Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Bolnik, pojdi drugam. V avtošoli te učijo zavirati z motorjem in tudi v navodilih za avto si lahko to prebereš.
A pri 90 ti pa motor ne bo zaviral. Probaj pa boš videl....pa potem pri 40 še v prvo.
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Bolnik, pojdi drugam. V avtošoli te učijo zavirati z motorjem in tudi v navodilih za avto si lahko to prebereš.
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Še zdej ni noben povedov kje se stvari bl uničujejo, pri 50 al pri majših hitrostih-drsenje s sklopko.
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Ti samo vozi tako po občutku da je vožnja tekoča.
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Vsi jo uničujemo, ne samo ti. Je pač enako kot radirka. Enkrat je bo zmanjkalo, zdaj pa ali jo boš bolj 'optimalno' nucal ali pa samo po potrebi brez predsodkov, je pa stvar navade.
Pri nas izobraževanje v avtošolah ni konsolidirano. Eni učencem pokažejo in povejo marsikaj, drugi se sploh ne trudijo. Moj inštruktor je bil bolj tak ljudski človek pa je zmeraj govoril, da se itak učiš za izpitno vožnjo, ne za cajt, ki ga sam zavoziš. Tam maš zmeraj ups and downs.
Marsikateri inštruktor niti ni v celoti ustrezno kvalificiran.
naprimer, da imaš en starejši avtomobil brez abs-a in se pripelješ z malo previsoko hitrostjo v križišče, ker želiš ujeti zeleno luč, ampak avto pred tabo ustavi ravno, ko se prižge oranžna. če boš ti na polno zabremzal, te lahko zanese, če boš lepo z občutkom, se mu boš zaletel v rit, če pa boš bremzal z bremzo lepo z občutkom in si pomagal še z zaviranjem motorja, pa obstaja precej večja verjetnost, da se boš lahko ustavil pravi časCitat:
Uporabnik eXHair pravi:
Zaviranje samo z bremzo je lahko tudi nevarno.
Mislem, dej zdej ti to mal razlož.
Ta, se mi zdi, da je že presegla "vedno jem light, zakaj serjem rjavo."
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
naprimer, da imaš en starejši avtomobil brez abs-a in se pripelješ z malo previsoko hitrostjo v križišče, ker želiš ujeti zeleno luč, ampak avto pred tabo ustavi ravno, ko se prižge oranžna. če boš ti na polno zabremzal, te lahko zanese, če boš lepo z občutkom, se mu boš zaletel v rit, če pa boš bremzal z bremzo lepo z občutkom in si pomagal še z zaviranjem motorja, pa obstaja precej večja verjetnost, da se boš lahko ustavil pravi časCitat:
Uporabnik eXHair pravi:
Zaviranje samo z bremzo je lahko tudi nevarno.
Mislem, dej zdej ti to mal razlož.
Ta, se mi zdi, da je že presegla "vedno jem light, zakaj serjem rjavo."
Če zaviraš na polno, z motorjem prav nič ne zaviraš. Če si brez ABS-a, ti kolesa blokirajo, kar ti samodejno ugasne motor - če ABS imaš, tudi prihaja to kratkotrajnih blokad - motor se precej marta in se verjetno tudi ugasne. Ko motor ugasne, ostaneš brez ABS-a.Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Če bremzaš na polno se niti ne spomneš da bi sklopko stisnil...jo stisneš prej kot se ustaviš..................in tako avtomatsko bremzaš z motorjem in bremzami.
Ponavadi je dovolj da samo gas spustiš pa se že ustavljaš...za kaj bol naglega pa so zavore.
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Zdaj mi je jasno zakaj folk pol ure leze tistih 50m do rdečega semaforja.