Po skoraj enem letu in ponovni poti v južne kraje in pri svinjski vročini lahko rečem da je hlajenje motorja za en kur@c.
Oz. je čisto ok za običajne vožnje, pri večjih obremenitvah pa ne sfolga.
En del smo se po AC peljali v tretji brzini cca. 70km/h (sicer bi šel avto v rdeče kar se temperature tiče).
Malo sem se posvetoval na forumu, specializiranem za francoske krače in prišli smo do (najverjetnejšega) zaključka, da imam eno zelo omejeno serijo vozila s posebno izvedbo termostata, ki so ga po parih mesecih vrgli ven. Oz. obstaja za zadevo modifikacija, ki hlajenje poenostavi. Upam da tudi popravi.
Vzrok za "ugotovitev" je zabeležena in prebrana napaka preko testerja. Ki je bila prisotna že lani ob menjavi kilerja, pa jo je imel pooblaščenec za nepomembno
Tole je "moja" izvedba termostata:
Eden od članov (najverjetneje nekdo ki ima dostop do malo podrobnejših baz Citroena) pa je objavil tole:
Če prav štekam imam nekakšen hibriden termostat, ki pri manjših obremenitvah odpira samo z manjšim mehanskim termostatom, ko pa je zadeva malo bolj nujna, pa odpre še bypass elektroventil ki popolnoma odpre pretok hladilne. Meni (očitno?) tadrugi del zgodbe ne funkcionira, zadeva povsem sovpada z obnašanjem avta.
Sem sicer že v navezi s servisom, ampak vseeno: kdo ve kaj o tem?
Če bom kupoval aftermarket robo: kaj nabavit? Behr?