Ne vem kaj bi rad povedal?a poL italjani ne kupujejo corol?
Jaz imam pri Generali 72 kW za 1.8 - to je le bencinski motor.Mogoče že predelano vprašanje v tej temi, ampak bom vseeno vprašal. V kateri zavarovalnici(če sploh kje) upoštevajo pri hybridu samo bencinske konje in nič od elektromotorja?
Nekdo mi je rekel, da so pri Savi 3 leta nazaj to ukinili in zdaj upoštevajo samo polno moč. Je to res?
Povej to štromarjem, ki imajo na papirjih 400kw, v prometni pa 2x75kw.Uposteva se polna moc, kako bi drugace lahko bilo? Avto ima a bencinskih in b elektro konjev, ti pa bi za ta avto rad premijo samo za a? Optimist.
Vse zavisi kje se največ voziš. 2.0 ima nižje obrate na AC, 1.8 je dovolj če si večinoma v mestu.Bil na testu, pozitivno presenečen. Moti me velik LCD, brez neke prave vsebine(ne dela androidavto) Mislil da je 2.0 pa je bila 1.8, pa se mi je zdelo dovolj. Koliko je dejansko razlike pri vožnji in pri zavarovanju?
jap, sploh v teh časih, ko je že vsak Clio v predzadnjem ali zadnjem razredu. Če bi šli razredi skupaj z razvojem avtomobilov, bi rekel ok, tako so pa ostali nekje v 1993.no sej potrdili smo eno, da je zavarovanje na moč bedastoča.
TP: 4, 2, 2, leto, kako si predstavljaš vnašanje km v "sistem"? A misliš da bo ga. iza šalterja vstala pa šla gledat, ali da bo vsak doma preko e-uprave vpisal "realne" km?Zavarovanje ima par spremenljivk ki so merodajne, prevoženi kmji, vrednost pa še verjetno kakšna malenkost, ki pa jo je tezje merit....tu maš pol kolk so verjetnosti da se avto zlomi in ima zavarovalnica "stroške".
Podobno je s cestnino, če že gre za ceste, masa in prevoženi kmji, case closed,
ti prevoženi kmji bi morali biti zjebana centrala, ki bi se skozi updejtala na zavarovanjih, na registraciji na tehničnih, na izrednih tehničnih, vsako drkanje po kmjih, pa dolge zaporne kazni in rezanje udov.
Ampak pol bi bil red, tega pa nočemo.