Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ja, ampak tudi v vrhniški klanec "stopi" konkretno, vsaj moj prius, ravno danes je bil nek glup dan, ko so se vsi nekam rinili in tiščali, pa sem bil prav vesel, ko sem ga vsakič znova zahodil in je lepo skočil iz tistih 110-120 do 140 ... je pa res, da se v vrhniški klanec vrti, ampak napram mojemu prejšnjemu avtomobilu, kjer se moral eno nižje dat, da sem ostal na cca. 130, se je tudi vrtel. :)

kar pa se klime tiče - mene pa ravno to moti, da kadar dam na avtomat, da piha samo skozi zgornje reže. da se ne da nastavit, da bi pihalo še iz kakšne druge reže, pa vseeno po principu avtomatike ... aja, pa ne bi se strinjal, da imajo to avti standardno, da pihajo samo na zgornjih režah ...
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
ja, ampak tudi v vrhniški klanec "stopi" konkretno, vsaj moj prius, ravno danes je bil nek glup dan, ko so se vsi nekam rinili in tiščali, pa sem bil prav vesel, ko sem ga vsakič znova zahodil in je lepo skočil iz tistih 110-120 do 140 ... je pa res, da se v vrhniški klanec vrti, ampak napram mojemu prejšnjemu avtomobilu, kjer se moral eno nižje dat, da sem ostal na cca. 130, se je tudi vrtel. :)
Tebi pa malo realnosti primanjkuje se mi zdi... In ne, ne stopi konkretno! Ravno zaradi takih zapisov potem folk pričakuje raketo s pospeški 2.0 turbodizla. Bodimo realni, o zmogljivostih ti dovolj pove že pogled na tehnične podatke. Kogar to moti ima na voljo 2.0 hibrida.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Tebi pa malo realnosti primanjkuje se mi zdi... In ne, ne stopi konkretno! Ravno zaradi takih zapisov potem folk pričakuje raketo s pospeški 2.0 turbodizla. Bodimo realni, o zmogljivostih ti dovolj pove že pogled na tehnične podatke. Kogar to moti ima na voljo 2.0 hibrida.
Jaz sem pa nasedel, ko sem poslušal pravljice o 'raketah 2.0 turbodizlov'. Kvačkam vsak dan. Sej sem se navadil, ampak se mi kolca po prejšnem bencinarju, ko si lahko v prvi prestavi lahko speljal in potegnil do 70/uro brez problema.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Tebi pa malo realnosti primanjkuje se mi zdi... In ne, ne stopi konkretno! Ravno zaradi takih zapisov potem folk pričakuje raketo s pospeški 2.0 turbodizla. Bodimo realni, o zmogljivostih ti dovolj pove že pogled na tehnične podatke. Kogar to moti ima na voljo 2.0 hibrida.

zame stopi konkretno. kako to vem? ker večina, ko pohodim gas, ostane zadaj, konkretno. ni nobene luknje, ni treba nič paziti, v katere obrate ... sam gre.

drugače, tehnični podatki za Prius, mojega letnika, povedo, da ima od 0-100 manj kot 10 sekund, kar spet ni slabo ... zame, vrh glave. in, glede na izkušnje preteklih 3 let, tudi za ostale. :)

se pa strinjam - 2.0 hibrid še lepše potegne in res dobro gre ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
kar pa se klime tiče - mene pa ravno to moti, da kadar dam na avtomat, da piha samo skozi zgornje reže. da se ne da nastavit, da bi pihalo še iz kakšne druge reže, pa vseeno po principu avtomatike ... aja, pa ne bi se strinjal, da imajo to avti standardno, da pihajo samo na zgornjih režah ...

Avtomatika ostane tudi, če pritisneš "mode", kar probaj temperaturo spreminjat in boš videl, da moč ventilatorja deluje avtomatsko.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
zame stopi konkretno. kako to vem? ker večina, ko pohodim gas, ostane zadaj, konkretno. ni nobene luknje, ni treba nič paziti, v katere obrate ... sam gre.

No jaz sem navajen starega turbodizla. V vrhniški gas daš pri 120 gas in potegne. In vleče tam do 180, pol je pa konec. Toyota pa ne potegne, ampak se začne vrtet, da sem se spomnil vožnje s 50ccm skuterjem. In ob tem nežno pospešuje.

Razen tega je kul avto. Npr vklop brez zvoka bencinarja je top. Ampak zaradi dolgočasnega motornega sklopa in zaradi zanič standardnega ozvočenja zame ni ustrezna izbira.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
zame stopi konkretno. kako to vem? ker večina, ko pohodim gas, ostane zadaj, konkretno. ni nobene luknje, ni treba nič paziti, v katere obrate ... sam gre.

drugače, tehnični podatki za Prius, mojega letnika, povedo, da ima od 0-100 manj kot 10 sekund, kar spet ni slabo ... zame, vrh glave. in, glede na izkušnje preteklih 3 let, tudi za ostale. :)

se pa strinjam - 2.0 hibrid še lepše potegne in res dobro gre ...
Dejmo bit realni prosim. 130km fwd prius je prej pocasnela na cesti namenjena prevozu a-b, kot pa sportnik, kar bi ga ti rad predstavil. Nekega uzitka v voznji ni (1400kg in cvt) folk pa ostaja zadi zato ker ne prtiska na plin, tako kot ti pocnes, drgac bi prius gladko ostal v izpuhih ostatlih vozil. Pejt probat ksn sportn avto, na ovinkasti cesti in ti bo to takoj jasno.
 
Nazadnje urejeno:

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Realno gledano iz moje strani. Corolle ne bi kupil, če bi obstajala le v 1.8 hibridni opciji. Ker je zame osebno to prepočasen avto pa lahko obračam kakor želim gor pa dol. Za mojo ženo po drugi strani je pa 1.8 hibrid čisto ok.
2.0 hibrid ni nek hardocre hiter avto, se pa PELJE, pospeši OK za tak tip vozila in ne brni 20 sekund kot sesalec u 3pm ko želiš na hitro potegniti iz 50 na 120kmh.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
No jaz sem navajen starega turbodizla. V vrhniški gas daš pri 120 gas in potegne. In vleče tam do 180, pol je pa konec. Toyota pa ne potegne, ampak se začne vrtet, da sem se spomnil vožnje s 50ccm skuterjem. In ob tem nežno pospešuje.

Razen tega je kul avto. Npr vklop brez zvoka bencinarja je top. Ampak zaradi dolgočasnega motornega sklopa in zaradi zanič standardnega ozvočenja zame ni ustrezna izbira.
Še enkrat konji, konji, konji. Nima veze kako star je ta tvoj turbo dizel, če gre 180 kmh v Vrhniški klanec sigurno nima samo 122 konj kot 1.8 hibrid. Pojdi vozit nek star 1.6 TDI pa boš videl kaj je to nepremičnina in nevarno prehitevanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.315
9.527
113
EU
Sedaj pa malo alteraških nesprejemljivih zahtev. :evil:
Dva tisoč kubični ima dražji prispevek za ceste pri podaljšanju registracije. Vsako leto :fredi:
Khm, v avto načinu klima piha v noge :jok:. Groza.
Eeeee, pa nima kromiranih kjuk na vratih. To zadnje je najhujše in popolnoma nesprejemljivo v današnjem času . Pa ne tudi za doplačilo. Pogledal bom pri konkurenci.
Zaradi tega zadnjega ne bi kupil tega avta, bi povedal stari prekaljeni alteraš in pri tem spil požirek piva :fredi:

Dvanula motor ima 180 konjev, in logično da bo boljše potegnil od tistega s 122 konji.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.132
739
113
EU
Nikjer ne piše kako moreš bit obut ko voziš. To velja za večino EU. Razen Grčija tam so pa kazni za natikače.
Drži, je dejansko že bila debata na tem forumu -> Voznja brez cevljev

"Zakon o pravilih cestnega prometa navaja, da voznik ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševal njegovo slušno in vidno zaznavanje ali možnost obvladovanja vozila. To pomeni, da v zakonu ni omejitev glede obutve pri vožnji motornega vozila.

"Policija ne priporoča vožnje brez obutve, v coklah, v japonkah, raznih natikačih, čevljih z visoko peto, ker vožnja z navedeno obutvijo podaljšuje odzivni čas voznika in s tem pot ustavljanja. Jasno pa je, da je v kritičnih razmerah pomemben vsak centimeter," še opozarjajo na policiji."

Morda to potem bolj šteje pri pisanju kazni, ko se zgodi nesreča in nisi bil primerno obut ter si zaradi tega prepočasi reagiral ipd. in pa pri ocenjevanju škode in odškodnine na zavarovalnici.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Dejmo bit realni prosim. 130km fwd prius je prej pocasnela na cesti namenjena prevozu a-b, kot pa sportnik, kar bi ga ti rad predstavil. Nekega uzitka v voznji ni (1400kg in cvt) folk pa ostaja zadi zato ker ne prtiska na plin, tako kot ti pocnes, drgac bi prius gladko ostal v izpuhih ostatlih vozil. Pejt probat ksn sportn avto, na ovinkasti cesti in ti bo to takoj jasno.

slučajno imam tako službo, da imam možnost peljati kar nekaj avtomobilov. in slučajno imam to srečo, da se mi poklopi, da vozim tudi avte, ki so zelo blizu mojemu. seveda, da nek A6 3.0 tdi hitreje pospeši kot Prius, tega nisem nikoli rekel, da ne (razen v mestu z mesta, tam do 50-60, to bi bilo enkrat za foro za probat ;) ), ampak napram raznim družinskim veleuspešnicam, tipa P308/Ford Focus/Renault Megane/Kia Ceed/VW Golf/Škoda Octavia ... podobne specifikacije (skratka fwd dizel, 120-150hp) nikoli ne pospešijo tako solidno, kot to naredi Prius. in ja, ko sem Priusa kupoval, oz. ko sem ga prvič zapeljal na AC, je bila to ena od stvari, ki me je zelo pozitivno presenetila, ker enostavno nisem pričakoval tega.

in ja, se najdejo butli, tipa "u, glej ga v priusu, to bo trajalo" in hočejo nekaj se limati na rit, potem pa ne sfolgajo držati tempa ... plus, izraz na obrazu voznika za mano je v nekaterih primerih tudi precej priceless, čeprav se to večkrat naredi v mestu ... ;)

pač, meni je več kot dovolj, dovolj odzivnosti, dovolj vsega za varno vožnjo, varna prehitevanja, varna vključevanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kegelj