Toyota Auris Touring Sports Hybrid

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
To za SPL nisem vedel. Je pa vsekakor pohvalno,da so nekaj odnesli od uporabnika samega in da postavljajo v garažnih hišah polnilnice !

Se strinjam, da ko bodo zavohali kapital, da se bo zadeva premaknila! Bo sicer plačljivo ampak bo......kdaj, je pa drugo vprašanje! Sploh v tej naši ljubi državici!

No, jaz vem, da upravnik našega bloka (Upradom) ni sposoben zagotovite že osnovnega reda, da bi pa kakšno polnilnico postavili.....eh ja, oni so še v 19.stoletju !
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.078
4.079
113
SPL in polnilne postaje v Kristalnih dvorih so plačljive, tako da poslovni model že morajo imeti postavljenega.

Npr. tudi Parkirna hiša Kozolec ima 7 polnilnih mest, kjer sem že parkrat parkiral in polnil:
Eno od njih: http://www.elektro-crpalke.si/1/Polnilna-mesta/PregledCrpalke.aspx?ID=30

S plačano parkirnino plačaš tudi uporabo polnilne postaje, s tem, da je cena parkiranja od 19h, pa mislim, da do 6h zjutraj, fiksen znesek 1.5 EUR ali nekaj takega, tako da lahko mirno ponoči napolniš EV.
Edina opomba tukaj je ta, da je pri polnilnih stebričkih ElektroMotiv-a, to je ta, ki je v te parkirni hiši ali pa npr. pri hotelu Svoboda v Strunjanu, varovalka omejena na 10A na Schuko vtičnici, tako da je potrebno polniti s priloženim EVSE-jem, ki ga dobiš pri avtu, ki je 10A in ne z domačim, ki gre do 16A, ker boš neprijetno presenečen, ko bo varovalka odklopila in EV-ja ne boš napolnil.
Ampak, tudi z 10A (2.2kW), lahko čez noč EV napolniš konkretne razdalje. Recimo, moja Ampera se z 10A napolni iz prazne do polne v slabih 6 urah.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ko dela bencinc tudi po AC po ravnini s tempomatom pri 140 ne boš videl več kot 2.800 obratov, poraba bo pa 5,5 l/100 km. Pozabljate da to ni en navaden bencinc, ampak Atkinsonov bencinc, ki najboljšega TSI-ja preseže vsaj za 8% pri porabi na AC.
Ravnin je pri nas bolj malo. Na vsake klancu, tudi če ga je za vzorec, pa veselo tuli. Saj kriva je tudi slaba zvočna izolacija, pa pomanjkanje navora (ker je motor pač mlinček, namesto da bi noter porinili nekaj, kar ima nekaj navora), ampak vseeno, avto je preglasen. Je bil Andy zraven v Prius+, pa je poslušal, recimo ...

Tega nisem in nikoli ne bom zanikal, koliko je pa to pomembno in moteče naj pa vsak sam presodi na testni vožnji, ampak na taki testni vožnji kot se vsak dan vozi v službo, ne nekem brezglavem testnem dirkanju. Potem se pa na koncu odločiš ali raje na semaforjih in po mestu prenašaš tresljaje in ropot dizla ali raje prenašaš tuljenje tiste 2 minuti v Vrhniški klanec, če seveda na vsak način ta klanec hočeš premagati s 140+ kmh, z umirjeno vožnjo (120) pa tudi v tak klanec ne bo nobenega tuljenja.

Kar se pa porabe tiče, se pa odločiš ali boš uničeval dizla in prenašal tresljaje z absurdno nizkimi vrtljaji tako kot svetuje BC, da boš dosegal nizko porabo, ali pa enostavno kupiš hibrida in ti na to razen predvidevanja prometa ni treba misliti na čisto nič, pa bo poraba nizka.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Ja to z polnjenjem e-vozil za nas blokovce se tudi sam sprašujem.
sprasujem se.gif

Preprosto,kupiš si garažo!
smile-1.gif
(ja,vem da marsikje to niti ni možno,ker garaž preprosto ni v okolici)
Ko sem pred leti kupoval stanovanje,je bil eden izmed pogojev tudi možnost nakupa garaže v bližini bloka!
Dobra stvar pa je vsaj pri novogradnjah,ker že nekaj let praktično več ne gradijo blokov brez podzemnih garaž za stanovalce. Problem ostaja torej samo pri blokovcih,ki nimajo niti možnosti nakupa garaže...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.159
1.188
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ko dela bencinc tudi po AC po ravnini s tempomatom pri 140 ne boš videl več kot 2.800 obratov, poraba bo pa 5,5 l/100 km. Pozabljate da to ni en navaden bencinc, ampak Atkinsonov bencinc, ki najboljšega TSI-ja preseže vsaj za 8% pri porabi na AC.
Ravnin je pri nas bolj malo. Na vsake klancu, tudi če ga je za vzorec, pa veselo tuli. Saj kriva je tudi slaba zvočna izolacija, pa pomanjkanje navora (ker je motor pač mlinček, namesto da bi noter porinili nekaj, kar ima nekaj navora), ampak vseeno, avto je preglasen. Je bil Andy zraven v Prius+, pa je poslušal, recimo ...

Tega nisem in nikoli ne bom zanikal, koliko je pa to pomembno in moteče naj pa vsak sam presodi na testni vožnji, ampak na taki testni vožnji kot se vsak dan vozi v službo, ne nekem brezglavem testnem dirkanju. Potem se pa na koncu odločiš ali raje na semaforjih in po mestu prenašaš tresljaje in ropot dizla ali raje prenašaš tuljenje tiste 2 minuti v Vrhniški klanec, če seveda na vsak način ta klanec hočeš premagati s 140+ kmh, z umirjeno vožnjo (120) pa tudi v tak klanec ne bo nobenega tuljenja.

Kar se pa porabe tiče, se pa odločiš ali boš uničeval dizla in prenašal tresljaje z absurdno nizkimi vrtljaji tako kot svetuje BC, da boš dosegal nizko porabo, ali pa enostavno kupiš hibrida in ti na to razen predvidevanja prometa ni treba misliti na čisto nič, pa bo poraba nizka.

Načeloma imaš vse razen "brezglavega testnega dirkanja" prav. Ker za tiljenje ne rabiš nič dirkat, dovolj je že, da tempomat na AC nastaviš na vožnjo po omejitvah.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
... ja ampak tu vsaj doseže omejitev, pri Mazdi 3 ste (AM) jokali, da je ne doseže, ker ne šalta avtomatika :p
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.159
1.188
113
www.adriamedia.si
Pri 1.2 ali 1.4 turbobencincu pa ni težav ne z enim ne z drugim.
In ne, rekli smo, da ne zmore v najvišji prestavi. Za 120-konjski avto je to precej presenetljivo. Ne zaradi odsotnosti avtomatike, ampak zaradi premalo navora spodaj.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Prav registrirat sem se moral zarad tega... Auris hibrid je ena od mojih opcij za naslednji avto. En dan sem ga imel na testu in ravno v bojazni pred tako opevanim tuljenjem motorja ob vožnji v hrib in hitrejši vožnji po avtocesti več kot dovolj sprobal tudi to. Motor res takoj zatuli ob vsakem hitrejšem pospeševanju, na kar s klasičnimi menjalniki, ko obrati naraščajo zvezno, nismo vajeni, in na to se je treba privadit (pa se ne bo težko).
Ob konstantni vožnji 130 na uro pa ni zvok motorja niti najmanj moteč, vsaj meni ne. Tudi pri 150 na uro ne. Motor logično bolj tuli tudi ob vožnji v klanec, ampak občutek nazaj grede, ko (na)polni baterijo, namesto da bi zavorne ploščice spreminjal v prah, več kot odtehta. Z navorom elekrtičnega motorja avto v nizkih obratih povsem solidno potegne in v tem pogledu nadvlada mojega sedanjega 125KM atmosferskega bencinca. Skratka, mene je prepričal. Bi bilo pa fajn, če bi država nakupe takih vozil spodbujala.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Načeloma imaš vse razen "brezglavega testnega dirkanja" prav. Ker za tiljenje ne rabiš nič dirkat, dovolj je že, da tempomat na AC nastaviš na vožnjo po omejitvah.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Ja v novejših blokih ni problema garažnimi mesti. Sami imamo sicer za blokom velik parkplac in lahko vsi brez problema parkiramo ampak gre za javno parkirišče v lasti občine in stanovalci nismo lastniki. Potem spet komplikacija pred polnilnico, ker bi si ga kaki električarji prilastili kot da je njihov, lahko je pa njihov samo za čas polnjenja. Recimo, če bi se dalo parkirno mesto odkupit in bi bilo samo moje bi bil pripravljen sam financirati polnilnico na kratico, porabo pa k mojem računu nalepijo. Ostali bi morali mene prosit za polnitev in zadevo bi tudi plačali. Garažo mam cca 250 m stran, vendar starejša garaža brez elektrike. Dalo bi se jo sicer potegniti, vendar bi bilo potrebno cesto prekopavati. v glavnem komplikacije in stroški.Pred 1 mesecem sem se za avtomatska vrata raje odločil za Hormann z motorjem promatic accu 24v in solarnim panelom na strehi. Najmanj komplikacij, kot pa elektriko vlečt. Pa še vseeno nebi mogel avta meti v garaži, saj potem nimam motorja kam dati. Za pred blok pa ga je škoda. [cenzura] ga nisem rojen pod srečno zvezdo.
 
Nazadnje urejeno:

zval

Pripravnik
19. avg 2007
88
0
6
70
Slovenska Bistrica
Auris TS s 15 colskimi kolesi naj bi imel porabo 3,8L, kakšno porabo pa lahko pričakujem s 17colskimi kolesi? Nikjer nisem zasledil tega podatka....

LP, Z.
 

zval

Pripravnik
19. avg 2007
88
0
6
70
Slovenska Bistrica
Hm, no to je zanemarljivo, ko sem bil na testni vožnji s ta kratkim, sem dosegel v treh urah vožnje porabo pod 4 litre, kar se mi zdi zelo v redu za prvič. Mogoče kdo ve kako je z dobavnimi roki, koliko po navadi zamujajo ali prehitevajo? Obljubili so mi da naj bi bil dobavljen nekje sredi avgusta...
cheer.gif


LPZ
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Andy, sigurno si že napisal, pa vendar, koliko km lahko narediš z enim polnjenjem, oziroma ali se je v praksi mogoče voziti 99% le na elektriko, če imaš vsakodnevne vožnje v službo in nazaj recimo 50km?

Za polnjenje avta je dovolj le električni prikluček v garaži ali še kaj?

Kako je kaj s subvencijami?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.078
4.079
113
Poleti 70-90km, pozimi pa 50-70km z enim polnjenjem.

Vsekakor si lahko 99% na elektriko. Npr. jaz imam narejeni 51.000+km v 23 mesecih in sem 90%EV 10% na bencin. Bencin (290 litrov) sem kuril le na daljsih voznjah, npr. na Pag ali do Strunjana ali do Dunaja ali do Muenchna. Ce ne bi imel teh daljsih vozenj, bi bil 99% na elektriko. Ampak, temu pa je namenjen bencinski motor, da gres lahko brez skrbi in vmeznega polnjenja do Dunaja ali do Muenchna in nazaj v enem dnevu.

Vse, kar potrebujes je navadno vticnico. Polnilni kabel, s katerim polnis ali z 10 Amperi ali s 6 Amperi in ga vtaknes v domaco vticnico, dobis zraven.

Do novega leta je bilo subvencije 4.000 eur, zdaj je je 3.000 eur. Mpc za Ampero je 38.000 eur minus 3.000 eur subvencije, sigurno pa se da se kaj zbiti ceno.

Ce te se kaj zanima, me kar vprasaj. Ce je glede Ampere, najbolje, da napises v tisti temi.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Hvala lepa za odgovor.
zmaga.gif


Mene sicer bolj zanima tale touring (kot family wagen), me pa čudi, da subvencije zmanjšujejo, namesto da bi jih zviševali. Narobe svet (bananistan).
bonk.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Zakaj narobe svet? (tebe sicer itak zanima Auris,pri katerem ni nobene subvencije)
Zmanjševanje subvencij se mi sploh ne zdi nobeno presenečenje. Glejmo realno: tako kot ne bodo javne polnilne postaje večno zastonj,tako bo tudi subvencije država postopoma ukinila (ali pa bo nemenila letno tako majhen znesek,da subvencij ne bo za vse)
(btw,Nemčija kot najbolj avtomobilsko razvita država,nima nobenih subvencij pri nakupu električnih vozil,pa kljub temu prodaja dosega rekorde skoraj vsak mesec...)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.448
4.981
113
Dajat denar iz proračuna za neke subvencije za izdelek, ki ga niti ne proizvajaš sam, je dejansko narobe svet. Nemci bi se "spreobrnili", če bi bili sami vodilni v elektriki in če bi tuja klasična vozila odžirala trg. Konec koncev so v tej krizi že imeli spodbude za nakup novih vozil. Ker se je ta denar vrnil v domača delovna mesta in obstoj nemške avtomobilske industrije.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Zakaj subvencije? Ker se toliko tupi o varstvu okolja itd., ker so dajatve za močne bencinske motorje čedalje višje itd., bi bilo na drugi strani logično, da kupci okolju prijaznih avtov dobijo neko spodbudo za nakup. Kako pa to, da subvencij za Aurisa ni?
sprasujem se.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ma briga državo za varstvo okolja (če bi jim res to bilo pomembno,bi že zdavnaj zaprli Lafarge v Trbovljah),važno jim je samo,da čim več pokasirajo od davka na gorivo,ni tukaj neke logike,ki jo omenjaš. Če pogledaš s tega stališča,državi ustreza,da bi se ljudje čimdlje vozili na gorivo in čimmanj na elektriko.
Auris nima subvencij,ker ni plug-in.