Smo offtopic, ampak če gumo prebiješ bo pasivni (ABS) senzor prej odreagiral, ker ima reakcijski čas nekaj (10) sekund, ima pa resolucijsko okno precej visoko. Nasprotno ima senzor v ventilčku resolucijo zelo dobro, ampak reakcijski čas zelo dolg. Tehnično ABS senzor primerja vrtenje kolesa in to ne vsak obrat ampak vsako 1/30 obrata, tako da lahko zelo hitro ugotovi odstopanje in pod določenimi drugimi ustreznimi parametri spoži opozorilo. Problem je ker je obseg gume in s tem obodni čas pri dokaj normalnem tlaku (+-1 bar) povsem enak oz. prej pridejo v poštev kakšne druge anomalije (profil na gumi).
Tako da ABS senzor načeloma zelo hitro zazna večje puščanje gume. Ko je recimo guma ki bi morali bit na 2.5 bar po par 10 sekundah blizu 1 bar, kar je navadno še vedno varen pritsik da še ustaviš. Senzor v ventilčku ima resolucijo pošiljanja podatkov na par minut (5-10 min), vmes spi in špara baterijo, če zadaneš gumo ravno ko je poslal podatke se BP lahko voziš po feltni še 5 min pa ne bo nič javil.
Je pa res da če imaš žebel pa guma pušča 0.1 bar na dan ti bo senzor v ventilčku javil nizek tlak že pri varnih recimo 2 bar (vizualno in na otip guma zgleda ok), medtem ko tisti na ABS ko bo tlak že precej nižje in se bo tudi videlo da je guma že malo pri tleh.
Če imaš senzorje v platišču imaš skoraj vedno prikaz pritisk je prednost da tam preverjaš stanje gum. Če ga nimaš (abs) je pa pametno it nekajkrat letno na kolena.