Ok, da najprej to razščistimo. Če prav razumem, govoriš o povezavanju IZ različnih IP naslovov (oziroma iz različnih omrežij na sploh - fix net, mobilni, trgovina, ..., kjer enkrat dela drugič ne) in ne NA različne IP naslove oziroma spreminjaju naslova kjer so kamere (čeprav tudi to omenjaš).
Za časovni okvir sprašujem zato, ker če ti zdaj dela, čez dve uri (in iz čisto drugega omrežja) pa ne, je lahko drug IP zgolj postranska zadeva in nima veze z razlogom za težave.
Pa če prav razumem, tebi zadeva niti v lokalni mreži ne dela ok (oziroma včasih dela včasih ne?):
- če se z mobijem povežem na "77.38.25.64" ali "77.38.104.95" , je toliko prekinitev "network problem - check internet", da je zadeva praktično neuporabna;
verjetno tukaj misliš iz omrežij, ki ven hodijo s temi IP naslovi, in glede na to, da naj bi bil 77.38.25.64 tvoj domač IP (narisan je sicer na shemi kar znotraj tvojega networka, ampak najbrž se nahaja na WAN vmesniku modema), je to potem tvoja domača mreža kjer so tudi kamere..? Sicer bi pričakoval, da bo v lokalni mreži aplikacija dostopala do kamer direktno in te zunanji IPji sploh nimajo veze, ampak pri katajcih nikoli ne veš pa tudi dokler ne vemo, kako točno dela tvoj app in kamera ter kako je vse skupaj nastavljeno, je težko rečt.
Čeprav glede na napisano, bi rekel, da gre vse skupaj preko njihovega clouda (v nasprotnem primeru bi moral sam nastavljat ustrezna firewal pravila, DNAT, itd. itd.), potem je pa vprašanje ali imaš tukaj (občasni) problem s povezavo med kamero in cloudom, s samim servisom nekje v oblaku ali pa s povezavo med cloudom in tvojim odjemalcem v neki X mreži. S tem, da če gre vse skupaj preko clouda in istočasno iz določenih omrežij dela iz drugih pa ne, potem verjetno ni težava s Telemachovim priključkom, ki ga imaš na strani kamer. Poleg tega bi verjetno imel potem problem tudi z drugimi internetnimi servisi. Opcij kaj gre lahko narobe je pa malo morje (od preobremenjenih serverjev, do lossa v nekem omrežju na poti, kjer mogoče lahko en klient pade na manj zasičeno povezavo, drugi na bolj zasičeno, itd.), sploh če je servis hostan nekje daleč. Jaz osebno se takšnih rešitev za kamere izogibam, in mi dostop do kamer (direktno oz. čez lasten VPN) na telemachovem priključku deluje BP.
Glede
na nek server, kjer si lahko izbiraš IP-števike, če kaj takega sploh obstaja, da lahko kar od doma preverim s katerimi IP-ji deluje in s katerimi ne, brez da hodim po trgovinah in se vozim v druge kraje iskat neke IP-številke; vem, da IP-številke niso naključno generirane, ampak imajo točno določen pomen ker smo to v šoli do onemoglosti preračunavali, a tega "znanja" že zdavnaj ni več;
so pa še najbližje razni public VPN providerji ala
Windscribe,
NordVPN,
HMA, itd., ampak tudi ne boš kar izbiral poljubnih številk temveč zgolj lokacijo pri določenem ponudniku in potem boš lahko dostopal preko enega izmed IP naslova iz ranga naslovov, ki jih tam uproabljajo. Neke posebnega pomena ti naslovi ravno nimajo, je pa addressing heararhičen in tako so tudi dodaljeni (tistemu ki je zanje plačal) ter oglaševani v blokih recimo celoten
77.38.0.0/17 (77.38.0.0 - 77.38.127.255) blok pripada Teleamchu (
77.38.128.0/17 pa recimo nekemu latvijskemu ISPju) in ga v globalni routing tabeli oglašujejo iz njihovega avtonomnega sistema
AS3212 skupaj s kupom
drugih prefixov
Sicer pa naključno iskat neke vzorce po naslovih, ki se značnejo z enakimi nekaj ciframi, nima preveč smisla. Če drugaga ne imaš v globalni routing tabeli kup /24 blokov in lahko IP naslovi iz A.B.X.Y pripadaju različnim providerjem po svetu. Lahko pa na hitro probaš kako dela iz različnih omrežij. Samo bi bilo fino videt, kam se sploh kamere in aplikacija povežete (recimo zajet z wiresharkom, če že proizvajalec ne nudi javne informacije o tem) in potem pogledat kak traceroute/mtr do tja oziroma spremlat kaj se dogoja takrat ko so problemi.