Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Nekateri vrnite vozniško pa na avtobus. Tema od nove corolle se je spremnila v:
- vsesplošno debato kako folk ne zna voziti po klancu pa še kje drugje
- kako so hibridi v splošnem pomenu faljena tehnologija (no, to je vsaj deloma povezano s corollo, čeprav je trditev totalni bs),
- kako 2.0 tdi pri 230kmh troši manj kot parkiran hibrid
- kako je toyota zaostala, ker se ji zadaj ne prižgejo luči, ko trikrat brisalec pomiga
- ...

Cut the crap ljudje. Izbire je veliko, corolla v tem segmentu še daleč ni sama. Če kupuješ avto v tem segmentu se pojdi vozit z večimi avti, izberi tistega, ki ti je najbolj optimalen (iz vseh vidikov - stroškovnega, uporabe, izgleda, znamke, vstavi poljubno) in je to to. Denar na mizo pa srečno vožnjo. Kako se vozite dol po klancu malo koga briga, ker so vsi sodobni avti narejeni tako, da te (če znaš normalno vozit) pripeljejo na cilj.

Poglej, poskusi, se zmeni za dober deal pa se odpelji z novim avtom. Voziš pa kot voziš... kaj qrac je treba smetiti s tem zdaj 3/4 teme z brezvezarijami, ki nimajo nič z avtom...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.266
4.097
113
  • Všeč mi je
Reactions: sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.137
741
113
EU
Zelo pomemben del komentarja:)
Avto se da v nižjo predstavo
Pomeni zaviraš še z motorjem poleg.

Tema od nove corolle se je spremnila v:
- vsesplošno debato kako folk ne zna voziti po klancu pa še kje drugje
Saj je logično zakaj, ker je dokaj očitno, da je to pri hibridu drugače kot pri klasičnih vozilih. Vprašanje je torej povsem upravičeno.
giphy.gif
 
Nazadnje urejeno:

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.686
1.045
113
zakaj minuse, samo pač ni uberwagen kot ga vegani hočejo prikazat.

Zame je tocno to: UEBER WAGEN. To glede zavor mi pa za milo voljo ni jasno kaj je problem? Ne glede na hrib, dolino peljes in bremzas, to je to.

Za second hand avte iz Nemcije in podobno, ki se tu preprodajajo pa mi dol visi. Tisto pa sploh NISO nic napram NOVI Toyoti.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: samojan

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.137
741
113
EU
Ne glede na hrib, dolino peljes in bremzas, to je to.
Ni to to, razen če je pri hibridnih Toyotah to to:D

In še enkrat jaz mislim, da je ta Corolla super avto, koj za kupit. Le po daljšem spustu z gore, hriba z njo še ne znam vozit. Zato pa tudi sprašujem, kako:oops1:

(in sem najbrž tudi že izvedel iz prejšnjih odgovorov le še testirat moram)
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
ksz

Nekateri vrnite vozniško pa na avtobus. Tema od nove corolle se je spremnila v:
- vsesplošno debato kako folk ne zna voziti po klancu pa še kje drugje
- kako so hibridi v splošnem pomenu faljena tehnologija (no, to je vsaj deloma povezano s corollo, čeprav je trditev totalni bs),
- kako 2.0 tdi pri 230kmh troši manj kot parkiran hibrid
- kako je toyota zaostala, ker se ji zadaj ne prižgejo luči, ko trikrat brisalec pomiga
- ...

Cut the crap ljudje. Izbire je veliko, corolla v tem segmentu še daleč ni sama. Če kupuješ avto v tem segmentu se pojdi vozit z večimi avti, izberi tistega, ki ti je najbolj optimalen (iz vseh vidikov - stroškovnega, uporabe, izgleda, znamke, vstavi poljubno) in je to to. Denar na mizo pa srečno vožnjo. Kako se vozite dol po klancu malo koga briga, ker so vsi sodobni avti narejeni tako, da te (če znaš normalno vozit) pripeljejo na cilj.

Poglej, poskusi, se zmeni za dober deal pa se odpelji z novim avtom. Voziš pa kot voziš... kaj qrac je treba smetiti s tem zdaj 3/4 teme z brezvezarijami, ki nimajo nič z avtom...

Pozabil si napisati, da leta 2019 nima Apple Play in Android Auto in da je pri novem avtu multimedijski del zastarel s slabo resolucijo. Šipe se ne odpirajo z daljincem (razne s posegom), luči se leta 2019 v dežju ne prižgejo same (to si napisal), poraba pri 2.0, ki vsaj nekam gre ni nič presenetljivega vs. sodobnim dizlom (se strinjam, v velikem povprečju je Hybrid bolj tih), kapaciteta baterija po X letih je neznanka. Avto z opremo je drag. Razumem poanto, da nekdo kupi tak avto zato, ker se rad pelje relativno udobno in po mestu predvsem tiho. Težko pa razumem, da nekdo kupi tak avto zaradi porabe (sploh, če ima avto nekaj opreme), ker avto ni poceni in (govorim na pamet) total cost of ownership ne more biti kaj drastično nižji, če sploh od primerljivega dizla.

Težko pa verjamem, daje Corolla enako dinamična za peljat kot Golf VII, ko kot je nekdo napisal (pa nisem VAG fan, ker imam z njimi slabe izkušnje) - razen morda če gre za kakšnega osnovnega Golfa z togo premo zadaj, ker ima Toyota le težo baterije pod sedežem.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Pol stvari ki si jih napisal so malo pomembne. Infotaiment ni na nivoju nemske konkurence, drzi, vendar mu na to kaj nudi nic ne manjka (ne dobis nic vec uporabnih info pri drugih avtih iz infotaimenta). Upgrade andorid auto / apple carplay bo zastonj konec leta - upgrade. Ima pa najvecji HUD v segmentu, ce smo ze pri tem.

2.0 corolla ni namenjenu sparanju goriva oz. jaz ne gledam hibride skozi to. Ce zre pa manj kot dizel (kar drzi) pa je samo plus.

Golfa ne primerjaj, ker je zastarel. Nima smisla. Manj opremljen golf kot corolla (ker golf ne omogoca toliko opreme, ker je zastarel) kosta 45k eur. Corolla 35k. Po ceniku. Tako da ne nabijat kaj je drago pa kaj ni.

Baterija pa ni popolnoma nobena neznanka. Kosta toliko kot dizelska turbina, ima 10let garancije, pa to da delajo s hibridi ze od leta 1997 po 1mio km s prvo baterijo je dovolj zgovorno. Ni to nek rocket science...

Itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: samojan in Vojnik

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.686
1.045
113
Ni to to, razen če je pri hibridnih Toyotah to to:D

In še enkrat jaz mislim, da je ta Corolla super avto, koj za kupit. Le po daljšem spustu z gore, hriba z njo še ne znam vozit. Zato pa tudi sprašujem, kako:oops1:

(in sem najbrž tudi že izvedel iz prejšnjih odgovorov le še testirat moram)

Ne vem, ugotovit razliko med 'varcnim' in dejanskim bremzanjem ni tezko. Ravno tako na ta nacin nafilat baterijo ni noben problrm. Ceprav sam sedaj najvec uporabljam tempomat, kateri sam najbolj vozi v dolino (optimalno),baterija je takoj polna. Potem pa pac vozis normalno dalje. Bremze niso noben problem, kot nekateri tu slikajo. Sicer pa uporabljaj preddefinirane prestave za lazjo voznjo v dolino. Vsekakor pa tudi brez tega ne sme bit problem voznja, razen ce res nonstop na bremzah 'visis'. Mislim, da bos hitro 'pokapiral', ni noben problem :)

Aja, tudi infotainment je popolnoma ok, ima vse funkcije, ki jih potrebujem. Ni smensi fensi kot mogoce kateri drugi vendar ima vse kar potrebujem glede muzike. Nima pa (model 2018) opcije za AA ali AP, vendar kot napisano, mi v popolnosti zadostuje. Sicer pa sem kupil avto in ne juke-box. Slednjega imam doma pa se prah nabira na njem.
 
Nazadnje urejeno:

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Pol stvari ki si jih napisal so malo pomembne. Infotaiment ni na nivoju nemske konkurence, drzi, vendar mu na to kaj nudi nic ne manjka (ne dobis nic vec uporabnih info pri drugih avtih iz infotaimenta). Upgrade andorid auto / apple carplay bo zastonj konec leta - upgrade. Ima pa najvecji HUD v segmentu, ce smo ze pri tem.

2.0 corolla ni namenjenu sparanju goriva oz. jaz ne gledam hibride skozi to. Ce zre pa manj kot dizel (kar drzi) pa je samo plus.

Golfa ne primerjaj, ker je zastarel. Nima smisla. Manj opremljen golf kot corolla (ker golf ne omogoca toliko opreme, ker je zastarel) kosta 45k eur. Corolla 35k. Po ceniku. Tako da ne nabijat kaj je drago pa kaj ni.

Baterija pa ni popolnoma nobena neznanka. Kosta toliko kot dizelska turbina, ima 10let garancije, pa to da delajo s hibridi ze od leta 1997 po 1mio km s prvo baterijo je dovolj zgovorno. Ni to nek rocket science...

Itd.

O.K. Po svoje imaš prav. Še eno vprašanje, ker vidim, da imaš smiselne odgovore in izkušnje. Čisto tvoje mnenje; kako je po tvojem s preostankom vrednosti teh Coroll. Primer; jaz sem gledal Corollo za enega od mojih zaposlenih in pričel na cca. 33K EUR (konfigurator na spletu). Rad bi imel še JBL ozvočenje in nastavljivo podvozje, česar na ceniku nisem našel. Koliko bi dobil popusta, nimam pojma.

In sedaj dilema. Sodelavec si tak avto želi. Po drugi strani pa dobim od Nemčije za cca. 27k EUR dve leti starega Audi A4 cca. 40.000 kilometrov in cel kup opreme. Vem, drug avto, druga filozofija. Šteje to, da so zaposleni zadovoljni, šteje pa tudi to, da denarja ne poberam na ulici in me zanima, koliko bom za takšno Corollo dobil po npr. treh letih.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.137
741
113
EU
Najprej bo cena padla kot praktično vsakemu avto, ki ni nov; potem pa bo držalo ceno predvsem ker je hibrid in zaradi garancije.

Koliko pade cena običajno novim vozilom? V prvem letu 25 % in potem 15 % na leto?!? Recimo torej padec cene pri normalnem vozilu za okoli 45 % v 3 letih iz 33k na 18k? Je to prehudo? Tukaj potem pri Toyoti pride v poštev, da je hibrid, potem 6 letna garancija in še 10 letna na baterijo in to bi moralo nekje malo brzdati padec morda bi v 3 letih bil zato nekje 35 % izguba? Torej iz 33k na ene 22k? Itak špekuliram:cool:

Ker za 33k je to najbrž 2.0 Corolla z Executive paketom; to sicer piše v člankih ne ohranja višje cene oz. praktično takoj izgubi vrednost (tako da je bolje vzeti povprečen motor in povprečno opremo), ampak kljub temu škodi najbrž ne pri pogajanjih za prodajno ceno rabljenega vozila. Ampak potemtakem bi cena morala biti okoli 20k (če kupce dodatna oprema ipd. ne zanima)?!?

A sem vsaj približno zadel?:p
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Vojnik od kod si? Nakup hibrida se lahko da v olajšavo, če kupuješ prek firme. Za Pomurje sem 100% da gre.

Okolica Celja. Hvala za informacijo. Moram malo izračunat. Jaz namreč ne nobenih čustev ne do Corolle ne do rabljenega A4. Bom dal vse skupaj v Excell. Ampak takole na prvo žogo vidim, da bom pri dve leti starem A4 bistveno manj izgubil v treh letih.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Ne rabiš delat tabele. Logično, da boš manj zgubil pri A4. On je svojih 30% v prvem letu že izgubil. Corolla še jih bo.
Sicer pa primerjaš neprimerljivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
O.K. Po svoje imaš prav. Še eno vprašanje, ker vidim, da imaš smiselne odgovore in izkušnje. Čisto tvoje mnenje; kako je po tvojem s preostankom vrednosti teh Coroll. Primer; jaz sem gledal Corollo za enega od mojih zaposlenih in pričel na cca. 33K EUR (konfigurator na spletu). Rad bi imel še JBL ozvočenje in nastavljivo podvozje, česar na ceniku nisem našel. Koliko bi dobil popusta, nimam pojma.

In sedaj dilema. Sodelavec si tak avto želi. Po drugi strani pa dobim od Nemčije za cca. 27k EUR dve leti starega Audi A4 cca. 40.000 kilometrov in cel kup opreme. Vem, drug avto, druga filozofija. Šteje to, da so zaposleni zadovoljni, šteje pa tudi to, da denarja ne poberam na ulici in me zanima, koliko bom za takšno Corollo dobil po npr. treh letih.

Jaz sem kupil corollo 2.0 ts naloženo do konca. So mi šli na roko ravno zato in so dodali še prek uvoznika JBL ozvočenje, ker sem ga želel. 800eur doplačila. AVS prilagodljivo vzmetenje je na ceniku oz. bi moral biti, košta 980eur. Panorama+šibedah 1100 eur, navigacija 960 eur, HUD 350eur. Pa si jo s tem naložil do konca.
Skupaj sem dobil klasičen 2500eur popusta + 490eur šenkano barvo, iztržil sem še kosmate tepihe in zaščito zadaj za prtljažnik ter letno vinjeto.
Izguba vrednosti bo cca 380eur na mesec oz. 22k eur v 5 letih.

Za Audi A4 ti težko rečem, avto je drug segment že po velikosti, paše med premium. Sem prepričan, da je A4 bistveno bolje zvočno zatesnjen, premijski zvočniki, če jih ima, verjetno tudi špilajo boljše kot pri corolli.. ne vem, to pišem zgolj v teoriji zdaj.
Če bi rad, da "zgleda" ko se sodelavec nekam pripelje, potem ima Audi ta image sigurno bolj kot ena Corolla. Če želiš pa avto, ki se po znamki skrije v sivino, ni vpadljiv, je pa po drugi strani cuker za vzdrževanje in se prav tako v svojem segmentu pelje super.. vzameš toyoto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Ne rabiš delat tabele. Logično, da boš manj zgubil pri A4. On je svojih 30% v prvem letu že izgubil. Corolla še jih bo.
Sicer pa primerjaš neprimerljivo.

Vem, da ni primerljivo. Ampak gledam tudi skozi denar, ki ga moram najprej zaslužiti. Za novo Toyoto dam cca. 7k - 8k EUR več, kot za dve leti starega Audija. Audi je višji razred od Toyote s celim kupom opreme. Poraba goriva tam - tam. Stroški vzdrževanja Audija verjetno malenkost večji, kot pri Toyoti. Se pravi, cca. 7k EUR - 8k EUR več za Toyoto, po treh letih pri Toyoto cca. 5k EUR več izgubim v primerjavi z dvema letoma starim Audijem. Skupaj torej cca. 12k EUR. Pa če me servisi pridejo cca. 2k EUR dražji (pa gotovo ne bo takšne razlike), se mi kalkulacija podre.

Verjamem, da je drugače pri cenejši Corolli (manj opreme), ampak sodelavec želi imeti top opremo. To sem mu pripravljan omogočiti, no problem. Zato tudi razmišljam o Toyoti, ampak 12k EUR ni malo denarja...
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
960
113
Jaz sem kupil corollo 2.0 ts naloženo do konca. So mi šli na roko ravno zato in so dodali še prek uvoznika JBL ozvočenje, ker sem ga želel. 800eur doplačila. AVS prilagodljivo vzmetenje je na ceniku oz. bi moral biti, košta 980eur. Panorama+šibedah 1100 eur, navigacija 960 eur, HUD 350eur. Pa si jo s tem naložil do konca.
Skupaj sem dobil klasičen 2500eur popusta + 490eur šenkano barvo, iztržil sem še kosmate tepihe in zaščito zadaj za prtljažnik ter letno vinjeto.
Izguba vrednosti bo cca 380eur na mesec oz. 22k eur v 5 letih.

Za Audi A4 ti težko rečem, avto je drug segment že po velikosti, paše med premium. Sem prepričan, da je A4 bistveno bolje zvočno zatesnjen, premijski zvočniki, če jih ima, verjetno tudi špilajo boljše kot pri corolli.. ne vem, to pišem zgolj v teoriji zdaj.
Če bi rad, da "zgleda" ko se sodelavec nekam pripelje, potem ima Audi ta image sigurno bolj kot ena Corolla. Če želiš pa avto, ki se po znamki skrije v sivino, ni vpadljiv, je pa po drugi strani cuker za vzdrževanje in se prav tako v svojem segmentu pelje super.. vzameš toyoto.

Full hvala za mnenje. Nihče pri nas ni mahnjen na znamko, da mora biti imidž. Iz tega stališča bi še raje Corollo, da ni vpadljiv avto. Mene bolj skrbi "matematika", kot sem napisal spodaj. Sej mi je pomembno, da so sodelavci zadovoljni (večina jih vozi nove Focuse in so full zadovoljni z njimi), ampak denarja pa tudi ne pobiramo po cesti. Ta zaposleni je malo poseben, pa si želi Toyoto namesto Focusa, saj pa delam primerjavo (kot rečeno, samo finance, vem, da je filozofija vožnje druga) bolj kot ne v financah...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Si skoraj upam trditi, da bo pri Audiju kljub temu kakšna zadeva prej "odletela" in bo strošek popravila tudi večji kot pri toyoti, ki ni v premium segmentu pa za povrh po velikosti manjši avto. Pri corolli imaš nekaj komponent manj za zamenjat, verjetno so tudi uradni servisi bistveno cenejši kot pri audiju.
Če sta oba v garanciji pa se ne bi smel preveč sekirati. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Si skoraj upam trditi, da bo pri Audiju kljub temu kakšna zadeva prej "odletela" in bo strošek popravila tudi večji kot pri toyoti, ki ni v premium segmentu pa za povrh po velikosti manjši avto. Pri corolli imaš nekaj komponent manj za zamenjat, verjetno so tudi uradni servisi bistveno cenejši kot pri audiju.
Če sta oba v garanciji pa se ne bi smel preveč sekirati. :)

Mimogrede, koliko pa stanejo redni servisi za TC hibrid 2.0 pa na koliko km so? Je do 200000 km kaj posebnega ali je zgolj (predvidevam) majhen servis na 15000 in večji na 30000? Njega dni sem za svojo kupil yarisa 1.3 in so se hvalili s fiksno ceno servisov, ki pa za moje pojme ni nizka (toyotka je v enem letu naredila 9000 km in je potem odšla v roke novi hvaležni lastnici in servisov v bistvu sploh nismo delali) ;). Za vwje dajem dokaj normalne zneske (in DSG delam servis na predpisanih 60000), za tukaj pa nimam občutka. Ampak pri 50kkm+ na leto je verjetno potrebno vzeti tudi to v račun?

Jernej
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Mimogrede, koliko pa stanejo redni servisi za TC hibrid 2.0 pa na koliko km so? Je do 200000 km kaj posebnega ali je zgolj (predvidevam) majhen servis na 15000 in večji na 30000? Njega dni sem za svojo kupil yarisa 1.3 in so se hvalili s fiksno ceno servisov, ki pa za moje pojme ni nizka (toyotka je v enem letu naredila 9000 km in je potem odšla v roke novi hvaležni lastnici in servisov v bistvu sploh nismo delali) ;). Za vwje dajem dokaj normalne zneske (in DSG delam servis na predpisanih 60000), za tukaj pa nimam občutka. Ampak pri 50kkm+ na leto je verjetno potrebno vzeti tudi to v račun?

Jernej
Glej priponke.
S tem da je delovna ura npr v MS cenejsa, v LJ pa drazja...
 

Priponke

  • 20190731_202948.jpg
    20190731_202948.jpg
    1,4 MB · Ogledi: 162
  • 20190731_202955.jpg
    20190731_202955.jpg
    1,5 MB · Ogledi: 166
  • 20190731_203000.jpg
    20190731_203000.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 161