Tovornjakaji

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.625
1
431
83
www.weekendwarrior.si
Ma ja, mogoče sm dal res malo slab primer... Recimo za firme do 10 kamjonov. Ampak teh podatkov ne bomo kar tako dobili
smile-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.078
10.862
113
kod Džej-Zija
Itak, da jih ne bomo. Bo treba enega tovornjakarja dobit, pa ga napit pa potem izprašat. Pa še takrat ne bo priznal dejanske situacije.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Jst vem za enga da je že 14 dni doma, prej je pa nonstop fural. Pa fraj je do konca januarja sigurno. Vozi pa v firmi z 60 tovornjaki. Njegova firma je imela podpisano pogodbo z vauxhall-om, so vozil avtodele, zdj pa pač nerabijo delov in je cela firma obstala, prej so pa fural nonstop ni mogel izkoristit več kot 14 dni dopusta na leto.

LP
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
To sploh ni res da so prazni tovornjaki, včasih so bili ja, zadnje čase so pa recimo peljal iz slovenije v anglijo, nazaj grede nabasal tovor v franciji, pa oddal v avstriji... alpa je 5 malih stvari natovoril vmes ko se je vračal.

LP
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hehe, zbirniki. Najboljša varianta za kupce, najslabša za voznike.
Sem se pred kakega pol leta pogovarjal z enim, ki občasno naroča prevoze (šleperje) in je rekel, da tisti, ki se vračajo recimo proti vzhodu prazni, naredijo furo praktično za eno kavo (v prenesenem pomenu), ker je pač bolje, da zasluži nek minimum, kot pa da na prazno goni domov...
 

iverson

Pripravnik
4. okt 2007
611
0
16
Kamniško Savinjske Alpe
Ne vem no, pri nas je en tovornjak doma in ni nekakšne krize. Vozi vsak dan , kakšne dvakrat ali trikrat na mesec je tud doma oz. ni vožnje. Isto kot prej preden so začeli s to recesijo naveliko nabijat. Pa tudi preseravanja ni doma, tudi takrat ko je blo več tovornjakov pri hiši ga ni bilo. Lahko bi bil ampak gre tist denar v bolj pametne namene.

Stoji pa enemu malo stran včasih polovica ali pa vsi (ima jih tam 8 ali 9) in že jamra glede vožnj, pa se je včasih na veliko vozilo.
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik iverson pravi:
Ne vem no, pri nas je en tovornjak doma in ni nekakšne krize. Vozi vsak dan , kakšne dvakrat ali trikrat na mesec je tud doma oz. ni vožnje. Isto kot prej preden so začeli s to recesijo naveliko nabijat.
Potem se nimaš kaj sekirat.

Citat:
Pa tudi preseravanja ni doma, tudi takrat ko je blo več tovornjakov pri hiši ga ni bilo. Lahko bi bil ampak gre tist denar v bolj pametne namene.
Tukaj se jih večina zezne... Namesto da bo zaslužen denar recimo investiral v izboljšave na tovornjaku/ih ali nakup nove opreme, gre raje v Big Bang in si kupi največji tv, ki mu ga denarnica omogoča. Pretiravam, vendar namenoma.

Citat:
Stoji pa enemu malo stran včasih polovica ali pa vsi (ima jih tam 8 ali 9) in že jamra glede vožnj, pa se je včasih na veliko vozilo.
To pa je slaba stran pri širjenju posla. Nikoli ne moreš bit 100% če bo šlo ali ne. Pogodbe se lahko razdrejo, kupci pač enostavno ne plačajo. Zdaj, če recimo lahko kompenzira račune kupcev z računi za gorivo, leasing za tovornjake... potem je del problema rešen. Ostaja pa še del, ki se mu reče plače. Niti najmanj ti ne pomaga, če imaš vse račune plačane, na računu pa ni prebite pare. Tudi delavci v takih primerih raje dajo odpoved in se odpovejo bonitetam iz tega (odpravnini in možnost bit prijavljen na zavodu) in si enostavno iščejo drugo službo, denar pa nekako izterjajo. Redki so taki, ki vztrajajo. Pa še to po navadi samo zato, ker si to nekako lahko "privoščijo" - recimo da je poročen in žena zasluži dovolj, da se plača račune in da nista lačna. Je pa hudič, če imaš hipoteko na hišo (jasno je šlo takrat, ko si hipoteko vzel, firmi dobro in nisi niti pomislil na to, kar se dogaja sedaj), obrok pa je tak, da boli glava...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Ma problem teh prevozniških firm je to, da da so v času vzpona gospodarstva rasli kot gobe po dežju ... še večji problem pa da so v stilu "tranzicije" ponavadi take firme dobivale ekskluzivo za X firmo, ki je delala Y stvar.

Primer: Lojze je bil sposoben kader na Z državni firmi in je potem (kot je to navada) odprl svoje podjetje in se začel ukvarjat z A zadevo; Franc je bil njegov prijatlej in je vozil kamion v Italiji ... Lojze predlaga Francu da naj si kupi (vzame na lizing) kamion, potem pa vozi samo njegovo robo, ob tem pove še da je njegova firma perspektivna in da ne bo ostalo samo na tem. Franc kupi (najame) kamion in vozi eno leto; firma od Lojzeta dobro uspeva in Franc v drugem letu kupi (lizing itak!) še 5 kamionov, v tretjem še 10 ... potem pa pride leto 2005 in firma od Lojzeta začne stagnacijo in v naslednjih letih padec .. no potem pride pa še (kao) kriza!

(vmes Franc in Lojze kupita Mercedesa [ker sta za vasi] in zgradita razkosno vilo [delno na kredo])

Franc ma sedaj 26 kamionov, njegov "ekskluzivni" partner ima pa tovora samo še za 5 kamionov!!! Lizing je treba odplačevat pa za vseh 26! Prodat se jih ne da, placevat jih ne mores, sposoben nisi dobit drugega posla kot od "prijateljev" ... pa v jok in na drevo!

Dobre prevozniške firme so začele na podoben način (razen tistih tipa V&V, Intereuropa, ...) s tem da so lastniki (recimo jim Milani) najprej vozili sami, potem so si najeli/plačaili komercialista ki jim je rihtal posel [kjer je posel pač bil], ko je posel rastel so kupili (isto na lizing) več kamionov in se tako širili. Razlike skoraj ni, edino da sedaj ko je kriza jim je upadel promet za 30% medtem ko je Francu za 100% .. in še nekej je razlika, Franc bo propadel ker se ni sposoben prilagodit trgu [ker on je šofer ne pa poslovnež], Milani pa bodo nekako preživeli .. verjetno bodo imele nekaj časa bilanco negativno, ampak to se zgodi vsakemu!

Tudi pri kamionarskih poslih je včasih potrebno znanje, in znanje daje dodatno vrednost ki se v letih debelih krav nič ne pozna v letih suhih krav pa še kako!

Recimo kamionske firme ki sedaj nimajo v kamionih namontiranih GPS sledilnih/navigacijskih naprav in ostale telemetrije (spremljanje nivoja/porabe goriva, OBD na daljavo, tudi CB postaje ...) so luzerji in bodo propadli ze samo zaradi tega! Dobre firme namreč to uporabljajo že od leta 2000!
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.

Se ne bi tako strinjal s tabo. Bolj se nagim mnenju predhodnika, kateremu si repliciral.
Na splošno je znano, da če si bil v šoli še tako zabit, da nisi nobene pametne službe dobil, si šel pa za prevoznika. Vsak k...c je lahko bil prevoznik. In jasno, da jih je bilo naenkrat preveč. Zbijali so cene eden drugemu, naročniki prevozov so pa to z veliko žlico izkoriščali. Živel dumping!!!
No, in s tem zbijanjem cene, so ta mali počasi uničili večje prevozniške firme. Seveda so ščasoma tudi ta mali, postali veliki, z nekaj 10 kamioni. Ne glede na velikost k...ca, oz voznega parka, jim je inteligenčni kvocient ostal enak. S pomembno razliko; sedaj so postali še požrešni. Prevozniški biznis jim je bil premalo, oni so hostali postati še nepremičninski investitorji in borzni guruji. Na veliko so najemali lombardne kredite in kupovali delnice. Jah, kaj češ, ni zastonj požrešnost eden od sedmih smrtnih grehov
smile-1.gif

Jasno, da znanja, ki ga tako početje zahteva, niso imeli. Ampak med "kolegi" šoferji se je govorilo, da se da fino zaslužiti in navali narod.
No, zgodila se je recesija, zgodilo se je ogromno zmanjšanje proizvodnje pri firmah, za katere so tile požrešni veleumi vozili (seveda so do tega ekskluzivnega posla prišli s poznanstvi in plavimi kuvertami). In sedaj jokajo. Ja, marsikdo bi lahko jokal še bolj kot oni. Predvsem delavci s 400,00 EUR plače, ki bodo namesto božičnice pokasirali odpoved.
No upam, da bo tale kriza spucala prevozniški trg do temeljev. In da bo prevoznikov toliko na trgu ostalo toliko, kolikor jih trg prenese.

No, da ne boste narobe razumeli tega posta. Vsi prevozniki ne spadajo v zgoraj omenjeni kalup. Večina tistih, ki pa sedaj zahtevajo od države ne vem kakšne pomoči in ki najbolj jokajo, no tisti se pa sigurno lahko najdejo v zgoraj opisanem.
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Recimo kamionske firme ki sedaj nimajo v kamionih namontiranih GPS sledilnih/navigacijskih naprav in ostale telemetrije (spremljanje nivoja/porabe goriva, OBD na daljavo, tudi CB postaje ...) so luzerji in bodo propadli ze samo zaradi tega! Dobre firme namreč to uporabljajo že od leta 2000!

Če imaš šoferje bedaste ruse ali ukrajince ti GPS sledenje nič ne pomaga, ker te bo šofer vseeno klical vsake pol ure. Je imel kolega, ki ima prevozništvo, rojstnodnevno zabavo. Šoferji so ga klical vsake pol ure. Jst bi jih dal stran takoj, ker bi imel preveč računa za telefon zaradi njih.

Drugače pa bosanske firme so v večini brez GPS sledenja, nekateri imajo še atlase in karte, pa vseeno roba pride na cilj. Lahko da so par ur, kakšen dan počasnejši vendar je v končni fazi boljše, ker v tem času se že nekaj najde za nazaj peljat.

Se pa strinjam, da je preveč prevoznikov pri nas... Nekaj jih bo moglo propadit.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
To da jih je prevec je tezko reci ker vsi ne rozijo na relaciji SLO-tujina in nazaj. Z sprostitvijo trga jih precej vozi na drugih relacijah, predvsem italija-Nemcija in kamion slpoh ne vidi nasih cest. Se je pa tudi tam trzisce predvsem zasicilo ker dejstvo je da cestni tovorni promet mocno obremenjujejo zelo visoki stroski, zelo ostra zakonodaja in tega vec podjetje z sedezem v kaksni razviti drzavi vec ne prenese. Nemci so vecinoma firm preselili v vzhodnoevropske drzave da so zmanjsali stroske.V zahodnem svetu sofer zasluzi nad 2T eur recimo nemska firma z sedezem v Romuniji placa 2 voznika po 800 eur in da oba v en kamion. Iz tega je razvidno kater kamion je bolj ucinkovit in obenem se cenejsi. Tu je tudi poanta zakaj nekaterim gre v nos da se tudi pri nas zaposlujejo Bolgari, Srbi ker pri nas dobijo 1500EUR nasi pa za ta denar nocejo vozit. Nazalost se bo(se ze je) to z odprtjem mej zacelo dogajati tudi v drugih gospodarskih panogah. Bo pa zelo zanimivo ce v EU pridejo se Turki, ze sedaj se po Sloveniji vrti precej Romunov, Slovakov ki delajo za majhen denar......
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
mas tudi precej prav. vendar v soli so za tiste ki se niso hoteli ucit da bodo soferji in ne prevozniki tu pa je razlika. Ker danes je od soferja pa do prevoznika velik korak. Tudi novega kamiona na lizing ne dobis tako enostavno kot nekateri opisujejo. Pa tudi ce imas kamion se dandanes prevnistva ne mores tako enostavno iti.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Vidim da vsi omenjate špedicijo....

Kaj pa kiperji, hruške ipd?

Avtoceste, elektrarne na spodnji Savi so še vedno zlata jama...
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
In tudi šoder in moka iz Stahovice. Teh ne ustavi noben policaj, kaj šele prometni znak. Za te veljajo neka posebna pravila, ki so verjetno zapisana v tajnem uradnem listu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Vidim da vsi omenjate špedicijo....

Kaj pa kiperji, hruške ipd?

Avtoceste, elektrarne na spodnji Savi so še vedno zlata jama...

Jah sej mednarodni transport s šleperji je bil vedno problem ...

Kar se tiče kamionov na gradbiščih so večinoma v lasti CP in podobnih priveskov (Primorje/SCT) in ti bodo preživeli, ker imajo solidno upravljanje. Tudi privatniki z enim kiperjem bodo imel vedno delo ... sploh pa pozimi dela za pridne s tako mehanizacijo ne manjka, grejo še vedno lahko plužit.

Tudi razni prevozi lesa gredo dalje .. kriza tukaj ni opazna; je sicer manjše povpraševanje so zato manjše cene ampak se da živet.

Razni mercator hladilniki in pekarne XY bodo pa tudi vozili dokler bo imel folk denar za hrano .. torej skoraj sigurno vedno!

Skratka pod črto .. vsi lahko živijo, razen tisti, ki že nekaj let jamrajo da gre na slabše!
priden.gif
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.

Ja, pa tudi državo prinašajo okoli.

Prikažejo, da ima šofer plače 800 €, dobi pa 3 X toliko na roko!
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ne govori nekaj na pamet. Od kje pa ti ves koliko prevozijo prazni in kako logistiko imajo, koliko ima kdo znanja....Transport je v SLO se vedno najvecji izvoznik, kot gospodarska panoga prinese najvec denarja v drzavo ker vecinoma vozijo za tuje narocnike, to je pa zelo pomembno, trenutno pa je kriza povsod tudi med prevozniskimi podjetji. Ce pa si ti tako ozkogled in gledas na tovornjak samo na nekoga ki ti na cesti ni vsec pa je to tvoj problem.

Ja, pa tudi državo prinašajo okoli.

Prikažejo, da ima šofer plače 800 €, dobi pa 3 X toliko na roko!

Na koncu leta pa ima pa par deset jurjev racunovodskega dobicka? Placevati na roke je se najmanjsi problem in dostikrat prej nategnes sebe kot drzavo...

lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Tukaj ne gre za plačevanje na roke .. pri šoferjih je itak znano da njihove plače bazirajo na nizki osnovi + velik del variabilnega zneska (dnevnice in ostali dodatki). Ker se tisti del plače ne šteje (vsaj včasih se ni) v plačo kot tako, imajo velike davčne ugodnosti (recimo otroci pravico do štipendije, višje otroške dodatke, ...).

Pred državo so reveži (kot bi delal v kaki fabriki), dejansko pa dobijo precej več. (ne trdim pa da je to veliko, sploh zadnja leta)

Je pa res da je potem tudi delež za penzijo nizek in s tem tudi sama penzija ...

Skratka včasih so bili lepi časi za šoferje; danes je samo garanje (kot povsod drugod) ki ga zmorejo tam do 40 leta potem pa nisi več dober za nič .. če se nič ne znaš in niam prihrankov tako (p)ostaneš revež!
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.998
1.884
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Bo pa zelo zanimivo ce v EU pridejo se Turki, ze sedaj se po Sloveniji vrti precej Romunov, Slovakov ki delajo za majhen denar......

Pridi enkrat na mejni prehod gruškovje pogledat. Turk za turkom. kakšno svinjarijo za sabo pustijo nočeš vedet, kaj šele videt. Eu že ima neki trgovinski sporazum z turki in jih je že zdaj polno.

kar se tiče kiperjev ipd. Zdaj ko se je gradila pomurksa ac in maribor - ptuj, si ga res težko dobil v teh krajih. Zdaj jih v 5 min dobiš kolko hočeš