Audi A4 2009 letnik 2.0 TDI z ročnim menjalnikom in navadnim tempomatom definitivno tudi zavira. Je pa odvisno od razlike med dejansko in nastavljeno hitrostjo.
Ne vem kakšne so mejne vrednosti ampak recimo če greš par km/h več kot je nastavljeno, bi po občutku rekel, da zavira samo z motorjem (ali pa minimalno z bremzami če sploh). V primeru, da nastaviš tempomat na 80, ko pelješ recimo 130km/h in ne držiš gasa, pa tudi zavre in to ne ravno nežno (se pa to ne zgodi v trenutku ampak z rahlim zamikom).
Sem se ravno iz tega razloga navadil izkapljat tempomat, kadar je treba pri prehitevanju še pospešit. Sicer se zgodi, da avto zavira po nepotrebnem, ko se vrneš na vozni pas in spustiš gas misleč, da bo hitrost počasi padla na prej nastavljeno.
Vrjamem pa, da je že znotraj VAGa (od modela do modela in od letnika do letnika) precej različno, kaj šele med znamkami. Tempomat pri Passatu 2007 letnik se recimo izklopi, čim stisneš sklopko, medtem ko pri omenjeni A4ki lahko prestavljaš brez problema in ko spustiš sklopko, tempomat deluje naprej. Če tega ne pričakuješ, zna ravno tako presenetiti, kot zaviranje
Tako da so vrjetno tudi pri zaviranju razlike med modeli.