Teslo v Tesli Y

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Meni pri Savi niso črtali popustov, ko sem uveljavljal škodo od toče.
Tako, da bi rekel, da je dosti odvisno od zavarovalnice do zavarovalnice, oz. celo agenta.
Načeloma pa vsi gledajo, da na dolgi rok imajo plus in opazujejo dobičkonosnost na ravni zavarovanca. Generali mi je nekoč popuste precej znižal po toči.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.334
4.912
113
Sem imel enak primer in ko te "kača vseka" se malo poglobiš in ugotoviš:
- Generali ti vsako leto vrne nekaj "neizkoriščene" premije, če nimaš nesreče - ne glede ali delni ali totalni kasko;
- ko imaš kakršnokoli "nesrečo" ti pade ta boniteta + za kar nekaj let padeš na njihovi lestvici komercialnih popustov;
- rešitev je VIP status, ki ti drži popuste na max. dokler ga res ornk ne serješ - ampak to te mora agent predlagat in oni te ali pa ne potrdijo.
Generali je v zadnjem obdobju res rigorozno posegel v cene avtomobilskih zavarovanj...

Podražili so med vsemi zavarovalnicami največ premijo, če si imel pa škodo (tudi če ne vpliva na bonus) pa še nekaj več
na način, da se zmanjša komercialni popust ob obnovi.
Komercialni popust je orodje, da regulira premija, ali da si konkurenčnejši ali pa da "kaznuješ" tistega kateri je imel škode.
Če ima stranka še kakšna druga zavarovanja pri njih pridobi dodatne popuste, lani uveden "Moj generali" ,
če pa ima samo avto so pa manj prizanesljivi.
Če pa nimaš nobene škode (vključno z asistenco) pa ti edini vrnejo 10% lanske kasko premije.

V zadnjem leti se je res veliko spremenilo na cenovnem področju zavarovanj, največ pri avtih saj so vrednosti škod naraščale zaradi vedno
bolj dragih nadometnih delov, sama premija pa se v zadnjih 10 let praktično ni dvigovala, sedaj je ta dvig prišel z zamikom in konkretnejši...

Je pa izračun premije odvisen od veliko dejavnikov, lahko je za eno stranko pri eni zavarovalnici isti avto dražji kot za drugo,
treba je res upoštevati parametre in najti najbolj primerno varianto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.170
489
83
Če vzameš čisto osnovnega je 47k, če misliš eko sklad subvencijo odšteješ 4.500. Po WLTP naj bi imel 455km dosega, kar po mojih izkušnjah s testnim standard rangeom na AC pri okoli 3 stopinjah celzija in hitrosti 130km/h takole čez palec bi rekel, da bi naredil nekih 300km. Če ga maš na firmo si ddv odbiješ, bonitete za el. avto ne plačuješ. Naj bi se pa eko sklad in odbitek ddv izključevala, čeprav sem od parih ljudi slišal, da naj bi se dalo tudi oboje koristiti, tako da če ima kdo kakšno informacijo, se priporočam. :evil:
Torej pri 160km/h + dinamični vožnji gre range na polovico, po nekaj letih dodamo še degradacijo baterije, uf, kr slabo. Me pa kar mikajo ti električarji, dnevne potrebe žene bi komot pokril, žal nimam opcije polnjenja. Pa srečno in varno vožnjo!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.964
6.860
113
pri taščici
Če vzameš čisto osnovnega je 47k, če misliš eko sklad subvencijo odšteješ 4.500. Po WLTP naj bi imel 455km dosega, kar po mojih izkušnjah s testnim standard rangeom na AC pri okoli 3 stopinjah celzija in hitrosti 130km/h takole čez palec bi rekel, da bi naredil nekih 300km. Če ga maš na firmo si ddv odbiješ, bonitete za el. avto ne plačuješ. Naj bi se pa eko sklad in odbitek ddv izključevala, čeprav sem od parih ljudi slišal, da naj bi se dalo tudi oboje koristiti, tako da če ima kdo kakšno informacijo, se priporočam. :evil:
48 je polna cena y rwd. Jurja je se "priprava".
Subvencija ali ddv. Oboje ne.
Oboje samo primeru ce bo avto namenjen prevozu potnikov (taxi ali nekaj v tem smislu).
Za dodatna pojasnila okol tega se priporocam.
Zna pa furs v takem primeru ušesa dvignit....in je najbrz oanetno biti papirni pokrit.
Na privat poti placujes ddv (10c/km) na ceno kilometrine (43c)
Privat oot je tudi pot od doma do sluzbe.
Tule zna biti vecina "kreativna", koliko bo pa furs preverjal pa ne vem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.964
6.860
113
pri taščici
Torej pri 160km/h + dinamični vožnji gre range na polovico, po nekaj letih dodamo še degradacijo baterije, uf, kr slabo. Me pa kar mikajo ti električarji, dnevne potrebe žene bi komot pokril, žal nimam opcije polnjenja. Pa srečno in varno vožnjo!
Cena polnjenja na hitrih polnilnicah je skoraj na ceni goriva.
Si pa z elektricarjem lahko precej bolj dinamicen kot z ICE. Sploh s kako performace ali Plaid verzijo in podobno.
S plaid opere Chirona. Stane pa 4% chirona. ;)
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Tole mi je kar fascinantno, glede na ceno tesle, se je tudi pri nas kar dobro prijela. Če gledamo, da se jih na mesec proda 50+ komadov.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dobro prijela bo, ko bo 500 prodanih na mesec.
Lahko samo rečemo, da se je pojavila na radarju. In da verjetno krade kar precej strank sveti trojici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.334
4.912
113
Torej pri 160km/h + dinamični vožnji gre range na polovico, po nekaj letih dodamo še degradacijo baterije, uf, kr slabo. Me pa kar mikajo ti električarji, dnevne potrebe žene bi komot pokril, žal nimam opcije polnjenja. Pa srečno in varno vožnjo!
Saj če boš ICE vozil s tako hitrostjo in dinamično vožnjo, se ti bo tudi domet zmanjšal za polovico...

Edina slabost je je na dolgi rok kapaciteta baterije, kar pa se zna v naslednjih letih tudi rešiti z obnovo baterije, po upajmo zmerni ceni...
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.170
489
83
Saj če boš ICE vozil s tako hitrostjo in dinamično vožnjo, se ti bo tudi domet zmanjšal za polovico...

Edina slabost je je na dolgi rok kapaciteta baterije, kar pa se zna v naslednjih letih tudi rešiti z obnovo baterije, po upajmo zmerni ceni...
No ja za polovico se pri ICE ne bo zmanjšal že zato, ker ima nižjo učinkovitost kot EV (trenutno imam sicer cca 6.5-7L porabo pri 66L tanku). Pa tudi če bi se, me ne boli, ker je že v štartu 2x višji domet (npr. padec iz 1200km na 600km vs 450km na 225km), pa še napolnim v par minutah in grem dalje. Pregovarjanje o dometu niti ni moj namen, Guinness je kot eden redkih napisal realen doseg, in točno takšne informacije s prve roke me zanimajo.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Ja, pr ICE avtu je to ful drgač, pr 530d sem imel 2k rpm pri cca. 163km/h in je bil avto res šparovec pri velikih hitrostih, pri električarjih domet z veliko hitrostjo konkretno pade. Glede degradacije baterij pa, garancija je, mislim da 8 let, da ne pade pod 70%, kar se mi zdi ok, sploh pa glede na to, da kakšnih slabih izkušenj z veliko degradacijo vozniki električarjev, kjer je baterija tudi aktivno hlajena/ohlajana niti ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Cena polnjenja na hitrih polnilnicah je skoraj na ceni goriva.
Si pa z elektricarjem lahko precej bolj dinamicen kot z ICE. Sploh s kako performace ali Plaid verzijo in podobno.
S plaid opere Chirona. Stane pa 4% chirona. ;)
Ta dinamika ti res pomaga v gužvi.
Se pa večina EV “dinamikov” umiri, ko je potrebno pogonske pnevmatike zamenjati po par tisoč km. :evil:
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Pa prosim, naj ta tema ne rata spet podje.ba.vanje med zagovorniki ICE in BEV. Vsak ima svoje potrebe in želje, za nekatere vem, da jim električar ne paše v njihove vozne zahteve in navade in obratno. Jaz bom tukaj objavljal svoje izkušnje in opažanja. Sem šel
iz malo bolj premium avta na ameriško tech/gadget zadevo in moram priznat, da me zelo zanima kako mi bo. Je pa res, da sem vozil že večino el. avtov, ki so v ponudbi na našem trgu in me že par let mika prestop na štrom.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Pr bavarcu mi je bil HUD top, tako da to verjamem da bom pogrešal, na testnih vožnjah pa me
začuda ni preveč motilo, bom videl kako mi bo ob dolgotrajni uporabi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113

Priponke

  • 947C064A-CDB3-4062-8DD5-8C93B8C6BDF6.jpeg
    947C064A-CDB3-4062-8DD5-8C93B8C6BDF6.jpeg
    282,2 KB · Ogledi: 162

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.669