Saj ne da bi zagovarjal BMW, ampak ne gre za škart robo, ampak za dobro nasoljena vozila, ki bi verjetno v kakšnih težko dostopnih votlih karoserijskih delih začela prej kot slej rjaveti. Meni se zdi odločitev ne samo prava ampak edina pravilna.
Pri spletni strani razkrivajo, da gre za zgodbo iz leta 2015, kot so kanadski Halifax prizadele neugodne zimske vremenske razmere. V procesu transporta z ladje na železnico se je na poti do prodajnih salonov in končnih kupcev v Kanado zateklo 2.966 vozil znamke Mini in BMW. Transport se je zavlekel, avtomobile pa je dobro "posolilo" morje.
Za kanadske predpise je bilo dovolj, da so oblasti prepovedale prodajo teh avtomobilov. V Münchnu so se takrat odločili, da tovora, vrednega 150 milijonov evrov, ne prepeljejo nazaj v tovarno, saj bi popravila stala več od celotne vrednosti vozil. Ocenili so, da obstaja veliko tveganje za korozijo vozil na vitalnih delih za pogon motorja in tudi morebitne težave s podmazovanjem zaradi izpostavljenosti morski vodi. Kupci so dobili nova vozila, omenjenih vozil pa nihče ni več omenjal.