SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.674
2.568
113
Problemi z rezervnimi deli.
Ali sploh - in kam - greste na odpad po rezervne dele?
Da je avto nevozen 6 mesecev - luč - je pa huda!
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.046
999
113
Problemi z rezervnimi deli.
Ali sploh - in kam - greste na odpad po rezervne dele?
Da je avto nevozen 6 mesecev - luč - je pa huda!
Koikor poznam primerov je običajno tak ali podoben problem pri dokaj novih avtih, za katere aftermarket delov sploh ni na trgu, kaj šele na odoadu.

Pa švabi tud niso nobena izjema.Poznam primer, ko se je zaradi osnovne napake ugotovilo, da je dodaten problem na ekektroniki.Avto sicer vozen, ampak ga prodajalec ne da iz rok(menda problem varnosti) in ga nadimešča z avtom višjega ranga.Tudi v tem primeru je govora o mesecih, razlog:nedobavljivost rez.delov.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Tudi meni je znan primer za en zelo pogost nemški avto, da je možakar čakal na elektronske komponente. Sicer ne več mesecev, nekaj tednov pa. Je pa bil avto vozen med tem časom.
 

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
841
15
18
Malo gledamo Cupra Formentor. Kakšni so 1.5 TSI ali 2.0 TSI motorji od VW? Zanesljivost, stroški vzdrževanja? So kakšne splošne težave? Dejansko za 30k eur dobiš Formentorja z malo kilometri in veliko opreme. Če primerjam z Volvom, ki si jih tudi ogledujem, je precej cenejši.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Oba motorja v zadnji izvedbi sta ok, če gledaš novejše pa nenavito verzijo 2.0TSI. Mogoče je za izpostavit pred izbiro motorja da imaš v teh modelih DSGje z mokro in z suho sklopko, 2.0 oz. 4x4 modeli imajo zagotovo mokro sklopko, medtem ko je pri 1.5TSI načeloma bila včasih suha so pa pri novejših tole tudi malo pomešali (ne velja pa za vse VAG modele enako, tako za fermentorja moraš preverit kakšne tehnične vire).

Mokra sklopka = precej manj problematičen menjanik, načeloma tudi lepše speljuje oz. bolj natančno deluje. Zdrži precej večji navor. Moraš menjat olje na redni interval (60k km) tako da je to dodatni strošek.
Suha sklopka = nimaš menjave olja (razen opcijsko v mehatroniki), pri natančnih manevrih je bolj agresiven (parkiranje), zdrži prejej manj navora oz. se hitreje pregreva (če se greš kakšen offroad ali pa premike prikolice, kjer je hitrost na nivoju drseče sklopke hitro zajamra da je pregret)
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

Torque

Pripravnik
22. jul 2007
841
15
18
Hvala za razlago glede sklopke. Kaj pa so novejše verzije 2.0TSI, od katerega letnika naprej se priporoča? Vidim, da so razponi moči kar veliki za TSI motorje, od 150 KM pa do 310 KM. 2.5TSI varianta mi je predraga :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
V formentorju so itak zadnje generacije obeh motorjev, ker ni še toliko časa na trgu, torej najbrž 150KM za 1.5 in 190KM za 2l (navita verzija 2.0 je pa 300KM+).

* 1.5TSI dobiš v mild hibrid verziji (oznaka eTSI), o tem se pa še ne ve veliko oz. koliko problemov predstavlja mild hibrid sistem še ni čisto poznano. Osebno bi se ga izogibal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Oba motorja v zadnji izvedbi sta ok, če gledaš novejše pa nenavito verzijo 2.0TSI. Mogoče je za izpostavit pred izbiro motorja da imaš v teh modelih DSGje z mokro in z suho sklopko, 2.0 oz. 4x4 modeli imajo zagotovo mokro sklopko, medtem ko je pri 1.5TSI načeloma bila včasih suha so pa pri novejših tole tudi malo pomešali (ne velja pa za vse VAG modele enako, tako za fermentorja moraš preverit kakšne tehnične vire).

Mokra sklopka = precej manj problematičen menjanik, načeloma tudi lepše speljuje oz. bolj natančno deluje. Zdrži precej večji navor. Moraš menjat olje na redni interval (60k km) tako da je to dodatni strošek.
Suha sklopka = nimaš menjave olja (razen opcijsko v mehatroniki), pri natančnih manevrih je bolj agresiven (parkiranje), zdrži prejej manj navora oz. se hitreje pregreva (če se greš kakšen offroad ali pa premike prikolice, kjer je hitrost na nivoju drseče sklopke hitro zajamra da je pregret)
Ni čisto tako.
Vsi 2.0 motorji (dizli in bencinarji) imajo mokro sklopko (neglede na pogon), od nekje 2017 naprej (odvisno od modela) s 7 prestavami (prej 6 stopenjski, menjava olja na 60.000 km), menjalnik DQ381. Menjava olja predvidena na 120.000 km, čeprav naj bi to nekaj spreminjali. Najbolje preverit direkt na dotičnem vozilu.
7 stopenjski menjalnik je dober, ni pa neproblematičen, ponavadi odleti (v malo primerih, ni to, da vsakemu) mehatronika in ostaneš samo s sodimi ali lihimi prestavami. Lahko že pri 70.000 km, lahko pri 150.000 km ali kasneje.
1.5 bencinarji (ne hibridne verzije) imajo vsi sedemstopenjski DQ200(G2) menjalnik s suho sklopko. Ravno tako 1.6TDI ali 1.0TSI trivaljniki.
1.5TSI 4x4 so sicer izjemno redki (recimo Karoq letnik 2019 se je dobil) imajo DQ381 menjalnik.
1.4 hibridne verzije (plug in hibrid mislim) imajo svoj menjalnik DQ400.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
121
43
Ni čisto tako.
Vsi 2.0 motorji (dizli in bencinarji) imajo mokro sklopko (neglede na pogon), od nekje 2017 naprej (odvisno od modela) s 7 prestavami (prej 6 stopenjski, menjava olja na 60.000 km), menjalnik DQ381. Menjava olja predvidena na 120.000 km, čeprav naj bi to nekaj spreminjali. Najbolje preverit direkt na dotičnem vozilu.
7 stopenjski menjalnik je dober, ni pa neproblematičen, ponavadi odleti (v malo primerih, ni to, da vsakemu) mehatronika in ostaneš samo s sodimi ali lihimi prestavami. Lahko že pri 70.000 km, lahko pri 150.000 km ali kasneje.
1.5 bencinarji (ne hibridne verzije) imajo vsi sedemstopenjski DQ200(G2) menjalnik s suho sklopko. Ravno tako 1.6TDI ali 1.0TSI trivaljniki.
1.5TSI 4x4 so sicer izjemno redki (recimo Karoq letnik 2019 se je dobil) imajo DQ381 menjalnik.
1.4 hibridne verzije (plug in hibrid mislim) imajo svoj menjalnik DQ400.
Ah tudi tole ni čisto tako.
Nimajo vsi 2.0 motorji mokre sklopke. Ogromno novejših 2.0 dizlov ima menjalnik s suho sklopko, mogoče celo vsi 115 konjski.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Hm, a veš da 2.0TDI 115KM dizla pa še nisem imel avtomatika. So bili vsi ročni. Je ta sploh na voljo z avtomatikom?
Ker 150KM imajo vsi brez izjeme DQ381. In seveda 190/200KM verzije).
Kolikor gledam po cenikih (pogledal za Golfa in Octavio), je 2.0TDI 115KM na voljo samo z ročnim menjalnikom.

Pozabil sem še na tole: izjema je še starejši motor BITDI z 240KM, ki pa je imel 7 stopenjski menjalnik z mokro sklopko DQ500, servis na 60.000km.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
121
43
Hm, a veš da 2.0TDI 115KM dizla pa še nisem imel avtomatika. So bili vsi ročni. Je ta sploh na voljo z avtomatikom?
Ker 150KM imajo vsi brez izjeme DQ381.
Mislim, kakšno vprašanje od kao eksperta? :)
Pri hiši je karoq avtomatik 2.0 115 km. Pa veliko je golfov 8 in octavij s temi motorji in avtomatiki, jih poznam kar nekaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.019
1.472
113
Malo gledamo Cupra Formentor. Kakšni so 1.5 TSI ali 2.0 TSI motorji od VW? Zanesljivost, stroški vzdrževanja? So kakšne splošne težave? Dejansko za 30k eur dobiš Formentorja z malo kilometri in veliko opreme. Če primerjam z Volvom, ki si jih tudi ogledujem, je precej cenejši.

V vsakem primeru je 2.0 TSI boljsa izbira. Ravno prav moči, lep navor, tih a vseeno ne dolgočasen motor. Zame je 1.5 TSI pogreb in je za moj okus primeren za VV Pola.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.503
4.273
113
Zanimivo, da so cene hibridov skoraj izenačene z normalnimi motorji.
 

Priponke

  • cenik-cupra-formentor-2024.pdf
    186,8 KB · Ogledi: 49