Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
389
178
43
hm, ko tole tako gledam se mi zdi, da je v tem hybridu najbolj izpostavljen bencinski motor - niti ne toliko baterija... kolikokrat se mora zagnati in zaustaviti - ali kako to deluje (ali cel čas motor deluje pod minimalnimi obrati, ali se res izklaplja?)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.676
113
In kaj škodi motorju če se večkrat ustavi? Saj ni da bi se za en mesec ustavil in potem na suho zagnal.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.675
1.041
113
Odvisno od nacina voznje. Ce si jak na pedalu pol bo baterija prsla manj do izraza, kar se vidi tudi na porabi. Ko enkrat postekas pa gre, motor je karnaenkrat tih, poraba pade. Motor se dejansko vklopi/izklopi (zdaj zaznam tako vzig kot izklop). Kadar polni, je delovanje bolj na minimumu (ce zmerno vozis), sicer pa vse vidis na monitorju. Je pa vse avtomatsko, ti samo vozis kamor te je volja.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
389
178
43
In kaj škodi motorju če se večkrat ustavi? Saj ni da bi se za en mesec ustavil in potem na suho zagnal.

poanta je v tem, da se tukaj lahko tudi v minuti večkrat vklopi in ugasne.. kaj to pomeni v obdobju 10 let..? Vsekakor je najbolj naporen del vžig.. in tega je tukaj nekaj 100.000x v življenski dobi...

se mi nekako zdi, da ni najbolj problem baterija ampak motor...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.675
1.041
113
Ne vem, vzig / delovanje sta hipna. Prav presenecen sem kako to dobro dela. Sicer pa se sploh ne bojim. Glede na Priuse, ki vozijo ze krepko prek 10 let bp bi rekel, da tehnologija je prava.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
389
178
43
ja saj.. deluje..
spomnim se samo ko so uvajali start/stop sisteme.. kaki problemi so se pojavljali.. pa akumulatorji sesuvali,...
tole pa je neprimerljivo več kot start/stop, pa še takoj na polno obremenjen motor med vožnjo pri nekih hitrostih..

je znanja tukaj kar nekaj od Toyote..
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
"Starter" ima enormno moč v primerjavi s klasiko in brez težav zavrti motor v trenutku na 500 obratov, kjer nezaznavno motor nato steče sam.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.394
5.676
113
Eno je start stop sistem eno je pa hibrid. Start stop sistem je posiljena dodelava iz strani ekologov. Hibrid je pa iz nule narejen za tak način delovanja.
Eno uporablja navaden (no malo močnejši) štarter in akumulator, ki je v osnovi namenjen par sekundnim obremenitvam, Drugo pa uporablja močnejši elektromotor/genereator in pogonsko baterijo, ki je namenjen konstantnemu delovanju in obremenitvam.
In za motor ti zagoni niso noben dodatni šok, ker so zadeve konstantno namazane in na temperaturi. Dokler ni zagret ga itak ne izklaplja. Prvi del vožnje pa če ne greš ravno iz nule v 20% klanec tudi laufa motor na štandgasu dokler ne sprazni baterije.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
poanta je v tem, da se tukaj lahko tudi v minuti večkrat vklopi in ugasne.. kaj to pomeni v obdobju 10 let..? Vsekakor je najbolj naporen del vžig.. in tega je tukaj nekaj 100.000x v življenski dobi...

se mi nekako zdi, da ni najbolj problem baterija ampak motor...

avto tudi nima klasicnega starterja, ampak motor zazene “spotoma” en od elektromotorjev ...
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.082
392
83
Po branju tele teme imam občutek,da se je tisti famozni Honda über alles spremenil v Toyota über alles.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Po 15 letih dizla, sedaj na 2.5 hibridu. V 90% bolj uporaben za vožnjo. Na strmih vzponih (Vršič) mi je bil dizel bolj všeč. Vse ostalo je pa neprimerljivo. Moči skoraj nikoli premalo. Poraba nizja od prejšnjega dizla. Traja pa kakšen mesec da v glavi
spremeniš način vožnje.
Verjamem, da je neprimerljivo. Po šestih letih mi gre 2.0 turbodiesel z ročnim menjalnikom tako na živce, da ga sedaj prodajam in bom naročil hibrida. Turbo luknja, stalno šaltanje, zvok (ki je sicer kultiviran proti dieslom ostalih znamk), vibracije, morebitni izredni stroški (jaz jih sicer nisem imel)... Vsega tega se človek nažre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Jaz sem sem si naračuna ceno po konfiguratorju ta 2.0 TS 34k EUR + drobiž. To se mi sicer zdi full veliko denarja za tak avto, ampak čemga bom vzel, naj ima vse, ker bo za zaposlenega in mi je pomembno, da je zadovoljen.

Me pa zanima, kakšne so cca. transakcijske cene, torej koliko se za tak avto dejansko plača v salonu. Še nekaj, kašne kaj čakalne dobe, če morda kdo ve? A opevana kvaliteta Toyot še vedno drži?

Hvala.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Popusta je 2500 eur, dobavni rok med 2 in 3 meseci. Žal pa zadeva ni made in Japan (bi skoraj pričakoval glede na cene), touringe in hb delajo v UK, sedane pa v Turčiji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.082
392
83
Po branju Te teme je jasno da se ljudsko mnenje hitro odvraca od TDI uber allies

Kja pa vem, v drugih temah električnih avtov ni takih zagonetk.
Itak noben hondaš nikoli ni tega priznal.

Drugače pa , če že, potem vsaj elektro uber allies ne pa nek hibrid s CTV menjalnikom....
 

B81

22. jul 2007
36.798
10.396
113
Elektro uber alles ja ko bo kulturni 250 km elektricar za 20 k eur, prej pa brezveze.