Tehnika vožnje

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Važno, da še zdaj ni noben povedal če se pri 50 v 2. tok jebe sklopka, da se tega ne počne..A če to pri 30-40 nardiš se manj al kaj? V avtošoli pač tko učijo, vi, ki ste delal izpit pred x-leti mate res najbrž dost km in izkušenj nekateri, samo porabo mate pa vsi tako pomoje da joj.
bonk.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Ne znaš si predstavljati, to je vse. No, pa po domače: z međugasom pri 50 km/h ga iz tretje v drugo vržeš z manj rizika kot pa če samo "počasi spuščaš" sklopko, kot ti praviš. V tem kratkem cajtu popuščanja tebi sklopka drsi, pa se lahko drugi na glavo postavijo. Ja, folk vozi avte na tak način in sklopke zdržijo po 200k kljub temu. Noben ti ni hotel dopovedat, da boš na vsakem križišču pojedel pol sklopke, ker to pač ni možno v nekem kratkem cajtu.
Temeljna razlika je v ljudeh, eni smo bolj prizanesljivi do materiala in imamo ob tem še nekaj koristi (priučiš se tehnike, več se ukvarjaš z avtom, bolj si pozoren na anomalije), eni ste pa 'tankaj in vozi'. In ko spolirate svoje voze, se počutite, kot da ste naredili generalko, montirali gewinde in šli na Paris-Dakar.

Ti je zdaj jasno? Vozi, kot tebi paše, saj je tvoja kanta. Sleherni od nas se ne bo sekiral za tvojo kuplungo.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
poglej , če imaš vsaj malo, malo občutka za avto, veš kdaj moraš prestavljati navzor in kdaj navzdol. Poslušaj motor, glej obratomer in nenezadnje glej v glavo sopotnika(e) kako se jim glava maje, ko prestaviš v drugo pri 50km/h. A ti nobeden nič ne reče, da vozi bolj nežno?
grin1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
poglej , če imaš vsaj malo, malo občutka za avto, veš kdaj moraš prestavljati navzor in kdaj navzdol. Poslušaj motor, glej obratomer in nenezadnje glej v glavo sopotnika(e) kako se jim glava maje, ko prestaviš v drugo pri 50km/h. A ti nobeden nič ne reče, da vozi bolj nežno?
grin1.gif

če pa punto nič ne cukne ko daš v 2 pri 50
evil.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Še zdej ni noben povedov kje se stvari bl uničujejo, pri 50 al pri majših hitrostih-drsenje s sklopko.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Ma jebeš samo sklopko. Tud za motor je slabo če ti kar naprej cuka ko svina. Brez gasa pri 50 v 2, te kar fajn zabije.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Ma jebeš samo sklopko. Tud za motor je slabo če ti kar naprej cuka ko svina. Brez gasa pri 50 v 2, te kar fajn zabije.
Kaj pa če namerno hoče zabit ?
To isto, kot če bi rekel: Nikoli ne zaviraj na polno, ker ful zabije (pa še obraljajo se gume/pakne)

Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Ne znaš si predstavljati, to je vse. No, pa po domače: z međugasom pri 50 km/h ga iz tretje v drugo vržeš z manj rizika kot pa če samo "počasi spuščaš" sklopko, kot ti praviš. V tem kratkem cajtu popuščanja tebi sklopka drsi, pa se lahko drugi na glavo postavijo. Ja, folk vozi avte na tak način in sklopke zdržijo po 200k kljub temu. Noben ti ni hotel dopovedat, da boš na vsakem križišču pojedel pol sklopke, ker to pač ni možno v nekem kratkem cajtu.
Temeljna razlika je v ljudeh, eni smo bolj prizanesljivi do materiala in imamo ob tem še nekaj koristi (priučiš se tehnike, več se ukvarjaš z avtom, bolj si pozoren na anomalije), eni ste pa 'tankaj in vozi'. In ko spolirate svoje voze, se počutite, kot da ste naredili generalko, montirali gewinde in šli na Paris-Dakar.

Ti je zdaj jasno? Vozi, kot tebi paše, saj je tvoja kanta. Sleherni od nas se ne bo sekiral za tvojo kuplungo.
Meni ni. Kaj točno je zdaj slabega ?
Sklopka se, kot si rekel ne obrabi.

Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pa mene v avtošoli niso nič učili, pred semaforjem, v bilokateri brzini sem mel, je rekel: pritisni sklopko in zaviraj z zavorami, potem pa v ler. No, so me učili ja
grin1.gif
Druga "šola" pa pravi, da zaviraš s sklopko ven, ker zraven še motor zavira: Manj obrabe zavor, večji učinek zaviranja.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
vsem:

vozte, kakor hočte, briga me...je pa ena velika žalost, da se sploh debatira v tej smeri, saj to je stvar, ki moraš znat. ZAto pa so avtošole....aja saj vemo kako učijo...važno da je keš....
bonk.gif

neumen topic, čakam na vprašanje v smislu, zakaj serjem temno, če jem samo light hrano...
over&out
grin1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik Sba pravi:
Kje misliš, da ima menjalnik več obratov?

Ja v nižji prestavi.

Vsi pametni, noben pa ni povedov, bom hitreje ob sklopko pri tem zaviranju ali ne.
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik Sba pravi:
Kje misliš, da ima menjalnik več obratov?

Ja v nižji prestavi.

Vsi pametni, noben pa ni povedov, bom hitreje ob sklopko pri tem zaviranju ali ne.
hysterical-1.gif

če ti avto ne cukne ko ga zbiješ v drugo pri 50 potem imaš verjetno neko okvaro v zaznavanju kotnih pospeškov, svetujem pregled pri ORL specialistu
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Če praviš da daš pri 50 v 2. Pri tem pa ne dodaš nobenega gasa, avto niti ne cukne -> predvidevam, da traja tvoje pojemanje sklopke počasi, vsaj par sekund. In ja, sklopka se v tem primeru nuca.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Če praviš da daš pri 50 v 2. Pri tem pa ne dodaš nobenega gasa, avto niti ne cukne -> predvidevam, da traja tvoje pojemanje sklopke počasi, vsaj par sekund. In ja, sklopka se v tem primeru nuca.


Evo prvi dober odgovor. Bom mal zmanšal hitrost, tam 30-40.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Jaz bi na tvojem mestu najprej probal pri 90 dati v drugo, mogoče celo bolje v prvo, da vidiš, če je kaj razlike...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Bolnik, pojdi drugam. V avtošoli te učijo zavirati z motorjem in tudi v navodilih za avto si lahko to prebereš.