sami strokovnjaki - no, saj smo na alterju, kajne
nekateri proizvajalci pač šparajo in imajo sisteme, pir katerih je treba vsak senzor posebej prožiti z ustreznim orodjem , da odda podatke v TPS enoto v vozilu
primer:renault megane 3, laguna itd, potem pa se je treba peljat nekako do 65kmh na uro da zadeva začne delovati
nekateri (tudi 10 let star audi) in npr clio do 2015 pa SAMI zaznajo senzorje po določenem času, tudi kodo vsakega posebej in kje se nahaja, le pogoj je, da mu rečemo univerzalcu lej, ti greš na audi a6 letnik 2005
VSE ZGORNJE NE POMENI, da sistem rabi toliko časa, da zazna prazno pnevmatiko, kar v bistvu zazna v nekaj sekundah
namen neposrednega ali direktnega sistema je, da se ne vozimo npr z 2 Bar če je potrebno 2.4 ali več, da o vodljivosti vozila ne govorimo
indirektni oz posredni sistemi, ki merijo preko ABS magnetnih ležajev/senzorjev, odpadejo po 2017, saj če vse 4 enako spustiš, ne pokaže napake
zdej v praksi zadeva špila bp, če imaš orodje za programiranje in če ima avto sistem, ki sam zazna nove senzorje/kode na vozilu in kje je kateri od novih senzorjev (še enkrat, to dela že na 12 let stari audi kanti)
v kolikor ne, je v praksi katastrofa, saj recimo potrebuješ še EOBD dostop do TPS krmilnika in potem še določen režim vožnje