Ma ja, mogoče sm dal res malo slab primer... Recimo za firme do 10 kamjonov. Ampak teh podatkov ne bomo kar tako dobili
Potem se nimaš kaj sekirat.Citat:
Uporabnik iverson pravi:
Ne vem no, pri nas je en tovornjak doma in ni nekakšne krize. Vozi vsak dan , kakšne dvakrat ali trikrat na mesec je tud doma oz. ni vožnje. Isto kot prej preden so začeli s to recesijo naveliko nabijat.
Tukaj se jih večina zezne... Namesto da bo zaslužen denar recimo investiral v izboljšave na tovornjaku/ih ali nakup nove opreme, gre raje v Big Bang in si kupi največji tv, ki mu ga denarnica omogoča. Pretiravam, vendar namenoma.Citat:
Pa tudi preseravanja ni doma, tudi takrat ko je blo več tovornjakov pri hiši ga ni bilo. Lahko bi bil ampak gre tist denar v bolj pametne namene.
To pa je slaba stran pri širjenju posla. Nikoli ne moreš bit 100% če bo šlo ali ne. Pogodbe se lahko razdrejo, kupci pač enostavno ne plačajo. Zdaj, če recimo lahko kompenzira račune kupcev z računi za gorivo, leasing za tovornjake... potem je del problema rešen. Ostaja pa še del, ki se mu reče plače. Niti najmanj ti ne pomaga, če imaš vse račune plačane, na računu pa ni prebite pare. Tudi delavci v takih primerih raje dajo odpoved in se odpovejo bonitetam iz tega (odpravnini in možnost bit prijavljen na zavodu) in si enostavno iščejo drugo službo, denar pa nekako izterjajo. Redki so taki, ki vztrajajo. Pa še to po navadi samo zato, ker si to nekako lahko "privoščijo" - recimo da je poročen in žena zasluži dovolj, da se plača račune in da nista lačna. Je pa hudič, če imaš hipoteko na hišo (jasno je šlo takrat, ko si hipoteko vzel, firmi dobro in nisi niti pomislil na to, kar se dogaja sedaj), obrok pa je tak, da boli glava...Citat:
Stoji pa enemu malo stran včasih polovica ali pa vsi (ima jih tam 8 ali 9) in že jamra glede vožnj, pa se je včasih na veliko vozilo.
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Recimo kamionske firme ki sedaj nimajo v kamionih namontiranih GPS sledilnih/navigacijskih naprav in ostale telemetrije (spremljanje nivoja/porabe goriva, OBD na daljavo, tudi CB postaje ...) so luzerji in bodo propadli ze samo zaradi tega! Dobre firme namreč to uporabljajo že od leta 2000!
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Vidim da vsi omenjate špedicijo....
Kaj pa kiperji, hruške ipd?
Avtoceste, elektrarne na spodnji Savi so še vedno zlata jama...
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.
Ja, pa tudi državo prinašajo okoli.
Prikažejo, da ima šofer plače 800 €, dobi pa 3 X toliko na roko!
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Bo pa zelo zanimivo ce v EU pridejo se Turki, ze sedaj se po Sloveniji vrti precej Romunov, Slovakov ki delajo za majhen denar......