Tak, brez radarja......oz. neaktivni če hočeš.Kaj je zate 'navaden'?
Ne drži.......zna tud zavirat navzdol.Corsol je napisal bučko.
Da tempomat zavira mora biti radarski ..........
Pri klasiki zna zgolj držat hitrost, če je klanec na dol prehud, da avto povečuje hitrost tudi brez gasa ne bo naredil tempomat nič za to, ker ne more/zna.
Ne.Prej bi rekel da ima motor tak navor da sam zavira
Ceno ima zaradi dobrega hibridnega sklopa in z njim povezano tehnologijo; sicer bi bila vredna manj kot 20k evrov. Jaz jo recimo nikoli ne bi kupil, če ne bi bila hibrid, potem karavan in pa seveda moram priznati, je neznansko lepši dizajn od prejšnjega dizajna Priusa. Ker tisto spako res ni blo za kupitAmpak da je korola tam tam s ceno z Octavio rs pa tut ni...
Ceno ima zaradi dobrega hibridnega sklopa in z njim povezano tehnologijo; sicer bi bila vredna manj kot 20k evrov. Jaz jo recimo nikoli ne bi kupil, če ne bi bila hibrid, potem karavan.
a to je ta mild hibrid, ki doda nekih 5 konjev dodatne moči?Tanovi jota hibridi naj bi imeli "procesorsko" polnjenje 12V accuja (iz hibrinde baterije), katerega edini namen je itak da daje štrom ko avto ni aktiven in da odpre vrata in zazna ključ v ključavnici, potem gre vse na hibridni akumulator. Seveda je accu mali in poceni ker edini namen je, da premosti "deprecated" 12V sistem napajanja. Tu se kaže kako zadaj je toyota s temi stvarmi, boschev 48V sistem mild hibrida, ki ga ima danes precej znamk je spravil vsaj vse v eno baterijo.
Kaj so za tebe krajse voznje? Jaz delam v glavnem 7km v eno smer. In mi je na Aurisu škripnila tako, da se ni več vklopo po 9 letih. Na priusu ki občasno pred zagonom laufa še webasto sem jo takrat istočasno preventivno menjal 8 let staro. Tak da to je to za svinčen aku. Kaj hočeš več..
se nama je v "navadnem" Priusu že naredilo, da se avto ni zagnal po daljšem obdobju kratkih voženj (ker se akumulator oz. tista baterija ni uspela nafilati nazaj ...)