Tehnični pregled s trugo

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Pred par meseci sem en služben avto peljal na tehničnega. Pregled je deloval kar temeljit, kar je načeloma to, kar želimo, ker tudi plačamo, da vozilo dobro pogledajo. Na koncu pa sem moral še par minut čakati, ker baje mora tehnični pregled trajati 20 minut. Tega pa do takrat še nisem slišal. Je dejansko kaj na tem? Mogoče interna navodila za tisto firmo.
Privat sem peljal samo motor na drug tehnični in tam nisem imel občutka, da imajo normativ, koliko časa naj pregled traja.
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: tony in msenjur

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.940
-388
113
Pred par meseci sem en služben avto peljal na tehničnega. Pregled je deloval kar temeljit, kar je načeloma to, kar želimo, ker tudi plačamo, da vozilo dobro pogledajo. Na koncu pa sem moral še par minut čakati, ker baje mora tehnični pregled trajati 20 minut. Tega pa do takrat še nisem slišal. Je dejansko kaj na tem? Mogoče interna navodila za tisto firmo.
Privat sem peljal samo motor na drug tehnični in tam nisem imel občutka, da imajo normativ, koliko časa naj pregled traja.

20min?? kakšna more bit to guzva?

V Litiji me je pa Laba vrgel zato ker nisem imel 6 in 7 sedeza v alhambri.
tudi meni vsakič težijo zaradi tega. Letos sva imela z mojstrom malo več časa in sva debatirala, kaj je to fora. No, in fora je v tem, da je avto brez sedežev precej lažji in tako so lahko rezultati na testu zavor napačni. Avto mora biti obtežen, kot je original, da so rezultati realni. No, taka je teorija.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.695
1.397
113
Na potrdilu o skladnosti (homologaciji) verjetno piše "število sedežev 7". In na tehničnem mora biti vozilo v skladu s homologacijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
20min?? kakšna more bit to guzva?
Pred mano je k sreči ni bilo. Če bi bila, bi se obrnil, ker smo samo par 100 metrov od tistih tehničnih in bi prišel drugič.
Mogoče so se zaposleni šli "belo stavko". Ampak v Sloveniji je možno tudi, da nekdo v državi predpiše, da bi stvar morala trajati toliko časa in je trenutno samo še problem, da vrli uradniki niso ugotovili, kako to nadzirati iz pisarne v Lj.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.940
-388
113
Pred mano je k sreči ni bilo. Če bi bila, bi se obrnil, ker smo samo par 100 metrov od tistih tehničnih in bi prišel drugič.
Mogoče so se zaposleni šli "belo stavko". Ampak v Sloveniji je možno tudi, da nekdo v državi predpiše, da bi stvar morala trajati toliko časa in je trenutno samo še problem, da vrli uradniki niso ugotovili, kako to nadzirati iz pisarne v Lj.

prvič slišim, da bi to kdo predpisal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tesfalar

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.992
10.747
113
kod Džej-Zija
Tudi to imajo pod kontrolo. Od afere s podkupovanjem preglednikov naprej morajo biti pregledišča opremljena s kamerami. Za nazaj se da že preko posnetkov ugotavljati ustreznost pregleda. Če slučajno deluje še live feed, pa sploh ni dileme, vse pod nadzorom.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.701
113
pri taščici
20min?? kakšna more bit to guzva?


tudi meni vsakič težijo zaradi tega. Letos sva imela z mojstrom malo več časa in sva debatirala, kaj je to fora. No, in fora je v tem, da je avto brez sedežev precej lažji in tako so lahko rezultati na testu zavor napačni. Avto mora biti obtežen, kot je original, da so rezultati realni. No, taka je teorija.
Ja, teorija za Butalce.
Oba sedeza skupaj ne tehtata niti toliko kot pol rezervoarja nafte.
A je količina nafte tudi predpisana?
Se pravi ce imas 7 ljudi v avtu, zavore primejo neustrezno?
Pri zavorah itak gledajo samo razliko v %, vse ostalo je...
So komu ze testiral amortizerje? Meni nikol, pa ceprav sem imel avte z 200+, 300+ kkm. Meglenke so problem, sedeza sta problem, amlrtizerji ko jih sljivi.
Potem se pa nekateri vozijo po cesti kot na jumpingu.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.940
-388
113
Ja, teorija za Butalce.
Oba sedeza skupaj ne tehtata niti toliko kot pol rezervoarja nafte.
A je količina nafte tudi predpisana?
Se pravi ce imas 7 ljudi v avtu, zavore primejo neustrezno?
Pri zavorah itak gledajo samo razliko v %, vse ostalo je...
So komu ze testiral amortizerje? Meni nikol, pa ceprav sem imel avte z 200+, 300+ kkm. Meglenke so problem, sedeza sta problem, amlrtizerji ko jih sljivi.
Potem se pa nekateri vozijo po cesti kot na jumpingu.

hja lej, tak je bil odgovor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.940
-388
113
Tudi to imajo pod kontrolo. Od afere s podkupovanjem preglednikov naprej morajo biti pregledišča opremljena s kamerami. Za nazaj se da že preko posnetkov ugotavljati ustreznost pregleda. Če slučajno deluje še live feed, pa sploh ni dileme, vse pod nadzorom.

dobr, video ja, da se vidi, kaj se sploh pregleduje. da bi bil pa čas določen, pa še nisem slišal.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.162
2.474
113
KSZ
Če malo pomislim, je kvaliteta pregleda sorazmerna s časom pregledovanja in določeni postopki pač trajajo. Verjamem, da ni nekega predpisa/navodila koliko dolgo mora trajat TP, je pa sigurno izmerjen nek minimalni čas v katerem so vse operacije opravljene in nekje 10-15 minit je sigurno to.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.261
1.516
113
Na AMZS ni nobenega minimalnega časa pregleda. Ta mesec mislim da sem čakal 10 min. Niti se mi ni zdel temeljito pregledan (kolikor sem videl skozi okno) ampak mogoče je to povezano s starostjo vozila.
Mi je pa novo, da ti ne pusti, da ti zapelješ notri kot ali si zraven kot je bilo v preteklosti. Zgleda jih je ta korona čisto zjebala.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.722
15.772
113
hja lej, tak je bil odgovor.
Že mogoče ampak to so take buče, da boli. Teža vozila bi vplivala na zavorno pot pri dejanskemu zaviranju (oz. zmanjševanju hitrosti) na cesti v obliki daljše ali krajše zavorne poti, ne pa na valarjih pri mirujočem vozilu. Ustreznost/ujemanje dejanskega stanja vozila s podatki na homolomo papirju je veliko bolj realno.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.722
15.772
113
Mi je pa novo, da ti ne pusti, da ti zapelješ notri kot ali si zraven kot je bilo v preteklosti. Zgleda jih je ta korona čisto zjebala.
Ma saj s tem ni nič narobe. Kakšen folk bi najraje kar skupaj s preglednikom zlezel pod vozilo oz. na splošno bil v napoto, bohnedej da kdo še pade v kak jašek in potem sanja o kakšni tožbi tako da je to imho že na splošno brez covida in zmanjševanja kužnosti povsem dobrodošel ukrep.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ma saj s tem ni nič narobe. Kakšen folk bi najraje kar skupaj s preglednikom zlezel pod vozilo oz. na splošno bil v napoto, bohnedej da kdo še pade v kak jašek in potem sanja o kakšni tožbi tako da je to imho že na splošno brez covida in zmanjševanja kužnosti povsem dobrodošel ukrep.

Pri nas je nazadnje še bila steza ob strani, kjer si se lahko gibal med pregledom.
Po moje imajo kar prav, da stranko odstranijo iz prostora. Obstajajo pacienti, ki so zaljubljeni v svoja vozila in gotovo se vsake toliko najde kdo, ki se zjoče, ko vidi, kako se testirajo obese ali opravi meritev plinov na dizlu.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: luciano in jendomen

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.261
1.516
113
Ma saj s tem ni nič narobe. Kakšen folk bi najraje kar skupaj s preglednikom zlezel pod vozilo oz. na splošno bil v napoto, bohnedej da kdo še pade v kak jašek in potem sanja o kakšni tožbi tako da je to imho že na splošno brez covida in zmanjševanja kužnosti povsem dobrodošel ukrep.

Saj prej je bil tudi trak in si pač ostal na strani za stranke. Ni pa nič narobe, če kaj vprašaš med pregledom ali obratno. Sedaj je to možno le še na koncu in takrat ne bo šel več dodatno gledati vozila, ker bo že zunaj prostora.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Hanzi