Dej ti tole mal podkrepi s ksnim linkom? V cem je ferrari najmocnejsi brand na svetu? Pred applom, ms, amazon, itd.
Ne vem, če je najmočnejši, je pa prekleto veliko vreden.
In Ferrari se je v zadnjih letih konkretno usmeril v molzenje mercha, zato pa je tudi vrednost še dodatno zrasla, medtem ko ostalim avtomobilistom ne gre ravno tako dobro.
Si sam odgovoril na vprasanje. Kompleksi bodo ostali, dokler bo 10 let starega Porscheja lahko se vedno vozil vsak loklani cigo, ali pa ga kar potisnil po grabnu navzdol. Med tem ko za Ferrari rabis kaksno preown potrdilo da bi ga lahko lastil.
Ti malo mešaš hruške in jabolke. Ker za rabljenega Ferrarija ne rabiš prav nobenega oh in sploh potrdila. Je pa res, da cigota ustavi nekajkrat večja cena kot pa recimo za Porscheja. Drugače pa cigoti so mahnjeni na Mečke in Bimerje, ne pa na Porscheje.
Ce sredi 90ih nebi najeli toyotin managment da spravi firmo v neke ustaljene tirnice bi Posche bil totalni pokop.
In kaj je s tem narobe? Se zavedaš svojih napak in jih ODPRAVIŠ. Če to pomeni najem zunanjih strokovnjakov, pač to pomeni to.
Isto kot tisti zgoraj, ja Porsche je zame mrtev, ker dela SUVje. Brez njih bi crknili že zdavnaj. Točno tako, ampak NISO, ker so se prilagodili.
Poznam sicer ljudi, ki imajo porscheje (993, Boxter in 944) a bolj kot o čem drugem poslušam o nekih silnih stroških (to se zgodi, če kupiš avto, ki rabljen morda ni tako drag, a je celoten paket vseeno na robu tvojih zmožnosti). Slišal sem tudi (pa ne od enega), da kar se tiče voznih lastnosti, ti avti niso ravno ne vem kaj (govorim predvsem o teh starejših, pri novih zna biti drugače). Kaka nabrita impreza zna biti hitrejša.
Čestitke, daj sedaj primerjaj še vozne lastnosti Ferrarija iz 1960 z recimo Focusom RS.
Primerjaj isti čas, ne pa 20 let novejša vozila, ko je tehnologija in gume napredovala za nekajkrat.