Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

corsol

Guru
11. mar 2010
3.189
1.083
113
Corsol je napisal bučko.

Da tempomat zavira mora biti radarski ..........
Pri klasiki zna zgolj držat hitrost, če je klanec na dol prehud, da avto povečuje hitrost tudi brez gasa ne bo naredil tempomat nič za to, ker ne more/zna.
Ne drži.......zna tud zavirat navzdol.
So že našteti nekateei primeri avtov Zgoraj.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.265
794
113
EU
Ampak da je korola tam tam s ceno z Octavio rs pa tut ni...
Ceno ima zaradi dobrega hibridnega sklopa in z njim povezano tehnologijo; sicer bi bila vredna manj kot 20k evrov. Jaz jo recimo nikoli ne bi kupil, če ne bi bila hibrid, potem karavan in pa seveda moram priznati, je neznansko lepši dizajn od prejšnjega dizajna Priusa. Ker tisto spako res ni blo za kupit:bonk:
 

zoom

Majstr
14. maj 2014
709
250
63
Tehnologija ja...za glih v nezavest padat ni...se elektrika veliko lepš pelje, brez zvokovne spremljave. Notranjost je oktavia rs 2 ranga boljša
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.687
237
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ena morda neumestna, ampak bom verjetno dobil tu odgovor še najhitreje, plus, da ne odpiram nove teme.

poznamo probleme hibridov s krajšimi vožnjami (sicer so to menda pri Corolli rešili, ampak Prius ima te probleme) - ali ima te probleme tudi Prius Plug-In? če je baterija polna, se bencinski motor zaganja ali greje na drugačen način?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.687
237
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
akumulator oz. zagonska baterija se prej izprazne ... in ni poceni, gledam pa, da ima Plug-In tako ali tako navaden akumulator, ki je sicer cenejši, a vseeno ...

se nama je v "navadnem" Priusu že naredilo, da se avto ni zagnal po daljšem obdobju kratkih voženj (ker se akumulator oz. tista baterija ni uspela nafilati nazaj ...)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.240
4.211
113
Tanovi jota hibridi naj bi imeli "procesorsko" polnjenje 12V accuja (iz hibrinde baterije), katerega edini namen je itak da daje štrom ko avto ni aktiven in da odpre vrata in zazna ključ v ključavnici, potem gre vse na hibridni akumulator. Seveda je accu mali in poceni ker edini namen je, da premosti "deprecated" 12V sistem napajanja. Tu se kaže kako zadaj je toyota s temi stvarmi, boschev 48V sistem mild hibrida, ki ga ima danes precej znamk je spravil vsaj vse v eno baterijo.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.687
237
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Tanovi jota hibridi naj bi imeli "procesorsko" polnjenje 12V accuja (iz hibrinde baterije), katerega edini namen je itak da daje štrom ko avto ni aktiven in da odpre vrata in zazna ključ v ključavnici, potem gre vse na hibridni akumulator. Seveda je accu mali in poceni ker edini namen je, da premosti "deprecated" 12V sistem napajanja. Tu se kaže kako zadaj je toyota s temi stvarmi, boschev 48V sistem mild hibrida, ki ga ima danes precej znamk je spravil vsaj vse v eno baterijo.
a to je ta mild hibrid, ki doda nekih 5 konjev dodatne moči? ;) oz. še to ne, bolj kot ne samo za zagon motorja, da ni treba več štarterja?

en in drug sistem imata plus in minus. potem pa, kar bolj potrebuješ oz. ti prav pride. meni se vseeno zdi, ne glede na to, kako naprednejši je, da je mild-hibrid tudi mild nateg ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.240
4.211
113
Ja mild hybrid ima sistem štarterja, ki je tudi pomožni elektromotor in alternator in dela vse skupaj na 48V. Taka je tudi baterija (litijonska). Arhaične sisteme se fila preko 12V ki jih daje regulator, ki je del baterije. Če crkne baterija si bo 500 eur, samo to je to kar je hibridnega sistema.

Meni se je zdelo tole izredno butasto, ampak če pomisliš racionalno je to nekako logična stvar evolucije ICE motorja z optimizacijo. In sam v tem sistemu sicer vidim določena tveganja, ampak vsekakor je boljši za prilagoditve klasičnih ICE vozil, kot od toyote ki ima ločeno viskonapetostno baterijo pa potem zraven še 12V svinčen accu brez katega nič ne dela.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.650
5.969
113
..

se nama je v "navadnem" Priusu že naredilo, da se avto ni zagnal po daljšem obdobju kratkih voženj (ker se akumulator oz. tista baterija ni uspela nafilati nazaj ...)
Kaj so za tebe krajse voznje? Jaz delam v glavnem 7km v eno smer. In mi je na Aurisu škripnila tako, da se ni več vklopo po 9 letih. Na priusu ki občasno pred zagonom laufa še webasto sem jo takrat istočasno preventivno menjal 8 let staro. Tak da to je to za svinčen aku. Kaj hočeš več
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.785
847
113
Mislim, da če imaš redne krajše vožnje ne bo problema, problem pa je če avto stoji ene 14 dni, potem se pa greš še peljat za 5 minut, to pa zna biti problem, ker v 5 minutah se preko DC-DC pretvornika ne bo omebe vredne napolnil. Sploh pri novih, ki imajo marsikaj aktivno tudi ko je avto izklopljen (Phone app preko GSM, keyless...)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.781
4.456
113
Cupra ima možnost, da napolni tudi to baterijo, če je potrebno, res pa je da moreš to omogočit in pol pač malo več porabi v pripravljenosti.