SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
sej poznamo mazde6 ki so bile v salonu rjave
Fotrova je bila po prvi zimi po podvozju rjava ko žebelj, zadnji blatniki pa so začeli rjaveti po 1 letu. Kupil novo, ves čas garažirana.Na pooblaščencu so mu gor z dinitrolom mazali :bonk: verjetno tudi opel v 70 in 80ih ni tak hitro rjavel, niti zastava.

Sicer mehansko nobenih težav, tudi prodal je zelo hitro in menjal za 6ko naslednje generacije. Ta, poleg tega da ima vsaj pol milijona km, nima niti pikice rje.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.640
1.030
113
pri mazdi so se nekaj naučili in napako popravili

pri oplu pa so minevala desetletja in so ostajali neumni (osebne izkušnje)
Ni res! Pri Oplu jih je zajebal un Šlanec Lopez, ki je zahteval brezpogojno šparanje.
Po njem so potem počasi sanirali rjo na plehu. Tako je eden najboljših avtov moja Vectra C. I naslednjo Insignio je bilo že spet malo slabše.. No sedaj, ko so pod PSA, pa več ne komentiram...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
Moja astra je letnik 2013 in se barva lupi po vseh robovih (so to že v garanciji popravljali). Zdaj mi je za barvo itak že vseeno. Gnijejo vsa 4 vrata na spodnjem robu kjer so uni čepi za odtekanje vode. Genialen izum. Podobno genialen je 1cm dvignjen rob nad prednjo šipo, da se ja vsak kamen ujame in naredi luknjo. Tudi ta del lepo rjavi. Parkat smo dali ličarju, pa je mir kvečjemu za kakšno leto. Zdaj ko je avto približno nič vreden raje sam zbrusim pa posprejam zunaj na parkingu pa je isto dobro.

Drugih zamer do tega avta niti nimam. Dobro in zvesto služii že skoraj 12 let. Upam, da bo še dolga leta naš drugi avto za lokalne opravke.
 
2. jul 2020
5.308
6.851
113
Očetova corsa 2013 sicer ni imela težav z barvo, tudi podvozje je bilo zaščiteno z neko smolo, kot da bi Makedonc rajhal strop.

Po par menjavah gum pa je dvigalka začela zvijati rob pod pragom, kjer je namenjeno da se avto dvigne.

Pred prodajo sem z kladivom in kosom lesa naglihal.


Golfi 4 so tudi zanimivi. Zadnja vrata in sprednji levi blatnik pogosto rjavijo. Kot da ne bi bili iz iste kovine kot vse ostalo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.891
6.053
113
Moja astra je letnik 2013 in se barva lupi po vseh robovih (so to že v garanciji popravljali). Zdaj mi je za barvo itak že vseeno. Gnijejo vsa 4 vrata na spodnjem robu kjer so uni čepi za odtekanje vode. Genialen izum. Podobno genialen je 1cm dvignjen rob nad prednjo šipo, da se ja vsak kamen ujame in naredi luknjo. Tudi ta del lepo rjavi. Parkat smo dali ličarju, pa je mir kvečjemu za kakšno leto. Zdaj ko je avto približno nič vreden raje sam zbrusim pa posprejam zunaj na parkingu pa je isto dobro.

Drugih zamer do tega avta niti nimam. Dobro in zvesto služii že skoraj 12 let. Upam, da bo še dolga leta naš drugi avto za lokalne opravke.
Whaaat... moja 2005 Astra pa gre of hiše brez rje. Malo se je en mehurček delal pod desnim ogledalom pa sem pošmirglal cinksprej in laksprej čez in je še danes mir. Tudi pod zadnjim blatnikom se je delal na robu mehurček, enako, pobrusim 1x3cm cinksprej , laksprej in je še danes Ok. Pa avto vstopa v 20to leto. Tudi astra 2016 nima problemov. Je pa fajn vsako leto ob menjavi gum čisto vsak avto malo pregledat. Kamenje hitro odkrhne barvo, tam pa začne rjavet.
 
  • Haha
Reactions: ViLiam

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.640
1.030
113
Whaaat... moja 2005 Astra pa gre of hiše brez rje. Malo se je en mehurček delal pod desnim ogledalom pa sem pošmirglal cinksprej in laksprej čez in je še danes mir. Tudi pod zadnjim blatnikom se je delal na robu mehurček, enako, pobrusim 1x3cm cinksprej , laksprej in je še danes Ok. Pa avto vstopa v 20to leto. Tudi astra 2016 nima problemov. Je pa fajn vsako leto ob menjavi gum čisto vsak avto malo pregledat. Kamenje hitro odkrhne barvo, tam pa začne rjavet.
Mene prav prijemlje, da bi si omislil kako Astrico F z malo km v Nemčiji...
Mobile ima nekaj opcij....
Najraje tisto 1.4 s 60 konji...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Mah kr neki. Bivsa mela 09 Swifta, nikoli oprala, ni blo pikice rje nikjer, jest Kio 09, oprana 1x letno, ne duha, ne sluha o rji.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
Po mojem je pomembno tudi kakšna barva je na avtu (enoslojna bela v mojem primeru je več kot očitno kak) in kako zelo inženirji zafurajo določene rešitve.

Meni ni jasno, kako se nekomu zdi dobra rešitev speljat odtok vode skozi vsa vrata. Ko se čepi zamašijo v vratih plajhajo litri vode in tudi ko niso zamašeni je spodnji notranji rob vrat vedno moker. Logično, da to kmalu začne gnit.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.891
6.053
113
Po mojem je pomembno tudi kakšna barva je na avtu (enoslojna bela v mojem primeru je več kot očitno kak) in kako zelo inženirji zafurajo določene rešitve.

Meni ni jasno, kako se nekomu zdi dobra rešitev speljat odtok vode skozi vsa vrata. Ko se čepi zamašijo v vratih plajhajo litri vode in tudi ko niso zamašeni je spodnji notranji rob vrat vedno moker. Logično, da to kmalu začne gnit.
Pa to gnitje ni pogosto, drugače bi se že spravili kako drugače zadevo reševat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
Astra je edini avto, ki sem ga kadarkoli imel, da ima tako rešeno.

Zame ni dvoma, da gre za inžinirski fail. Isto kot rob nad vetrobranom, ki je pri vsaki astri J brez barve, zarjavel ali štrihan.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Swift je po mojem vedenju narejen na madžarskem in v tej tovarni je protikorozijska zaščita kar ok. Za Kio so mi pa pri pooblaščenem prodajalcu povedali, da je dovzetna za korozijo. Prav tako za nov Suzuki Jimny. Je rekla prodajalka (pred cca dobrim letom), da je tak avto treba dati takoj na izdelavo zaščite. Precej zgovorno tole, se mi zdi.