Tezave z novo "premijo"

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Mislim, da je bil petek popoldne in ne vikend. Kaj jaz pričakujem od premijskega avtomobila in poprodaje je, da imajo na zalogi nekje v mreži servisov po državi vse dimenzije, ki jih imajo "obute" aktualni modeli vozil, ki se prodajajo in so to sposobni pripeljati. Pa da ne kompliciran preveč, recimo od E klase naprej vsi modeli. Jebiga, če se greš premijo pa imej tudi premijsko poprodajo, ne pa na nivoju renaulta. Pretežko? Predrago? Potem pač sodiš v povprečje in nimaš kaj za zaračunavat zlatarskih storitev ter cene vozila. Pika.
Hja, potem pa Rollsa vzemi, pa boš dobil to.
A nadomestno vozilo ni dovolj? A v neki vukoje… od Paga ti morajo tudi pri Mečki v petih minutah spedenat avto?
Malo realnosti bi vseeno bilo treba imeti v glavi no. Lahko pa seveda skleneš ultra super duper zavarovanje za metriče, pa boš v petih minutah imel vse spedenano, samo bo pač zavarovanje par jurjev mesečno.

PS: zato imam jaz v skoraj vseh avtih pravo rezervo, čeprav metriči pljuvajo po meni, da sem bedak da to doplačujem, saj pa imaš asistenco.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Nadomestno vozilo enakega ranga kot je tvoj mercedes dobiš ob gumi defektu v nedeljo ob 16h?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Nadomestno vozilo enakega ranga kot je tvoj mercedes dobiš ob gumi defektu v nedeljo ob 16h?
Ej, ne vem. Poglej kaj piše v Simbio ali kaj že je pogojih.
Drugače zavarovalnice kar štimajo: brat imel okvaro, pol ure po klicu je prišla asistenca z nadomesntim vozilom gor. Ki je bil boljši od njegovega avta. Res pa nima premijcev.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Pa bi morali? Kaj mene briga kot končnega kupca od kod bodo kaj vzeli, naj se sami zmenijo. To ni problem stranke ampak servisa in prodaje. Ali moram reči uvoznika?
To je problem ponudnika asistence. Če je to uvoznik, potem je njegov problem, če je pa Joža izpod kostanja, potem je pa to njegov problem ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Aja, pa še to. Se strinjam, da če v pogojih piše enako ali boljše vozilo, potem naj tako bo. Ampak recimo, da se dve S klasi hkrati pokvarita in seveda si ti drugi in ostaneš brez S klase. No, jaz bi bil zadovoljen tudi s C klaso, potem pa reševal naprej. Pravi metrič bi jo seveda z gnusom zavrnil in obsedel na pločniku zraven, hkrati pa tipkal odvetniku, v Stuttgart, na PopTv, Slovenske novice in še kam.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
sad saj ni problema, če asistenca pride in se zadeve uredijo kot je treba. Potem je to to.
Še vedno pa tisto moje prvo sporočilo vezano na reševanje napak Evrokratu ni ravno za prehvalit, sploh pa ne na nivoju premijskega vozila. Ko bo konec garancije bo moral vsakič kar globoko v tošl pogledat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Saj se strinjava. Ampak servis gre po postopku. Ne moreš takoj k odvetniku letet. Novi avti so sranje in pač daš servisu možnost, da zadevo uredi. Seveda pri vsakem obisku počasi eskaliraš zadevo.
Recimo, če bi mu ob naslednjem obisku, ko bi jim prinesel fotografijo s točnim opisom okoliščin rekli, da ni ok, ker kot fotke ni pravi, potem pač veš, da je potrpežljivosti konec.
Pa premija gor ali dol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Par fotk bo naredil, servis se malo sraufal, ko stisne mraz pa parkrat ne bo vžgal in bo popustil. Lahko pa že sedaj.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Pa bi morali? Kaj mene briga kot končnega kupca od kod bodo kaj vzeli, naj se sami zmenijo. To ni problem stranke ampak servisa in prodaje. Ali moram reči uvoznika?
Oprosti, ampak govoris neumnosti. Morajo ti zagotoviti mobilnost. Ne zagotovi jo ne prodajalec, ne serviser, ne uvoznik, ampak principal, torej proizvajalec.

Principal ima sklenjeno pogodbo za zagotavljanje mobilnosti v vsaki drzavi in se dogovarja direktno z ponudnikom mobilnosti mimo uvoznika. Tudi call center ima svoj. Za Mercedes konkretno je v Mastrichu. Oni ti zagotovijo mobilnost in so jo tudi Robertu Lesniku, pa so potem to resili drugace. Ker takrat, ko je on predrl gumo je bil servis zaprt.

Po tvoje torej bi on klical v call center. Od tam nekoga v Ljubljano. Verjetno direktorja servisa, ki bi potem poklical varnostnika, da ugasni alarm in se se sprejemnika, da odpre delovni nalog. Pa ta mehanika, da pride zamenjat gumo. In za skladiscnika, da pogleda, ce je guma na zalogi. In ker je ni bi klical se prodajalca, od odklene salon, ce imajo kaksen nov avto na zalogi, da premontirajo gume. In ce jih ne bi bilo se v skladisce novih vozil, ce je zam kaksen tak avto…
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Oprosti, ampak govoris neumnosti. Morajo ti zagotoviti mobilnost. Ne zagotovi jo ne prodajalec, ne serviser, ne uvoznik, ampak principal, torej proizvajalec.

Principal ima sklenjeno pogodbo za zagotavljanje mobilnosti v vsaki drzavi in se dogovarja direktno z ponudnikom mobilnosti mimo uvoznika. Tudi call center ima svoj. Za Mercedes konkretno je v Mastrichu. Oni ti zagotovijo mobilnost in so jo tudi Robertu Lesniku, pa so potem to resili drugace. Ker takrat, ko je on predrl gumo je bil servis zaprt.

Po tvoje torej bi on klical v call center. Od tam nekoga v Ljubljano. Verjetno direktorja servisa, ki bi potem poklical varnostnika, da ugasni alarm in se se sprejemnika, da odpre delovni nalog. Pa ta mehanika, da pride zamenjat gumo. In za skladiscnika, da pogleda, ce je guma na zalogi. In ker je ni bi klical se prodajalca, od odklene salon, ce imajo kaksen nov avto na zalogi, da premontirajo gume. In ce jih ne bi bilo se v skladisce novih vozil, ce je zam kaksen tak avto…
Kot lastnika me ne zanima kaj je zadaj. To je njihov problem. Naj uredijo.

Slisi se ignorantsko, vendar tako funkcionira pricakovanje ljudi.
Isto kot ko narocis blago preko spletne trgovine...ti zelis artikel dostavljen v dogovorjenem roku, kvaliteti in ceni, pa te gladko boli k... kaj se v ozadju dogaja, kolikokrat je vmes padlo na tla in od kod pride. A ni tako?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Oprosti, ampak govoris neumnosti. Morajo ti zagotoviti mobilnost. Ne zagotovi jo ne prodajalec, ne serviser, ne uvoznik, ampak principal, torej proizvajalec.

Principal ima sklenjeno pogodbo za zagotavljanje mobilnosti v vsaki drzavi in se dogovarja direktno z ponudnikom mobilnosti mimo uvoznika. Tudi call center ima svoj. Za Mercedes konkretno je v Mastrichu. Oni ti zagotovijo mobilnost in so jo tudi Robertu Lesniku, pa so potem to resili drugace. Ker takrat, ko je on predrl gumo je bil servis zaprt.

Po tvoje torej bi on klical v call center. Od tam nekoga v Ljubljano. Verjetno direktorja servisa, ki bi potem poklical varnostnika, da ugasni alarm in se se sprejemnika, da odpre delovni nalog. Pa ta mehanika, da pride zamenjat gumo. In za skladiscnika, da pogleda, ce je guma na zalogi. In ker je ni bi klical se prodajalca, od odklene salon, ce imajo kaksen nov avto na zalogi, da premontirajo gume. In ce jih ne bi bilo se v skladisce novih vozil, ce je zam kaksen tak avto…
A imaš pogoje mobilnosti? Če zagotavljajo 24x7 potem pač tako mora biti. Zavarovalnicam to uspeva.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Dve negativni izkušnji z nadomestnim avtom.
Pusca cev za.vodo, z.dolivanjem se privlecem na servis, kjer mi razlozijo da mi nadomestni avto ne pripada ker sem se pripeljal do servisa. Ce bi avto pustil 50m prej na crpalki bi mi pa pripadal.
Furgon kombi sprejet v planirano popravilo.
Za nadomestni avto dobil kljuce od nekega "cliota".
Sem jih tam vprasal, ce lahko v njega nalozim paleto železa tezko eno tono....
No, potem so s tezavo nasli nekje nekega boxerja.
 
  • Haha
Reactions: RoMeX in luciano