Teslo v Tesli Y

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Ne vem če gre samo za prvovgradnjo. Težava so predvsem te eko gume, vsaj za suho podlago.
Sem na svoji igrački zamenjal 14 let stare Dunlop bolj športne gume za 3 leta stare Continental EcoContact 5.
Huh, sledilo je precej neprijetno presenečenje na suhi cesti. :obesise:

Jih ne kupim več, tudi za EVja ne. Oz. sploh za EVja ne, kjer je še večja teža zraven. Tistih par procentov izgube dosega je zame vredno bistveno boljšega držanja ceste in občutka na volanu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Ne vem če gre samo za prvovgradnjo. Težava so predvsem te eko gume, vsaj za suho podlago.
Sem na svoji igrački zamenjal 14 let stare Dunlop bolj športne gume za 3 leta stare Continental EcoContact 5.
Huh, sledilo je precej neprijetno presenečenje na suhi cesti. :obesise:

Jih ne kupim več, tudi za EVja ne. Oz. sploh za EVja ne, kjer je še večja teža zraven. Tistih par procentov izgube dosega je zame vredno bistveno boljšega držanja ceste in občutka na volanu.
Prvovgradnja je "nadgradnja" eco/blue/green gume.
EV prvovgradnja je pa se "nadgradnja* prvovgradnje.
Na suhem (bolj ali manj samo prva vaja slalom med stozci) nisem imel tezav. Ne vem sicer koliko so bili drugi vozniki "naspidirani" ampak tudi jaz s svojimi skoraj 50 leti nisem ravno vec najstnik za volanom kar se tice refleksov, gibcnosti....
Tesla s svojimi skoraj 2t in 4.7m? pa tudi ni nek GTI/RS izvedba
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.879
6.537
113
Tegale ne dajo več zraven:


Ob prevzemu avta mi je rekla, da je 220€, ampak žal pi 16h stacuna zaprta. Gruntam, da za vsak slučaj ne bi bilo napak to imeti, ampak zdaj je cena 330€. Ima to kaj veze s temi akcijami - kode, pa dobroimetja pa tak. Gre cena nazaj dol po novem letu? Kdo spremlja že njihove fore?
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.175
1.183
113
Rezervna guma vzame tudi precej prostora. To je glavni razlog, zakaj je letela ven iz avtov.
Na koncu 99% ljudi gume niti ne želi samo menjat in kličejo asistence.
Tistih 1%, ki ostane, oz. se vozi po nekih vukojebinah, da res rabi rezervno gumo, je pa postala statistična anomalija za proizvajalce.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.277
1.524
113

Nekateri avtomobili imajo namesto rezervnega kolesa polne velikosti v prtljažniku zasilno rezervno kolo manjših dimenzij in manjše mase od kolesa polne velikosti. Takšno zasilno kolo v prtljažniku zavzema manj prostora, a zaradi manjših dimenzij lahko z njim vozimo z največjo hitrostjo 80 km/h, priporočljivo pa je, da čimprej zavijemo k vulkanizerju.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
952
141
43

Nekateri avtomobili imajo namesto rezervnega kolesa polne velikosti v prtljažniku zasilno rezervno kolo manjših dimenzij in manjše mase od kolesa polne velikosti. Takšno zasilno kolo v prtljažniku zavzema manj prostora, a zaradi manjših dimenzij lahko z njim vozimo z največjo hitrostjo 80 km/h, priporočljivo pa je, da čimprej zavijemo k vulkanizerju.
Vidva z amzs sta kar brihtna.
To je za tiste, ki jim je ožje in manjše isti pomen. Sicer pa si uniči avto z manjšim kolesom. Ali opcijsko - vozi s sabo dve manjši kolesi, da menjaš oba na osi. Se ful prišpara pri volumnu rezerve. Pa še to bi pri marsikaterem avtu abs znorel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Avta z manjso rezervo ne bos unicil. Je pa vprašanje kako bo avto (ABS in ostalo povezano z njim odreagiral. Glede na to da Tesla ugotovi cca 2-3mm razliko v globini profila gum.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.277
1.524
113
Seveda so manjše. Če ima avto homologiranih več dimenzij, je zasilno navadno najmanjše možno. Jaz sem imel na avtu 18 col, zasilno je bilo pa 16. Kaj če imaš letne večje od zimskih, boš imel 2 rezervi?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.181
2.481
113
Seveda je vizualno manjše, ker je debelina na minimumu, pa feltna je praviloma polna (včasih tudi guma), da nosi več, ampak po obodu pa ne bi smelo biti večje razlike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delavec44

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.453