Teslo v Tesli Y

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Vecina avtomobilov, ki rezervno gumo sploh imajo, nimajo taksne, ki je "polne" velikosti. Rezervne so ponavadi precej ozje in imajo tudi omejeno najvisjo, priporoceno, hitrost. Torej je do prvega vulkanizerja, bolj kot ne.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Ja, drži, da so že dolgo v modi zasilne rezervne gume - ker so manjše, kakšno kilo lažje in kakšen desetak cenejše.

So pa daaaaleč od tega, da bi bile neuporabne. Če prideš z rezervo do vulkanizerja si še vedno mobilen, kar je ogromna razlika v primerjavi z avtovleko. Z 80 km/h z njo brez težav prideš (vlečem cifro iz zraka) 50, 100 km daleč, kar je za večino voznikov do doma (dilema je podobna tisti, ko se folk odloča za BEV).

Spreji so v primerjavi z zasilno rezervo mnogo slabša rešitev: menjati jih je treba (teoretično) na 5 let, in niso uporabni v vseh primerih. Ko sem sam letel s ceste mi je gumo snelo s feltne, z zasilno rezervo sem se odpeljal ko gospod. Žlahtnik je povozil žebelj in gumo nafilal s sprejem, ko je prišel k vulkanizerju pa mu je ta pojasnil, da se lepila ne da dovolj dobro očistiti z gume in moral je kupiti novo gumo (imel je srečo v nesreči, da je bila druga guma na isti osi precej nova).

Skratka, sam bi imel v vseh avtih zasilno rezervo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Hahahaha, kdo pravi da karma ne obstaja?
 

Priponke

  • 68857127-BB24-4EF8-ABDB-1A07B613F6F7.jpeg
    68857127-BB24-4EF8-ABDB-1A07B613F6F7.jpeg
    480,2 KB · Ogledi: 206

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
748
113
EU
Ja, drži, da so že dolgo v modi zasilne rezervne gume - ker so manjše, kakšno kilo lažje in kakšen desetak cenejše.

So pa daaaaleč od tega, da bi bile neuporabne. Če prideš z rezervo do vulkanizerja si še vedno mobilen, kar je ogromna razlika v primerjavi z avtovleko. Z 80 km/h z njo brez težav prideš (vlečem cifro iz zraka) 50, 100 km daleč, kar je za večino voznikov do doma (dilema je podobna tisti, ko se folk odloča za BEV).

Spreji so v primerjavi z zasilno rezervo mnogo slabša rešitev: menjati jih je treba (teoretično) na 5 let, in niso uporabni v vseh primerih. Ko sem sam letel s ceste mi je gumo snelo s feltne, z zasilno rezervo sem se odpeljal ko gospod. Žlahtnik je povozil žebelj in gumo nafilal s sprejem, ko je prišel k vulkanizerju pa mu je ta pojasnil, da se lepila ne da dovolj dobro očistiti z gume in moral je kupiti novo gumo (imel je srečo v nesreči, da je bila druga guma na isti osi precej nova).

Skratka, sam bi imel v vseh avtih zasilno rezervo.
To je zanimivo, ker mojo so očistili in popravili brez problema. Pa dvomim da sem imel boljšo tekočino ali srečo pri polnjenju.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Ne vem v čem je bila fora, morda tudi vulkanizer takih posegov še ni bil vajen. Slabe zgodbe si človek bolj zapomni od dobrih...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.361
9.597
113
EU
Na Hondi Jazz v Posedarju preluknjal sprednjo gumo na inox samoreznem vijaku. Montiral tenko rezervno in se po magistrali peljal do Zadra.
V HAK - zaflikali lukno brez snemanja gume, in "pravo" kolo dali nazaj na avto. Plačal in odpeljal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Zrihtano, asistenca uredila na licu mesta.
Metrič. :evil:
Pravi Alteraš bi avto na klocen cukno, potegno ven klešče, cukno vijak ven, s črvom zafilo gumo, z ročno tlačilko napumpo gumo in v roku 5-ih minut že leto naprej. Vmes še par selfijev klikno in napopo na FB in Alter. :fredi:
Ne pa tapkal po telefonu in čakal na asistenco. Kam gre ta svet.:aplauz::eek:
No saj, EV :fredi: . Ka češ... :evil:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
To je zaradi porabe.
So mi na servisu pumpali na 3bare, sem jin rekel če še enkrat, peljam drugam.
Bolano. :oops1: Na koliko pa sedaj pumpaš? Te ni strah, da bi se enkrat (polno naložen avto, recimo) na AC gume pregrele in bi kakšno razfukalo? (Kakšna je masa avta?)

Kje so časi, ko si vzel v roke navodila za petico (1650 kil) in sprednje gume pumpal na 2.1 bara... Pa tudi s swiftom (ušivih 900 kil mase) ni nič boljše, sprednje gume naj bi se pumpale na 2.5 bara... :bonk::bonk::bonk::obesise:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Te ni strah, da bi se enkrat (polno naložen avto, recimo) na AC gume pregrele (*zaradi znižanega tlaka*) in bi kakšno razfukalo?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Glede na nosilnost gume in tezo avta se mi zdi zahtevan tlak 2.9 precej nad nekdanjimi tlaki v ICE.
V ICE bi imel avto tlak najbrz okoli 2.6.
Imamo kak podatek o tlaku in nosipnosti gume za ICE avto tezak 2 toni (brutto 2,5 al kolik je ze Tesla)?
Alhambra, ima pri polni tezi 2,5 tone index gume (okoli) 95 tlak pod 3 bare.
Tesla pa ima pri polni tezi 2.4tone, index gume 104 in tlak 2.9 bara.
Wtf
100kg Lazji avto, nosilnost gume "20% " vecja, tlak pa enak.
Tlak bi po logiki alhambre bi moral biti okoli 2.5 bara ali celo nizje.
Alhambra je imela pri tem tlaku "prazno gume" in jih filam vsaj 0,2 bara nad to podatkom, tesla ima po obcutku pri 2.9 bara kolesa od vlaka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Alhambra je imela pri tem tlaku "prazno gume" in jih filam vsaj 0,2 bara nad to podatkom, tesla ima po obcutku pri 2.9 bara kolesa od vlaka.
Za ta obcutek ni kriv tlak… temvec presek gume (verjetno prej nisi imel 19 col) in trdota podvozja. Tlak ima tukaj minimalen vpliv. Jaz to opazim pri svojem, ko grem iz letnih 215/45/20 na zimske 215/55/18. Tlak podoben… ampak zimske so po obcutku pravi baloni proti letnimi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NeBluzi in sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Tlak ima veze pri filingu.
Ce imam alhambro pumpano na "tovarniških" zvecljivih 2.5 se marsikaj ze izgubi do amortizerjev. Ko imam pumpano 3 je "vlak". Cutis prav vsak kamencek pod kolesi.
Kombi z nosilnostjo gum 107/109 je pa pumpan 4,5 in ko si tam prazen se tudi cuti vse. Ko sem nalozen pa se nekoliko izgubijo tisti puklinin jame na cesti
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Seveda ima veze, ce pumpas preko priporocenega nivoja. Ampak osnovni obcutek je zaradi preseka gum ter trdote podvozja. Na Tesli z nizkopresecnimi gumami nikoli ne bos imel mehkega obcutka.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.467