo zdaj iz glave
smile-1.gif
Sicer se ne vozim več toliko kot včasih ampak dajmo:

1 - ko zapelješ iz AC dol si na 60
2 - ko prideš do pirešice
3 - ko se spustiš iz pirešice dol
4 - mimo gostilne Cizej
5 - (zdaj je sicer ene 5 tabel, ker je "delo na cesti") pri odcepu za čez breg v Polzelo
6 - pri odcepu za Dobrno
7 - v ovinkih pred odcepom za Vinsko goro
8 - pri odcepu za Vinsko goro
9 - pri križišču na konec ravnine
10 - pri avtobusni/peugeotu/24 urni tanki na vrhu hriba
11 - v naslednjem križišču
12 - mimo petrola
13 - v rondoju pri Velenjki
14 - skozi velenje
15 - mimo OMVja (ne vem več a je mimo prvega odcepa tud kaka omejitev)
16 - skozi Pako
17 - prve hiše po paki
18 - mimo šole
19 - druge hiše
smile-1.gif

20 - po "ravnini za prehitevat"
21 - tam vmes do konca hude lukne je vsaj še ena omejitev
22 - pri odcepu za Dolič
23 - po mislinjskem klancu
24 - mislinja
25 - za avtobusno
26 - bivša bencinska
27 - 2x do odcepa za letališče
28 - šmartno

Verjetno sem kakega preskočil
aplauz.gif


Zdaj pa podaljšaj pot do Dravograda ali Raven.

Tole velja tudi za pot od Brezovice do Vrhnike. Pa je krajša
grin1.gif

Kjer seveda ni avtoceste ze 42 let?
tongue-1.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.462
580
113
44
Še vedno Rdeči revirji

Se strinjam s tabo, vendar beri naprej...
Tole z gospodarstvo in cestami po drugi strani ni tako zelo velika korelacija, če pogledaš Idrijo in Zagorsko dolino. V Idriji gospodarstvo deluje, čeprav se praktično nimaš kam širit, cesta iz obeh strani pa ni tako zelo slaba, samo ovinkasta in počasna - nizke hitrosti. Na drugi strani pa imaš Zagorje, kjer se večni župan hvali z nizko brezposelnostjo, pa gospodarstvo izumira, folk pa se dnevno vozi na delo v Ljubljano. Pa do Zagorja imaš 3 serpentine v Trojanskem klancu, do Idrije jih pa raje ne štejem. Da ne vzamemo za primer Litije, kjer je do Ljubljane skoraj ravnina, industrije pa nič. So še druge zadeve samo vsak bo prvo pogledal cest, potem pa investiral.
 

PuskA

Pripravnik
1. dec 2008
117
21
18
teh 28 tock te pripelje od CE do SGja ja s povprecno hitrostjo od oka 60-70 pri obicajnem prometu, samo si pozabu povedat da je na nekaterih odsekih cesta tok zjebana da se pocasi niti s tankom ne bo dalo gor vozit, pa ne pomnim kakega leta da ne bi bil vsaj en semafor zaradi flikanja/popravljanja/cesarkoli ze nastavljen kjer se dodatno cakas, sploh v konicah ko se folk vozi iz sluzbe domov
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Enkrat sem štel. Med Arjo vasjo in Slovenj Gradcem se omejitev spremeni 35x (petintridesetkrat). To je bilo že pred časom. Sedaj je zagotovo kaka omejitev več.

Evo zdaj iz glave
smile-1.gif
Sicer se ne vozim več toliko kot včasih ampak dajmo:

1 - ko zapelješ iz AC dol si na 60
2 - ko prideš do pirešice
3 - ko se spustiš iz pirešice dol
4 - mimo gostilne Cizej
5 - (zdaj je sicer ene 5 tabel, ker je "delo na cesti") pri odcepu za čez breg v Polzelo
6 - pri odcepu za Dobrno
7 - v ovinkih pred odcepom za Vinsko goro
8 - pri odcepu za Vinsko goro
9 - pri križišču na konec ravnine
10 - pri avtobusni/peugeotu/24 urni tanki na vrhu hriba
11 - v naslednjem križišču
12 - mimo petrola
13 - v rondoju pri Velenjki
14 - skozi velenje
15 - mimo OMVja (ne vem več a je mimo prvega odcepa tud kaka omejitev)
16 - skozi Pako
17 - prve hiše po paki
18 - mimo šole
19 - druge hiše
smile-1.gif

20 - po "ravnini za prehitevat"
21 - tam vmes do konca hude lukne je vsaj še ena omejitev
22 - pri odcepu za Dolič
23 - po mislinjskem klancu
24 - mislinja
25 - za avtobusno
26 - bivša bencinska
27 - 2x do odcepa za letališče
28 - šmartno

Verjetno sem kakega preskočil
aplauz.gif


Zdaj pa podaljšaj pot do Dravograda ali Raven.

Tole velja tudi za pot od Brezovice do Vrhnike. Pa je krajša
grin1.gif

Od Brezovice do Vrhnike imaš AC.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.638
728
113
Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
In kako boš skozi Hudo luknjo naredil večpasovno cesto, da bodo lahko dirkali 90?
crazy1.gif

Ta cesta od AC do Velenja in naprej proti Mislinji in SG je katastrofa in če ne mislijo naredit neke spodobne ceste v doglednem času, so sam za pobit.
bonk.gif

Lahko je delat ceste po ravnem, jeba je med hribi in dolinami. Razumem to. A ne fantazirat, da bi se dalo s prenovo obstoječih cestnih komunikacij zvišat povprečno hitrost iz slabih 60 na dobrih 90.
Ta pizdun je sam za ubit al pa za v arest.

Očitno nisem dovolj jasno napisal

S prenovo obstoječe ceste seveda, ne moreš zadostiti prej napisanim pogojem.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Bemti bad gateway, mi je cel post zbrisalo...

V glavnem, najprej se naj lotijo izredno debilno sprojektiranega izvoza Žalec. Nepregleden, nevaren, z vsakdanjimi izsiljevanji in nesrečami. Na izvoznih rampah bi bilo potrebno narisati črte in celotno križišče semaforizirati kot je to narejeno v Šentjakobu. Tu sedaj prihaja do primerov, ko tovornjakarji ali klobukarji zasedejo celotno vozišče na izvozu (kljub temu, da je široko za dva) in s tem onemogočajo pot mimo vozilom, ki zavijajo v nasprotno smer. Za zavijanje proti Velenju je potrebno prečkati tri pasove in obenem paziti na zelo gost promet iz obeh smeri.

Primer urejenega izvoza:


Primer porazno izvedenega izvoza:
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
Citat:
Tretja razvojna os ni potrebna... To lahko izjavi samo bebec, ki ni bil nikoli iz Ljubljane ven....

Se ne strinjam, izjava je na mestu.
Zakaj, trenutno direkcija za ceste nima niti za vzdževanje obstoječega, država ne more projekta financirat, zadolžuje se samo za tekoče obratovanje, že dolgo je nelikvidna.....

Gradbinci so vsi propadli in so na slabi banki. Banke nesanirane. Lahko še naštevam....

Če kaj res rabimo je to dvotirni železniški promet in nič drugega. Zaenkrat pa nobenih investicij slovenija ni zmožna narest. Čas je nastopil, ko se bo začela prodaja. Račun za bogo infrastrukturo pa ni majhen.

Tko da tretja razvojna os pri trenutni situaciji, pri trenutni zakonodaji je idiotizem. Nič drugega ni kot začet projekt nebi bil več desetletij končan in drag.....
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.616
4.572
113
50
Na sončni strani ALP
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Pelji čez Graško Goro.
evil.gif

To relacijo sem uporabljal, ko sem hodil vsak dan službeno v LJ.

SG - Vodriž - Gora jurišev (Graška) - Gaberke - Šoštanj - Gorenje - Letuš - Šentrupert

Sem na AC 15-20 minut prej. Če pa nabašeš tovornjak v Mislinjski dobravi pa do Velenja ne prideš mimo in prihranim še kakšno minuto. Prometa in izgubljenih živcev je bistveno manj sam jeseni moraš pazit, da ne nabašeš kakšne srne v jutranjih meglenih urah.

Lahko pa grem preko Avstrije (Železnakapla - Jezersko), in sem zopet prej v LJ kot pa po naši kokoški...

Saj res... Le zakaj bi rabili AC na Koroško, če pa lahko grem preko Avstrije. Oni imajo AC že čisto do meje...
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.616
4.572
113
50
Na sončni strani ALP
Tistih 10km do Piberka voziš po "Dresdenskih" ostankih, preko meje pa je prazna cesta in kamot voziš preko 100km/h.
Do Železne kaple in Jezerskega pa že zvoziš tistih nekaj ovinkov...
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.157
682
113
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Bemti bad gateway, mi je cel post zbrisalo...

V glavnem, najprej se naj lotijo izredno debilno sprojektiranega izvoza Žalec. Nepregleden, nevaren, z vsakdanjimi izsiljevanji in nesrečami. Na izvoznih rampah bi bilo potrebno narisati črte in celotno križišče semaforizirati kot je to narejeno v Šentjakobu. Tu sedaj prihaja do primerov, ko tovornjakarji ali klobukarji zasedejo celotno vozišče na izvozu (kljub temu, da je široko za dva) in s tem onemogočajo pot mimo vozilom, ki zavijajo v nasprotno smer. Za zavijanje proti Velenju je potrebno prečkati tri pasove in obenem paziti na zelo gost promet iz obeh smeri.

Primer porazno izvedenega izvoza:

če bi na tem uvozu/izvozu postavili vsaj te montažne krožne bi bilo že dosti bolje. Če prihajaš iz lj in greš proti velenju se bolj splača zavit desno, pa v krožnem narediti 180stopinj pa peljati proti velenju. vsaj na tak načina nas je kar nekaj vozlo ko smo se še v lj vozli v službo.

za cesto velenje-arja vas rabiš od 10min do 30min. čist odvisno kdo se naserje pred tabo. ob pohodnikov, biciklistov, traktorjev, tovornjakov itd.
kako lahko pravi, da ni dovolj prometa? a ni bila neka študija narejena, da je dovolj prometa za AC, se ne spomnem točno številk zdle.

če bi nardili hitro cesto (pomurka) ali AC iz šentrupertqa mimo šmartnega ob paki prek velenja pa naprej, bi razbremenili še cesto letuš-braslovče-šentrupert, ki je prav tako v zelo zelo slabem stanju, ampak tu vsaj pridem do AC od doma med 12 in 16min, ni važno kdo je spredaj, ker je kar veliko možnosti za prehitevat, kar pa na cesti Velenje-arja vas ne moremo rečt, če pa bi že lahko je pa polna črta.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
Nek "strokovnjak" je pred časom izjavil, da skozi Karavanke ni dovolj prometa, da bi naredili dvocevni predor in je treba samo tega obnoviti. Ti ljudje žal ne vedo, da ni dovolj prešteti letne količine vozil in deliti s 365 * 24 in dobiš količino vozil na uro. Preveriš cesto in rečeš, če to zmore ali ne. V realnem svetu obstajajo špice in cesta bi morala obvladovati denimo 80 % špic.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.902
114
63
štajerska
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
...V realnem svetu obstajajo špice in cesta bi morala obvladovati denimo 80 % špic.
to je v realnem svetu
mi pa smo v butalastanu, kjer velja , da je središče vesolja Ljubljana in vse ostalo je nepomembno
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Pelji čez Graško Goro.
evil.gif

To relacijo sem uporabljal, ko sem hodil vsak dan službeno v LJ.

SG - Vodriž - Gora jurišev (Graška) - Gaberke - Šoštanj - Gorenje - Letuš - Šentrupert

Sem na AC 15-20 minut prej. Če pa nabašeš tovornjak v Mislinjski dobravi pa do Velenja ne prideš mimo in prihranim še kakšno minuto. Prometa in izgubljenih živcev je bistveno manj sam jeseni moraš pazit, da ne nabašeš kakšne srne v jutranjih meglenih urah.

Lahko pa grem preko Avstrije (Železnakapla - Jezersko), in sem zopet prej v LJ kot pa po naši kokoški...

Saj res... Le zakaj bi rabili AC na Koroško, če pa lahko grem preko Avstrije. Oni imajo AC že čisto do meje...

Žal sem bil vedno najhitreje po klasični poti. Čez jezersko ga morš orng žgat, če hočeš bit prej kot čez arjo vas.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
...V realnem svetu obstajajo špice in cesta bi morala obvladovati denimo 80 % špic.
to je v realnem svetu
mi pa smo v butalastanu, kjer velja , da je središče vesolja Ljubljana in vse ostalo je nepomembno
Ne pretiravat. Takih zastojev, kot jih imaš vsak dan v "realnem" svetu, pri nam ne boš videl. Vseeno to ni opravičilo da tale Kač klati take neumnosti.
Sicer pa se bodo Karavanke širile dokaj kmalu, ker je taka evropska direktiva.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:Takih zastojev, kot jih imaš vsak dan v "realnem" svetu, pri nam ne boš videl.
To se strinjam. Nikoli v Sloveniji nisem tako stal v koloni kot sem v Nemčiji in Italiji. V Nemčiji sploh ni bilo nobenega izrednega dogodka (nesreče). Pa sem v tujini silno redko, v Sloveniji pa vsak dan naredim vsaj 70 km.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.902
114
63
štajerska
no ja, na AC sem že dostikrat stal brez nekega pametnega razloga. So pa na naših AC dnevno zastoji
je pa potrebno upoštevati, da je pri nas manj ljudi , posledično manj vozil kot v nemčij , mesta so pravzaprav vasice . Zato tudi manj prometa in manj zastojev