Tretja os ni potrebna ...

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #9334
  • Začetni datum
I

Izbrisan uporabnik #9334

... je rekel Kač.
Citat:
Glede na povprečni letni dnevni promet na cesti proti Koroški avtoceste do tja nujno ne potrebujemo, je ocenil generalni direktor Družbe za razvoj infrastrukture (DRI) Jurij Kač.

"Tretja os nikoli ne bo tranzitna cesta, ker je Koroška na severu zamejena s Karavankami, zadaj pa ni gospodarskega središča, ki bi ustvarjal prometne tokove," je v pogovoru za Finance razložil prvi mož DRI-ja, ki več kot 80 odstotkov storitev opravi za državo.

Tretja os, povezava Koroške in Šaleške doline z avtocestnim križem, bi po njegovih besedah služila prebivalstvu in lokalnemu gospodarstvu. "Iz vseh prometnih podatkov izhaja, da bi kakovostno rekonstruirana povezava, po kateri bi se bilo mogoče voziti 90 kilometrov na uro, prometno povsem zadoščala. Ne verjamem, da je razvojna ovira, da se moraš iz Dravograda do Celja voziti 90 namesto 130 kilometrov na uro," je dejal Kač.

Od Dravograda do Celja bi se lahko vozili 90/uro, če bi naredili hitro cesto z dodatnim pasom za transport in stare mame. To je pa že precej blizu kvalitete avtoceste, kajne! Da ne rečem o vplivu na gospodarski razvoj regije, ki bi pa moral biti vsakemu treznemu gospodarju primaren!
10.gif


Ista filozofija velja za dolenjski konec, do Bele Krajine.
 

THEDuke

Fizikalc
4. maj 2014
1.215
12
38
Dark Chest of Wonders
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
... je rekel Kač.
Citat:
Glede na povprečni letni dnevni promet na cesti proti Koroški avtoceste do tja nujno ne potrebujemo, je ocenil generalni direktor Družbe za razvoj infrastrukture (DRI) Jurij Kač.

"Tretja os nikoli ne bo tranzitna cesta, ker je Koroška na severu zamejena s Karavankami, zadaj pa ni gospodarskega središča, ki bi ustvarjal prometne tokove," je v pogovoru za Finance razložil prvi mož DRI-ja, ki več kot 80 odstotkov storitev opravi za državo.

Tretja os, povezava Koroške in Šaleške doline z avtocestnim križem, bi po njegovih besedah služila prebivalstvu in lokalnemu gospodarstvu. "Iz vseh prometnih podatkov izhaja, da bi kakovostno rekonstruirana povezava, po kateri bi se bilo mogoče voziti 90 kilometrov na uro, prometno povsem zadoščala. Ne verjamem, da je razvojna ovira, da se moraš iz Dravograda do Celja voziti 90 namesto 130 kilometrov na uro," je dejal Kač.

Od Dravograda do Celja bi se lahko vozili 90/uro, če bi naredili hitro cesto z dodatnim pasom za transport in stare mame. To je pa že precej blizu kvalitete avtoceste, kajne! Da ne rečem o vplivu na gospodarski razvoj regije, ki bi pa moral biti vsakemu treznemu gospodarju primaren!
10.gif


Ista filozofija velja za dolenjski konec, do Bele Krajine.


če imas srečo vozis 60-70 če se nabijejo tovornjaki pred tabo pa tudi manj...
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik THEDuke pravi:


če imas srečo vozis 60-70 če se nabijejo tovornjaki pred tabo pa tudi manj...
Ja 60..70 izven naselij. A kaj ko so naselja tako na gosto, da je konec enega že začetek drugega. Vmes pa še razna križišča, divjad na cesti, padajoče kamenje... Si srečen, če ti povpreček preseže 50 km/h.
jaz bi se 100% strinjal, da m med Dravogradom in Arjo vasjo omogočijo povprečno hitrost 90 km/h, še posebej, ker jo imam na avtocestah (v Slo) običajno okrog 100 km/h.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Od Radeč do Celja, kar je v liniji tretje razvojne osi, se voziš povprečno 50 - 60/uro. Tudi tam, kjer je pregledna ravnina, je dal upravljalec ceste polno črto!
stupid-1.gif


V Celje prideš še najhitreje s cugom, kljub prestopanju v Zid.Mostu. Regija pa gospodarsko crknila na nivo začetka 70. let!
 
Nazadnje uredil moderator:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Naj najprej obstojece ceste zacnejo vzdrzevati pa bo. Klele pri nas se po 3/4 magistralkah ne mores 90kmh voziti pac pa pol manj, ker so ceste podobne stanju po bombardiranju dresdna.

Bom enkrat ob priliki prav poslikal zadeve, da vidite kako srecni ste lahko drugje po dezeli.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.551
5.106
113
Če postanemo zelo neprijazni do tranzita, ne rabimo pravzaprav nobene avtoceste. Tega Kač-a rabimo za predsednika.
Vseeno je odprl eno nujno potrebno temo v Sloveniji. Odpravljanje ovir in povečevanje povprečne hitrosti na magistralnih cestah v državi. Te doktrine pri nas zaenkrat ni opaziti. Ne spomnim se, da bi kje kak cestni odsek prenovili in bi se omejitev hitrosti odstranila (ne tista, ki je bila med gradbenimi deli). Tudi če jutri zasadijo lopate, ta krak v celoti ne bo končan kaj veliko pred letom 2025.
Zgled mi je zmeraj cesta mimo Schladminga. Tam je kar ozka dolina, precej naselij, omejitev pa skoraj ni. Take filozofije pri nas zaenkrat ne čutim. Pri nas prenovijo vključevanje na magistralno cesto izven naselja in postavijo omejitev 50, pred prenovo pa omejitve ni bilo. Ali pa prenovijo dva - tri km ceste, rahlo prestavijo traso in potegnejo polno črto na celi trasi. Prej pa je bila cesta bolj ravna in je bila ponekod prekinjena črta. To se je zgodilo pri cesti med Slovensko Bistrico in Pragerskim pred cca 15-imi leti. Ob take načrtovanju prometnic je samo kdo za pred zid.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

zmaga.gif


Uredili so cesto skozi Krško, ob nabrežju reke Save. Šolski primer, kako na ravni trasi narediš do amena zvito cesto, ki zahteva ogromno pozornosti samo zato, da jo boš zvozil! Nikakor za sprostitev prometa, kot bi si povprečen državljan (ki jo je mimogrede tudi plačal!) - mislil.

Ja. Takole si človek začne mimogrede predstavljati razne teorije zarote ...
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.638
728
113
[ ... je rekel Kač.
Citat:
Glede na povprečni letni dnevni promet na cesti proti Koroški avtoceste do tja nujno ne potrebujemo, je ocenil generalni direktor Družbe za razvoj infrastrukture (DRI) Jurij Kač.

"Tretja os nikoli ne bo tranzitna cesta, ker je Koroška na severu zamejena s Karavankami, zadaj pa [/B]ni gospodarskega središča, ki bi ustvarjal prometne tokove,[/B]," je v pogovoru za Finance razložil prvi mož DRI-ja, ki več kot 80 odstotkov storitev opravi za državo.

Tretja os, povezava Koroške in Šaleške doline z avtocestnim križem, bi po njegovih besedah služila prebivalstvu in lokalnemu gospodarstvu. "Iz vseh prometnih podatkov izhaja, da bi kakovostno rekonstruirana povezava, po kateri bi se bilo mogoče voziti 90 kilometrov na uro, prometno povsem zadoščala. Ne verjamem, da je razvojna ovira, da se moraš iz Dravograda do Celja voziti 90 namesto 130 kilometrov na uro," je dejal Kač.
confused-1.gif


a) Tale Kača potrebuje lekcijo iz zemljepisa za osnovne šole
smirk-1.gif

b) Velenje je?
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
ksz

Glede na naslov - nihče ni rekel, da tretja os ni potrebna. Se pa strinjam, da AC do Koroške res ni potrebna (niti do Bele krajine). Spodobna hitra cesta (omejitev 110km/h), delno kot štiripasovnivca, primerni predori... to bi moralo zadoščati -
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kako: ni nihče rekel , če je pa tu izjava, objavljena na MMS?
sprasujem se.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.470
1.929
113
Enkrat sem štel. Med Arjo vasjo in Slovenj Gradcem se omejitev spremeni 35x (petintridesetkrat). To je bilo že pred časom. Sedaj je zagotovo kaka omejitev več.

Sicer pa ena odlična ideja za http://predlagam.vladi.si/
Minister naj se en teden vsak dan vozi iz Dravograda v LJ v službo in nazaj. Tako bo dodobra spoznal to traso in bo lahko iz prve roke predlagal potrebne sprememba, da bo lahko dosežena povprečna hitrost 90km/h. Pa še Karavanke bo lahko obiskal po službi. Zagotovo mu lahko kdo v Dravogradu ponudi prenočišče.
Kdo bi podprl to idejo?
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Kako: ni nihče rekel , če je pa tu izjava, objavljena na MMS?
sprasujem se.gif

Še enkrat preberi, kar si sam citiral v prvem postu. Predvsem skrbno preberi prvi del prvega stavka.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.638
728
113
Citat:
Glede na povprečni letni dnevni promet na cesti proti Koroški avtoceste do tja nujno ne potrebujemo, je ocenil generalni direktor Družbe za razvoj infrastrukture (DRI) Jurij Kač.

"Tretja os nikoli ne bo tranzitna cesta, ker je Koroška na severu zamejena s Karavankami, zadaj pa ni gospodarskega središča, ki bi ustvarjal prometne tokove," je v pogovoru za Finance razložil prvi mož DRI-ja, ki več kot 80 odstotkov storitev opravi za državo.

Tretja os, povezava Koroške in Šaleške doline z avtocestnim križem, bi po njegovih besedah služila prebivalstvu in lokalnemu gospodarstvu. "Iz vseh prometnih podatkov izhaja, da bi kakovostno rekonstruirana povezava, po kateri bi se bilo mogoče voziti 90 kilometrov na uro, prometno povsem zadoščala. Ne verjamem, da je razvojna ovira, da se moraš iz Dravograda do Celja voziti 90 namesto 130 kilometrov na uro," je dejal Kač.

Citat:
rekonstruirati rekonstruírati -am dov. in nedov. (ȋ) 2. narediti, da kaj slabega, neustreznega postane boljše, primernejše; preurediti, prenoviti: rekonstruirati cesto, električno omrežje / rekonstruirati obrat, podjetje

Iz tega izhaja, da bi obnovil obstoječo cesto.

Res je, 3 os. ne rabi biti avtocesta, dovolj je da je cesta rezervirana za motorna vozila, speljana mimo naselij, z možnostjo prehitevanja tovornjakov.
grin1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Kako: ni nihče rekel , če je pa tu izjava, objavljena na MMS?
sprasujem se.gif

Še enkrat preberi, kar si sam citiral v prvem postu. Predvsem skrbno preberi prvi del prvega stavka.

Sem v nadaljevanju lepo povedal, zakaj ta sistem pri nas ne drži. Morda kje drugje, pri nas pa ne. Zaradi filozofije upočasnjevanja prometa pri nas in ne "narediti promet čim bolj pretočen".

Daj daj, saj ti zadostuje, da se enkrat pelješ iz Lj v Medvode in boš takoj ugotovil, kako bi se dalo promet sprostiti. Če si šofer.

Če ima pa vlada okoli tega kako drugačno filozofijo, naj jo pa izjavi, da bomo vedeli, kako se obnašati do nje.
 
Nazadnje uredil moderator:

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
In kako boš skozi Hudo luknjo naredil večpasovno cesto, da bodo lahko dirkali 90?
crazy1.gif

Ta cesta od AC do Velenja in naprej proti Mislinji in SG je katastrofa in če ne mislijo naredit neke spodobne ceste v doglednem času, so sam za pobit.
bonk.gif

Lahko je delat ceste po ravnem, jeba je med hribi in dolinami. Razumem to. A ne fantazirat, da bi se dalo s prenovo obstoječih cestnih komunikacij zvišat povprečno hitrost iz slabih 60 na dobrih 90.
Ta pizdun je sam za ubit al pa za v arest.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Enkrat sem štel. Med Arjo vasjo in Slovenj Gradcem se omejitev spremeni 35x (petintridesetkrat). To je bilo že pred časom. Sedaj je zagotovo kaka omejitev več.

Evo zdaj iz glave
smile-1.gif
Sicer se ne vozim več toliko kot včasih ampak dajmo:

1 - ko zapelješ iz AC dol si na 60
2 - ko prideš do pirešice
3 - ko se spustiš iz pirešice dol
4 - mimo gostilne Cizej
5 - (zdaj je sicer ene 5 tabel, ker je "delo na cesti") pri odcepu za čez breg v Polzelo
6 - pri odcepu za Dobrno
7 - v ovinkih pred odcepom za Vinsko goro
8 - pri odcepu za Vinsko goro
9 - pri križišču na konec ravnine
10 - pri avtobusni/peugeotu/24 urni tanki na vrhu hriba
11 - v naslednjem križišču
12 - mimo petrola
13 - v rondoju pri Velenjki
14 - skozi velenje
15 - mimo OMVja (ne vem več a je mimo prvega odcepa tud kaka omejitev)
16 - skozi Pako
17 - prve hiše po paki
18 - mimo šole
19 - druge hiše
smile-1.gif

20 - po "ravnini za prehitevat"
21 - tam vmes do konca hude lukne je vsaj še ena omejitev
22 - pri odcepu za Dolič
23 - po mislinjskem klancu
24 - mislinja
25 - za avtobusno
26 - bivša bencinska
27 - 2x do odcepa za letališče
28 - šmartno

Verjetno sem kakega preskočil
aplauz.gif


Zdaj pa podaljšaj pot do Dravograda ali Raven.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.520
1.111
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Enkrat sem štel. Med Arjo vasjo in Slovenj Gradcem se omejitev spremeni 35x (petintridesetkrat). To je bilo že pred časom. Sedaj je zagotovo kaka omejitev več.

Evo zdaj iz glave
smile-1.gif
Sicer se ne vozim več toliko kot včasih ampak dajmo:

1 - ko zapelješ iz AC dol si na 60
2 - ko prideš do pirešice
3 - ko se spustiš iz pirešice dol
4 - mimo gostilne Cizej
5 - (zdaj je sicer ene 5 tabel, ker je "delo na cesti") pri odcepu za čez breg v Polzelo
6 - pri odcepu za Dobrno
7 - v ovinkih pred odcepom za Vinsko goro
8 - pri odcepu za Vinsko goro
9 - pri križišču na konec ravnine
10 - pri avtobusni/peugeotu/24 urni tanki na vrhu hriba
11 - v naslednjem križišču
12 - mimo petrola
13 - v rondoju pri Velenjki
14 - skozi velenje
15 - mimo OMVja (ne vem več a je mimo prvega odcepa tud kaka omejitev)
16 - skozi Pako
17 - prve hiše po paki
18 - mimo šole
19 - druge hiše
smile-1.gif

20 - po "ravnini za prehitevat"
21 - tam vmes do konca hude lukne je vsaj še ena omejitev
22 - pri odcepu za Dolič
23 - po mislinjskem klancu
24 - mislinja
25 - za avtobusno
26 - bivša bencinska
27 - 2x do odcepa za letališče
28 - šmartno

Verjetno sem kakega preskočil
aplauz.gif


Zdaj pa podaljšaj pot do Dravograda ali Raven.

Tole velja tudi za pot od Brezovice do Vrhnike. Pa je krajša
grin1.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.462
580
113
44
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...

Nisem iz Šaleškega ali pa Koroškega konca, vendar menim, da je od izvoza Žalec (Arja vas) v smeri proti Velenju nekaj nujno potrebno narest na cestni infrastrukturi. Tam se cincaš, da ni res. Najmanj je potrebno cesto speljat mimo naselij, da ne bo za vsakim drugim ovinkom omejitev 50, potem pa smo že kar precej blizu hitre ceste. AC pa morda res ni nujna. Podobno je z Belo Krajino. Od Novega mesta bi morali čez Gorjance konkretno posodobiti cesto. Če gledam obe povezavi se mi zdi tista do Koroške veliko bolj nujna.