Ja sej, potreben je kompromis nekje. Lahko recimo kupi japonski "kai" terenec, ki je zmogljiv za na teren, samo se boš od lj-kp peljal za tanajbolj počasnim šleparjem pa še to boš oglušel, ven iz avta padel kot bi se prevažal v sodu in če si večji od 1.7m dobil še instant išias. S tem da več kot gajbe pira na vikend ne boš zapeljal, pri prikolici pa tudi obstaja logična masna omejitev.
Od terencev s šasijo so v rangu do 5k samo problematični. Sicer kakšna Vitara je še ok, samo so šasije večinoma pregnite, pa francoski dizli niso ravno bogvekaj. Nissan, LR, .. karkoli pač je v tem rangu je samo vreče brez dna.
Od softičev ki so še narejeni za na teren je nissan x-trail, angleški freelander in potem korejska naveza tucson/sportage. Nissan s probematičnimni dizli, bencinarjev ni, angleži z problematičnimi bencinci, dizlov ni ... korejci so tu najboljša opcija.
RAV4 je ok prva generacija ampak ti so že v rangu oldtimerjev (redki in težko dobit ok primerek), druga generacija ima zanič pogon. Honda za ceno kot se gleda s to generacijo podobno.