Ker je ravno tema o corolli: a imajo vsi modeli po celem svetu enak menjalnik? Trenutno vozim tulimatik, ki se pretvarja, da je klasicen avtomatik, v resnici pa izpade cukomatik.
Se pravi cvt z +/- kuliso. Zanjo se vedno nisem odkril cemu sluzi: kdaj "premakne prestavo", kdaj ne... pomojem jim na lagerju ostajajo zaslombe prestavne kulise in jih morajo nekako porabit. Podobno kot analogni knofi in ure iz zacetka 80ih, ki so jih se nedavno tlacili v aktualne modele.
Sem pa ugotovil kako tulimatika spremenis v avtomatik: ob pritisnjenem gasu za trenutek spustis pedal in pamet "zamenja gor". Zdej ali bos menjal prestave z desno nogo (to je potem v bistvu nogomatik) ali pa uzival v tuljenju motorja med pospesevanjem, izbira je tvoja.
Cukomatik pa izklopis s ceglom pod pedalom za gas, ampak potem pot traja eno malcek vec.