SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.513
944
113
Zvedel da ima tudi fordov 2.0 v kombijih jermen v olju.
Pooblasceni servis je rekel da bo treba avto cca 3 dni pustiti na servisu. Za ceno sploh nisem vprasal. Pri "kozolcarju" naj bil servis jurja pa pol.
Je pa zdrzal 210kkm z menjavo olja na cca 30kkm (1x letno). Je pa res da je v njem 10l olja
Ko ne veš da Gemblaš in ne veš kako srečo imaš...
 
  • Všeč mi je
Reactions: splash

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.467
10.702
113
a nima nek bmw jermen v olju za oljno pumpo...če tist odleti pač ribne vse skup. Za menjavo moraš motor bolj kot ne ven vzet. Tudi preventivno...
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
704
93
28
Počasi bomo začeli hvalit električarje. Tam ni jermenov v olju, ojničnih ležajev, CVT-jev in podobnih hitro pokvarljivih dobrot. Tisto baterijo, če mrkne, pa itak vsak zamenja, če ma le kakšnega starega INDOS-a pod kozolcem. ;-))
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

B81

22. jul 2007
36.912
10.483
113
KSZ
Kitajci bi prodali veliko več avtov, če bi jih poimenovali v "evropščini" :D Da te ena vpraša: kakš'n avto pa maš a bmvja al pasata", ti pa rečeš: Gongbonga :bonk:
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.728
5.888
113

Sedaj pa so začeli Kitajski avti, še boljše izgledat kot Evropski.
Bliža se armagedon.
Zgleda res dobro. Tolko nas bodo sprcali, da nam bodo uničli našo avtoindustrijo. Saj potem se tud kitajc ne bo prodajal kaj dobro, ker bomo vsi na repi in fižolu.. pardon na kuhanem rižu. Za to pa je krivih več dejavnikov, pa nebom se spet ponavljal.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
704
93
28
Še komentar k mojemu prejšnjemu linku:
Dec je dal na naslovno sliko Kadjarja (mal predelano sliko, sicer), pa v videu R ni nikjer omenjen. Tako, da je treba morda videno v videu jemati tudi malo z rezervo. Ne vem, samo domnevam.
 
2. jul 2020
5.055
6.599
113
Na temo.


Kot nekdo, ki ima T-crosa in vitaro doma, mi kar dviguje obrvi:

- Visoka uporabnost Tcrosa: plus je drsna zadnja klop, če plješ potnike in prtljago istočasno, imajo zadaj potniki malo prostora za noge in hkrati malo prostora za prtljago...
- Motor in podvozje: ko pohodiš 3 cilindersko kvačkalico, ti nad 3000 obrati zaropota kot kosilnica. Dodatni cilinder se precej pozna. Menjalnik je bolj precizen na VW, podvozje je boljše na vitari (awd verzija ima pol neodvisno zadnje vzmetenje + sport mode z 70:30 porazdelitvijo navora).
- sedeže ima boljše VW, zato mogoče boljši občutek v ovinkih

Testno relacijo občasno odpeljem. Po omejitvah sta oba avta podobna na cesti. Fieste ST ali MX5ke pa raje lovim z vitaro

Definitivno pa se pozna, da je Tcross novejši avto, ampak mi ne uide misel, da je kakšna koverta prišla na uredništvo :evil: