O-60 ni pospesevanje ampak speljevanje. Nevem, po vasem ima kaj, 3sec do 60, potem pa dodatnih 7 do 100? Stevilke povedo vse. V realnem svetu seveda. Vse ostalo je debata na nivoju kako 1.9 tdi brutalno buta...., dejansko pa ga je nascal kak stojadin s pol manj konjiImajo Toyota hibridi kar dobre pospške. Tam do max 60 km/h. Nad tem pa je bolj ubogo, ker mu preostane samo še moč iz pretvornika bencina v dim.
To, da ne moreš eno uro skupaj pelat 250kmh, to da se avto dere na 6000 obratih v vsak najmanjši klanec, da moreš vsake pol ure na pumpo, ker ma tak mali kesl. Pa še kaj bi se našlo.Dnevno naredim s karjolo ca 130km po ac in jaz res ne vem kje vi, ki je nimate, vidite problem? Vozi se kot vsak drugi avto v tem razredu na tempomatu 130kmh. Torej v čem točno bi naj bil problem, ki ga jaz ne vidim? Za svojih 140km skoči po pričakovanjih, na koncu je poraba 5.2l. Kaj sem spregledal?
Te pa ja malo spustiš plin in je... v glavo jezek-a zadaj. Pa ni več dretja na 6000 vrtljajih. Sam potem znajo iti trobljenje in blendanje na živce.to da se avto dere na 6000 obratih v vsak najmanjši klanec
To, da ne moreš eno uro skupaj pelat 250kmh, to da se avto dere na 6000 obratih v vsak najmanjši klanec, da moreš vsake pol ure na pumpo, ker ma tak mali kesl. Pa še kaj bi se našlo.
Lej če bi vozo nemškega dizla ne bi imen nobenega problema z bilokero točko. Pa še majn bi pil.Za prvo mi dol visi, drugo enostavno ni res, vsaj pri mojem 1.8 lanski letnik ne, tretje pa mi gre res na jetra ja. Ampak to nima nobene veze s pogonskim sklopom, ki bojda ni delan za ac.