Ne znaš si predstavljati, to je vse. No, pa po domače: z međugasom pri 50 km/h ga iz tretje v drugo vržeš z manj rizika kot pa če samo "počasi spuščaš" sklopko, kot ti praviš. V tem kratkem cajtu popuščanja tebi sklopka drsi, pa se lahko drugi na glavo postavijo. Ja, folk vozi avte na tak način in sklopke zdržijo po 200k kljub temu. Noben ti ni hotel dopovedat, da boš na vsakem križišču pojedel pol sklopke, ker to pač ni možno v nekem kratkem cajtu.
Temeljna razlika je v ljudeh, eni smo bolj prizanesljivi do materiala in imamo ob tem še nekaj koristi (priučiš se tehnike, več se ukvarjaš z avtom, bolj si pozoren na anomalije), eni ste pa 'tankaj in vozi'. In ko spolirate svoje voze, se počutite, kot da ste naredili generalko, montirali gewinde in šli na Paris-Dakar.
Ti je zdaj jasno? Vozi, kot tebi paše, saj je tvoja kanta. Sleherni od nas se ne bo sekiral za tvojo kuplungo.