To seveda ne drži. V prvi je najšvohnejši člen guma in bo le ta spusila. Sklopka začne drseti v višjih prestavah, običajno pri sunku navora (turbo rules
), ko je najbolj obremenjena in tako postane najšibkejši člen.
Je res in ni res. Sklopka je precej bolj obremenjena ko drsi in se mora ustavit oz. mora izravnat navor, kot pa med navadno vožnjo ko je lamela stisnjena. Drsi pa sklopka med prestavljanjem in speljevanjem in nekako največja razlika med vhodno in izhodno osno je v 1. prestavi ko speljuješ, tako da je takrat največja opcija da "zakuriš" sklopko. Je pa res da imaš dans v vozilih sisteme za preprečevanje zdrsa pogonskih koles in asistence za speljevanje ki ponavadi odvzemajo moč motorja, nekdo je omenjal tudi prilagojene mape, to je klasika pri večini avtomatikov (mape v prestavah kjer se pričakuje največja obremenitev pretvornika navora [1. in 2. prestava] imajo nižji boost).
Sklopka, ki drsi med normalno vožnjo ko je sklenjena je napaka. Ker če mu drsi sedaj na nek blagi klanček, kaj se zgodi ko zapne še prikolico pa gre čez vršič?
Je pa res pri dizlu še ena opcija in možno da ni kriva sklopka, če dizel nima kakšnega "chip tuninga" se dogaja nepredviden overboost zaradi X napake in navor narase preko delovnega območja sklopke.
Pa še to, so bila v zgodovini določena vozila ki so imela težave s tovarniško podimenzioniranimi sklopkami. Pri teh vozil ni simpotmov zdrsavanja sklopke med vožnjo, samo sklopko pobere v 50k km pri normalni vožnji (pa problem se posledično prenese tudi na težave z vztrajniki ipd. če gre za novejša vozila).