Teslo v Tesli Y

mags

Fizikalc
11. nov 2020
206
98
28
Leto nazaj so jo še, no potem smo v garažni hiši filal na šuho , edinkrat do sedaj
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.973
6.146
113
Glede na to, da imamo res cel kup teh asistenc, vsaj na našem koncu in mi ji dejansko tista masa že prav prišla, rezervne gume ne rabim več tako hudo kot sem je recimo včasih. Da bi mi pa prav razneslo gumo, pa nekako upam da imam vsaj toliko sreče pri temu kot pri loteriji :p
Razneslo ti nebo kar tako, dovolj pa je samo nalet na kamen. Ob kaki jadranski magistrali in še kje niso prav redki. Zdaj sredi nekega Senja čakat na asistenco v nedeljo ob 19.00 mora biti res veselje. Pa še asistenca ti cukne avto do prvega vulkanizerja, če v nedeljo dela seveda. Če zahtevaš nadomestni avto, bo naslednji dan spet treba se vrnit po tvoj avto.... Skratka štala. Raje zmontiram rezervno zasilno kolo, kufre nekako stišim v kabino in gremo lepo lagano 80km/h proti domu. Je pa res da potem voziš enih 20 kil viška nonstop s seboj. Med drugim tudi proizvajalci s tem lovijo mikrograme CO2-ja. Če pa nafilaš tisto peno v gumo pa se mi zdi da vulkanizer ni preveč vesel, če mora to pucat dol iz feltne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Gonzo

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.627
2.719
113
Če pa nafilaš tisto peno v gumo pa se mi zdi da vulkanizer ni preveč vesel, če mora to pucat dol iz feltne.
V bistvu - zakaj bi te skrbelo kaj bo vulko bentil? Saj ne dela zastonj, če noče, je na vsaki ulici en - ampak! - filanje ti pomaga samo pri spuščeni gumi zaradi manjšega preluknjanja, za vse ostalo je rezervna guma ali vleka.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.219
768
113
EU
Torej meni so zakrpali gumo brez težav pri Španu, še danes je ok. Noben se ni vsaj vidno pritoževal v moji bližini.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.607
4.344
113
Nabavil gumo od Pirelli ja z Seal tehnologijo.
Žrebli je ne predrejo.
Če pa jo vsekaš pa imaš vleko.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.519
1.703
113
Mogoče neumno vprašanje ampak kaj je pa narobe, če pustiš peno na platišču? Kar ne gre dol seveda. Itak je ni videti, ker je pod gumo, centrira se pa v vsakem primeru.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.627
2.719
113
Tole:

Čeprav lahko s takšno popravljeno pnevmatiko prispete do servisa, vas tam čaka težavno čiščenje notranjosti platišča in zamenjava senzorjev za nadzor tlaka, saj jih polnilo lahko uniči.

Če ni mogoče, kot zadnjo možnost uporabite svoj komplet za popravilo pnevmatik. Tovrstno popravilo je lahko le začasno, da se lahko odpeljete do najbližje delavnice, kjer bo strokovnjak nato presodil, ali je pnevmatika popravljiva ali jo je treba zamenjati.

Popravilo poteka tako, da skozi ventilček na pnevmatiki vbrizgate polnilo, ki zalepi luknje, potem pa pnevmatiko še napolnite z zrakom. Žal je tak servis primeren le za poškodbe do 6 mm, ki se nahajajo na tekalni površini pnevmatike. Večjih lukenj ali poškodb na bočnici tak komplet ne more zapolniti. Če želite biti mobilni, je najbolje imeti rezervno kolo, saj komplet, kot rečeno, ne zmore vsega. Lahko se celo zgodi, da si z njim ne boste mogli prav nič pomagati, če niste bili pozorni, in mu je potekel rok uporabe. Če boste lahko s tako napolnjeno pnevmatiko prišli do servisa, vas tam pred popravilom čaka še zoprno odstranjevanje polnila z notranje strani platišča in menjava senzorjev za nadzor tlaka, saj jih polnilo zapacka in praktično uniči.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.519
1.703
113
To nisem razmišljal, ker vedno pišejo o zoprnem čiščenju felge. Zamenjava senzorja je po moje brez čiščenja.

Osebno vedno gledam le avte, ki imajo senzor na abs. Ti ventilčki so kar strošek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.956
2.633
113
A ni tako da novejši avti imajo samo še na senzor tlaka saj preko absja ne zadovoljuje več eu zakonodaje?
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.519
1.703
113
Nevem od kdaj je cenovni razred faktor za tpms sistem
UI pravi tako:
Premium znamke skoraj izključno uporabljajo neposreden sistem, medtem ko so posredni bolj priljubljeni pri bolj dostopnih modelih.

Meni je logično saj so senzorji dražji kot implementacija preko ABS. V časih kjer stikala ven mečejo zaradi stroškov, se pozna.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.519
1.703
113
Torej je bil moj Renault Megane letnik 2016 premium vozilo, sedanji VW Golf 8 pa je Budget car.

Saj lahko kakšen seznam postavimo. Kdo ve kaj je prav :D

Primeri znamk, ki pogosto uporabljajo neposreden TPMS:
  • Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volvo, Porsche, Tesla, Volkswagen (večina modelov od 2017 dalje), Toyota (pri večini novejših modelov), Nissan, Hyundai (premium segmenti).
Primeri znamk, ki pogosto uporabljajo posreden TPMS:
  • Škoda, Renault, Dacia, Fiat, Honda (v nekaterih modelih), Mazda (starejši modeli), Ford (proračunski modeli), Peugeot in Citroën.

Bi rekel da sta oba primera budget. Za Megana sicer pravi:
Če ima vozilo vgrajen višji paket opreme ali je bilo dodatno konfigurirano z neposrednim TPMS, lahko uporablja senzorje na ventilih pnevmatik. Vendar je to redko, saj je Renault v tem obdobju pri Meganu večinoma prešel na posreden sistem.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.777