Oba motorja v zadnji izvedbi sta ok, če gledaš novejše pa nenavito verzijo 2.0TSI. Mogoče je za izpostavit pred izbiro motorja da imaš v teh modelih DSGje z mokro in z suho sklopko, 2.0 oz. 4x4 modeli imajo zagotovo mokro sklopko, medtem ko je pri 1.5TSI načeloma bila včasih suha so pa pri novejših tole tudi malo pomešali (ne velja pa za vse VAG modele enako, tako za fermentorja moraš preverit kakšne tehnične vire).
Mokra sklopka = precej manj problematičen menjanik, načeloma tudi lepše speljuje oz. bolj natančno deluje. Zdrži precej večji navor. Moraš menjat olje na redni interval (60k km) tako da je to dodatni strošek.
Suha sklopka = nimaš menjave olja (razen opcijsko v mehatroniki), pri natančnih manevrih je bolj agresiven (parkiranje), zdrži prejej manj navora oz. se hitreje pregreva (če se greš kakšen offroad ali pa premike prikolice, kjer je hitrost na nivoju drseče sklopke hitro zajamra da je pregret)