Tovornjakaji

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Gledam včeraj odmeve gosta Pintar in Kolbasa
bonk.gif
! Pa kaj si ti tovornjakarji mislijo da so pa saj jih ni nobeden silil da gredo v ta biznis? Spet stavek brez pomoči države bo vse crknilo 25 000 prevoznikov in njihovi zaposleni bodo brez dela, država, ki je povišala trošarine naj en del nameni tovornjakarjem nazak kaj pa mi saj mi tut imamo višje trošarine a mi pa nismo do česa upravičeni?
Koliko od prevoznikov je bosancev in srbov, ki bodo samo odšli nazaj domov? Koliko znaša plača pri kamionarjih in koliko dobijo še dnevnic in ostalega sranja na roko? Ne morem si nove 760il privoščit a mislite da mi bo država pomagala? Poznam kar nekaj prevoznikov tut enega ekstrema 24 let 10 novih manov novi e merdžo no merdžo je že šel vse je omogočala Hypo lizing kamion pri vsaki hiši zdaj ko je kriza pa pomoč države!
bonk.gif
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Slabo gre unim ,ki imajo po en dva kamiona .Tisti ,ki govoriš o HYPO lizingu ,pa mislim ,da so si malo preveč širokopotezno zastavili načrt .Po domače preveč so požrešni.Nekako tako kot tajkuni .
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
in potem ko se zakalkuliraš pa pričakuješ pomoč države. Malo vem o tem poslu (res malo) in vidim kake svinjarije se gredo pol pa bi še izsiljevali! Na preveliki nogi so živeli zdaj pa to. Sem pa bral nekje ta teden da naj se pazim da je Hypo slovenski Lehmann!
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
507
71
28
širne planjave Dolenjske
hja glih tem, k majo po en,dva kamiona ne gre slabo, ker jim gre ravno zadost dobr, da imajo zase...pa prav razporedijo dinarčke......ni pa treba met 2 X5, pa 2 E klasse pr bajt pa vikend na morju, v hribih itd....dokler leasing hiše dajo, je luštn, ko pa zagusti pa pomoč države....
ne-ne-1.gif


luštn primer na dolenskem....lahko je met 100 kamionov, vozit za Reno, imet super duper avte, gradit gradove po kraju, kamor prideš bit "najjači" itd....zdej k se pa vse ustavlja, pa po tvju razlagat, da mora država pomagat itd....od tega da ima 30% šoferjev tujcev, ker mu domači niso hotli več vozit za 1500€, od tega da je 5 dni na mesec doma....tej tujci bodo šli domov, kamioni pa stojijo, kar ni €€€€, ker so vsi na kredit...

skratka, lahko je bit "pametan", dokler se sadijo in cvetijo rožice
wink-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Čudno samo da ma železnica tudi izgubo .. po tej logiki (namreč da je tovora dovolj in da so samo stroški preveliki) bi morala vsaj ena panoga prevoza ustvarjati dobiček.

Preveč jih je in kriza ne bo nardila nič drugega kot selekcijo .. najboljši bodo preživeli, tisti ki živijo na kredo in bolgarskih voznikih pa bodo propadli, in prav je tako!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
poznam modela s 6 tovornajki in sami tujci ker so skoz v nemčiji in pridejo mogoče če je sreča za 5 dni na mesec. Je pa res so bili eni najači zdaj pa tut prodajat stvari ne gre ker ni toliko gotovine. Stavek rabim pomoč države te dni poslužam 10x na dan!
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
To je zato ,ker so se vsi zadolževali ,plačilne discipline ni nobene in zato so za tekoče poslovanje najemali kredite ,ki jih zdaj banke dajejo malo težje ali pa jih sploh ne dajo
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
tole sem že zadnjič malo čukasto gledal - zelo zanimivo je bilo na rtv-ju prebrati novico, da zaradi "recesije" stoji že ne vem koliko tisoč tovornjakov, zdaj se ne spomnim, samo v Sloveniji ali po Evropi. se zapeljem na cesto, še na AC in vidim - vozni pas poln tovornjakov, recimo od LJ do CE, so vozili v skupinah po 4, 5 tovornjakov, pa mogoče 500 metrov, kilometer premora ... pa spet. kje so pa potem ti stoječi kamioni.

prejšnji teden smo šli v Benetke - smo se v Italiji 75% časa vozili na prehitevalnem, ker je bil vozni pas pol tovornjakov.

"recesija"? po moje gre spet za neko Ameriško natolcevanje, katerega so v ekstrem napihnili mediji. in potem se je folk ustrašil in dejansko se je pokazala recesija ... če se je ... glede na tole zgoraj napisano, je pomoje to navaden bullshit.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
sam tolko kot so teh tovornjakov pokupli je možno da malo tut stojijo saj pa se je vedelo da tako naprej ne more it it da se enkrat vse zaposlni!
 

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Če ve kdo za kakšen posel za vozit po Sloveniji, naj mi pošlje ZS... Oba tovornjaka, ki jih imamo, namreč stojita že skoraj 1 mesec... Do zdaj smo se tud mi tolažil, da je ta recesija samo napihnjena s strani medijev ampak potem, ko občutiš na lastni koži, meniš drugače...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.559
1.085
113
Titograd
Očim na srečo ima delo, pravzaprav dela več kot kdajkoli prej, hvalabogu
smile-1.gif
Res pa da je doma 1 dan v tednu, mogoče še polovico drugega dne. Težki posel.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
prejšnji teden smo šli v Benetke - smo se v Italiji 75% časa vozili na prehitevalnem, ker je bil vozni pas pol tovornjakov.

Torej je očitno recesija. Če greš sredi dneva v Benetke z osebnim avtom, načeloma desnega pasu ne bi smel videt.
wink-1.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
OK, kriza in recesija sta ena stvar, dejstvo pa je, da je Pintar zelo dober demagog. In ni treba verjeti vsega, kar blekne.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tovornjakarstvo je bil idealni slovenski biznis. Ne rabiš ne vem kakih šol, ne rabiš znanja, ne rabiš ne vem kake poslovne logike. In folk je navalil v ta posel, ko mutavi na telefon. Še pred bloki sedaj čez noč vidiš parkirane tovornjake. Banke in lizinške hiše so fino dajale pineze za tovornjake in zaradi visoke konjukture je biznis tekel. Potem je prišla visoka cena nafte, za njo pa sedaj recesija. Ja, popucalo jih bo. Ampak to je tudi prav. Če pogledaš nivo tovornjakarskih firm v Sloveniji, je to na dokaj nizkem nivoju. Večina jih nima nobene pametne logistike. Tovornjaki večino kilometraž prazni in skratka neučinkoviti. In ja, cajt je, da trg popuca tudi v njihovih vrstah. Je neminovno. Placa za toliko tovornjakarjev na Slovenskem preprosto ni in ne bo.

Ogo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.
 

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.624
1
425
83
www.weekendwarrior.si
Potem pa povej, koliko firm je takih, v katerih bi imeli tovornjake vsaj 70% časa, ko so na cesti, polne? Pa tukej ne govorimo o raznoraznih Viator&Vektorjih (za katere bi verjel, celo da to normo dosegajo), ampak o kakšnih majših firmah ranga PROJ..
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Proj še vedno ni prav majhen. Še vedno ima nekaj deset tovornjakov. Bolj zanimivo bi bilo vedeti, kolikšen je izkoristek tistih garažnega tipa, ki imajo kamion ali dva.