Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

tony

Guru
23. jul 2007
9.784
1.565
113
glej, pretiravat spet ni treba. kot imajo dizli pluse in minuse, jih imajo tudi hibridi. pač, če sem s Focusom lahko šibal v klanec brez problema, moram s hibridom malo bolj gledat, kaj in kako. je pa dol grede toliko bolj fajn, ker elektromotor zna lepo držati hitrost (v mojem primeru po Rebrnicah dol, nastavim limiter ali tempomat in se drži te hitrosti, Focus (ali pač kateri koli "standardno gnan avto" je vedno pobegnil čez in to me je pač motilo).
Sodoben avto bo to rešil z radarskim tempomatom, in bo "sam" tudi bremzal z delovno zavoro (zanimivost, menda celo samo z zadnjimi kolesi), tako, da je ta problem rešen :zmaga:
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.122
1.042
113
kot je rekel luka51 - problem je elektromotor in zaradi samega pogonskega sklopa se bi ga lahko prevrtelo ... zato imajo večinoma do zadnjih generacij Toyotini hybridi omejitev 180km/h, ker potem bi se elektromotor prerotiral in bi lahko prišlo do problemov.
Pa dobro, ne delajo avti danes kot včasih , ko si z "zajlo bencin odpiral".
Vse gre preko računalnika(-ov), v katerega se steka 1 kup vhodnih podatkov, na podlagi katerih se krmili izhode pod katere spada tud el.motor.Dvomim. da ne bi znali SW omejit škodljivega/vrtenja oz. Si že sam napisal da imajo recimo hitrost omejeno....torej se da , marsikaj.
 

mr. snick

Majstr
5. mar 2020
321
411
63
me veseli, da se vsaj približno razumeva. dejstvo pa tudi je, da nisem nikoli rekel, da je Prius hitrejši od M3 (oz. podobnih beštij). ali da gre bolje v snegu v hrib, izpostavil sem dve, vsaj meni, zanimivi situaciji, nisem pa nikoli rekel, da je Prius zaradi tega dirkalnik. ker ni, daleč od tega.
Tocno to si rekel, da si bil enako hiter do 60km/h kot M3. :valjamse:
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.122
1.042
113
glej, pretiravat spet ni treba. kot imajo dizli pluse in minuse, jih imajo tudi hibridi. pač, če sem s Focusom lahko šibal v klanec brez problema, moram s hibridom malo bolj gledat, kaj in kako. je pa dol grede toliko bolj fajn, ker elektromotor zna lepo držati hitrost (v mojem primeru po Rebrnicah dol, nastavim limiter ali tempomat in se drži te hitrosti, Focus (ali pač kateri koli "standardno gnan avto" je vedno pobegnil čez in to me je pač motilo).
Zna tud ICE tempomat držat hitrost gor in dol ,ampak očitno ne pri vseh.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.575
5.883
113
Pa dobro, ne delajo avti danes kot včasih , ko si z "zajlo bencin odpiral".
Vse gre preko računalnika(-ov), v katerega se steka 1 kup vhodnih podatkov, na podlagi katerih se krmili izhode pod katere spada tud el.motor.Dvomim. da ne bi znali SW omejit škodljivega/vrtenja oz. Si že sam napisal da imajo recimo hitrost omejeno....torej se da , marsikaj.
Ja fajn ne če ti tak praviš. Uradna razlaga zakaj tega ni je bila pač taka, da bi prišlo do poškodb v eCVT-ju če bi kolo brez oprijema v trenutku zasukalo na polno med tem, ko bi drugo stalo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.251
9.884
113
Focus (ali pač kateri koli "standardno gnan avto" je vedno pobegnil čez in to me je pač motilo).
Bullshit. To je bilo morda 15 let nazaj. Praktično vsi avtomobili z radarskim tempomatom znajo zavirati tudi po klancu navzdol. Pa verjamem, da tudi marsikateri z navadnim tempomatom isto. Tako da hibrid nima veze, stvar je samo ali je proizvajalec zadevo ustrezno implementiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

corsol

Guru
11. mar 2010
3.122
1.042
113
Bullshit. To je bilo morda 15 let nazaj. Praktično vsi avtomobili z radarskim tempomatom znajo zavirati tudi po klancu navzdol. Pa verjamem, da tudi marsikateri z navadnim tempomatom isto. Tako da hibrid nima veze, stvar je samo ali je proizvajalec zadevo ustrezno implementiral.
Zavirat zna tud navaden 15 let tempomat.