Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
394
181
43
Sem bil na ogledu Toyota Cross, moram zamenjati star avto. Pred tem sem gledal Mazdo CX-30, CX-5.
Kakorkoli je tehnika hibrida mamljiva, me je kar katapultiralo vstran po "plastičnem" občutku notranjosti, trde plastike, škatlaste oblike brez nekih fines... skratka obup. Močno razmišljam, da bom požrl 2l/100km razlike v porabi.. in šel k mazdi. Ali pa na Ford Kugo FHEV.

pa mi je bila Toyotca, po prebranem v prvem planu. Ampak tole....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in jonny77

zakon

Guru
16. maj 2008
8.810
832
113
toti Maribor
Krpa je bila nova in neoprana. Upam, da ne bomo zdaj diplomirali glede krpe. Edina napaka, ki sem jo naredil je, da je bila krpa suha, ampka sem rahlo pritisnil in ne bi smel biti to problem. Sicer, pa malo pobrskajte po tujih forumih, da nisem edini s tem problemom.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Jaz vedno brišem armaturo s suho MF, res pa je da ne pritiskam. Mogoče pomaga, da je "premium" iz "specialne trgovine" in ne Lidla - 3pack za 1€.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Sem bil na ogledu Toyota Cross, moram zamenjati star avto. Pred tem sem gledal Mazdo CX-30, CX-5.
Kakorkoli je tehnika hibrida mamljiva, me je kar katapultiralo vstran po "plastičnem" občutku notranjosti, trde plastike, škatlaste oblike brez nekih fines... skratka obup. Močno razmišljam, da bom požrl 2l/100km razlike v porabi.. in šel k mazdi. Ali pa na Ford Kugo FHEV.

pa mi je bila Toyotca, po prebranem v prvem planu. Ampak tole....
Pismo, to je pa res. Tudi sam gledam Toyote, ki mi je njihov hibridni sistem res top. Ampak notranjosti pa niso v tem razredu (in daleč slabše od Mazdinih, ki so top).
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Sem bil na ogledu Toyota Cross, moram zamenjati star avto. Pred tem sem gledal Mazdo CX-30, CX-5.
Kakorkoli je tehnika hibrida mamljiva, me je kar katapultiralo vstran po "plastičnem" občutku notranjosti, trde plastike, škatlaste oblike brez nekih fines... skratka obup. Močno razmišljam, da bom požrl 2l/100km razlike v porabi.. in šel k mazdi. Ali pa na Ford Kugo FHEV.

pa mi je bila Toyotca, po prebranem v prvem planu. Ampak tole....
Mazda je v notranjosti par razredov nad corollo, to je dejstvo. Nima veze, če stane corolla hybrid 40 jurjev, še vedno je to v osnovi shitbox z osnovno ceno 15 jurjev (tu nekje so se začele one vincent sedan variante z atmosfercem in ročnim menjalnikom). Je pa pogonski sklop meni res na kožo pisan in sem bil pripravljen sprejet ta kompromis.

Kar se tiče armature pa pustiš, da se nabira "varnostna plast" prahu in ne bo prask. :D
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Oni to čisto resno?
1691052406381.png
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Jaz sem prvi servis plačal manj, kakor je pisalo v aplikaciji. ~310€ je pisalo, plačal ~250€.
Pokliči tja za zihr....
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.223
769
113
EU
Kaj naj bi to pomenilo "preverite namestitev voznikovega predpražnika"?!?:sprasujemse:
Dejansko ti zaračunajo, če je predpražnik malo postrani?!?:bonk: Ali o kakšen predpražniku je to govora?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.017
11.142
113
ja, potem pa vezica fix...

so bili problemi na toyoti, da se je predpražnik zapeljal pod zavore-pedali al neki, pa se je folk ubijal.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.223
769
113
EU
Sam to je potem njihov problem, če so zanič naredili ta del. Ki seveda potem postane moj, ko se ubijem zaradi tega :p
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
ja, potem pa vezica fix...

so bili problemi na toyoti, da se je predpražnik zapeljal pod zavore-pedali al neki, pa se je folk ubijal.
Chat GPT pravi takole:

Ta dogodek, na katerega se nanašate, se je zgodil v letih 2009-2010 in je znan kot "Toyota's unintended acceleration scandal." Mnogo Toyotinih vozil v ZDA je bilo odpoklicanih zaradi domnevnih težav s pospeševanjem, ki so bile pripisane napaki v zasnovi avtomobilskih preprog.
Toyota je poročala, da so nekatere preproge za pod noge lahko zdrsnile in zagozdile pedal za plin, kar je povzročilo nenamerno pospeševanje. Ta problem je bil povezan z več smrtnimi nesrečami, najbolj znan primer pa je bil nesreča, ki je povzročila smrt šerifovega policista Marka Saylorja in njegove družine v San Diegu leta 2009.
Vendar pa je kasnejša preiskava, ki jo je izvedla ameriška Nacionalna uprava za varnost v prometu na avtocestah (NHTSA), skupaj z Nasa, ugotovila, da je večino teh incidentov povzročila napaka voznikov, ne mehanska napaka. To je pomenilo, da so vozniki pritisnili na plin namesto na zavoro. Ni bilo najdeno nobenih elektronskih napak, ki bi povzročile nenamerno pospeševanje. Toda zaradi težav s preprogami in "sticky" pedalami za plin je Toyota odpoklicala milijone vozil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77