Seveda. In glih isto dimenzijo imajo. Daj poglej si cenik GLE jev, pa bos videl koliko je razlicnih dimenzij.Ce je nimajo v skladišču, naj jo pa iz tistega v salonu dol snamejo.
Seveda. In glih isto dimenzijo imajo. Daj poglej si cenik GLE jev, pa bos videl koliko je razlicnih dimenzij.Ce je nimajo v skladišču, naj jo pa iz tistega v salonu dol snamejo.
Hja, potem pa Rollsa vzemi, pa boš dobil to.Mislim, da je bil petek popoldne in ne vikend. Kaj jaz pričakujem od premijskega avtomobila in poprodaje je, da imajo na zalogi nekje v mreži servisov po državi vse dimenzije, ki jih imajo "obute" aktualni modeli vozil, ki se prodajajo in so to sposobni pripeljati. Pa da ne kompliciran preveč, recimo od E klase naprej vsi modeli. Jebiga, če se greš premijo pa imej tudi premijsko poprodajo, ne pa na nivoju renaulta. Pretežko? Predrago? Potem pač sodiš v povprečje in nimaš kaj za zaračunavat zlatarskih storitev ter cene vozila. Pika.
Lahko pa vse štiri premontirajoSeveda. In glih isto dimenzijo imajo. Daj poglej si cenik GLE jev, pa bos videl koliko je razlicnih dimenzij.
Pa bi morali? Kaj mene briga kot končnega kupca od kod bodo kaj vzeli, naj se sami zmenijo. To ni problem stranke ampak servisa in prodaje. Ali moram reči uvoznika?Lahko pa vse štiri premontirajo
Sicer pa resno, ljudje ne ločijo med prodajalcem in servisom.
Ej, ne vem. Poglej kaj piše v Simbio ali kaj že je pogojih.Nadomestno vozilo enakega ranga kot je tvoj mercedes dobiš ob gumi defektu v nedeljo ob 16h?
To je problem ponudnika asistence. Če je to uvoznik, potem je njegov problem, če je pa Joža izpod kostanja, potem je pa to njegov problem .Pa bi morali? Kaj mene briga kot končnega kupca od kod bodo kaj vzeli, naj se sami zmenijo. To ni problem stranke ampak servisa in prodaje. Ali moram reči uvoznika?
Oprosti, ampak govoris neumnosti. Morajo ti zagotoviti mobilnost. Ne zagotovi jo ne prodajalec, ne serviser, ne uvoznik, ampak principal, torej proizvajalec.Pa bi morali? Kaj mene briga kot končnega kupca od kod bodo kaj vzeli, naj se sami zmenijo. To ni problem stranke ampak servisa in prodaje. Ali moram reči uvoznika?
Ja in?Pa ok, ni z avtom obstal nek gozni joza, pac pa sef mercedes oblikovanja.
To sploh nima veze. Vse se mora tretirati enako.Pa ok, ni z avtom obstal nek gozni joza, pac pa sef mercedes oblikovanja.
Kot lastnika me ne zanima kaj je zadaj. To je njihov problem. Naj uredijo.Oprosti, ampak govoris neumnosti. Morajo ti zagotoviti mobilnost. Ne zagotovi jo ne prodajalec, ne serviser, ne uvoznik, ampak principal, torej proizvajalec.
Principal ima sklenjeno pogodbo za zagotavljanje mobilnosti v vsaki drzavi in se dogovarja direktno z ponudnikom mobilnosti mimo uvoznika. Tudi call center ima svoj. Za Mercedes konkretno je v Mastrichu. Oni ti zagotovijo mobilnost in so jo tudi Robertu Lesniku, pa so potem to resili drugace. Ker takrat, ko je on predrl gumo je bil servis zaprt.
Po tvoje torej bi on klical v call center. Od tam nekoga v Ljubljano. Verjetno direktorja servisa, ki bi potem poklical varnostnika, da ugasni alarm in se se sprejemnika, da odpre delovni nalog. Pa ta mehanika, da pride zamenjat gumo. In za skladiscnika, da pogleda, ce je guma na zalogi. In ker je ni bi klical se prodajalca, od odklene salon, ce imajo kaksen nov avto na zalogi, da premontirajo gume. In ce jih ne bi bilo se v skladisce novih vozil, ce je zam kaksen tak avto…
A imaš pogoje mobilnosti? Če zagotavljajo 24x7 potem pač tako mora biti. Zavarovalnicam to uspeva.Oprosti, ampak govoris neumnosti. Morajo ti zagotoviti mobilnost. Ne zagotovi jo ne prodajalec, ne serviser, ne uvoznik, ampak principal, torej proizvajalec.
Principal ima sklenjeno pogodbo za zagotavljanje mobilnosti v vsaki drzavi in se dogovarja direktno z ponudnikom mobilnosti mimo uvoznika. Tudi call center ima svoj. Za Mercedes konkretno je v Mastrichu. Oni ti zagotovijo mobilnost in so jo tudi Robertu Lesniku, pa so potem to resili drugace. Ker takrat, ko je on predrl gumo je bil servis zaprt.
Po tvoje torej bi on klical v call center. Od tam nekoga v Ljubljano. Verjetno direktorja servisa, ki bi potem poklical varnostnika, da ugasni alarm in se se sprejemnika, da odpre delovni nalog. Pa ta mehanika, da pride zamenjat gumo. In za skladiscnika, da pogleda, ce je guma na zalogi. In ker je ni bi klical se prodajalca, od odklene salon, ce imajo kaksen nov avto na zalogi, da premontirajo gume. In ce jih ne bi bilo se v skladisce novih vozil, ce je zam kaksen tak avto…
Verjamem.Pogoje asistence je fajn prebrat, pa bo negativnih izkusenj manj.