SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

tony

Guru
23. jul 2007
9.590
1.455
113
3. Hibridni sklop poveča kompleksnost že tako relativno kompleksnega modernega ICE za 2x... To je težko že vzdrževati, očitno pa še mnogo težje zdizajnirati tako, da bi bilo kaj vredno...

Japonci imajo na tej fronti 25 let izkušenj, Švabi pa ne, te avte delajo s figo v žepu, samo zaradi umetnega zniževanja CO2 gramov flote prodanih avtov...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.617
6.476
113
Japoncem zadeva laufa ravno zato, ker ni abnormalno kompleksna. Da se evropski hibrid lahko premika pa rabi en kup besed, ki jih nihče ne razume, 10 sklopk in vse skupaj seveda žene trivaljni turbo mlinček.

Saj je fajn dokler traja, kar pa ne more bit dolgo.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
668
57
28
Pred leti, ko so prišli v prodajo prvi hibridni Suzukiji, sem vozil SX4. Prvo je, da sploh nisem opazil, da je hibrid, razen pri zagonu. Zagon je povsem tih in čisto miren, da sploh ne veš kdaj je avto vžgal. Kolikor sem na hitro pogledal, so z motorja odstranili zaganjač in ga združili z alternatorjem in to je hkrati pogonski elektromotor. Prenos moči na motorno gred IC motorja je preko cca 50mm širokega mikro jermena. Menda je ta sistem zelo zanesljiv in ima zelo malo okvar.
 
2. jul 2020
4.878
6.395
113
Tisto je blago hibridni 48V sistem.
Vajen sem starega 1.4 turbo, ko sem testno peljal 1.4 blagega hibrida, sem začel voziti kot dizla. Navor kar prihaja iz nekje.

Izkoristki pa, po podatkih sprintmonitorja (Vitara, ročni menjalnik):

1729061412258.png


1729061428635.png


1.5 polni hibrid pa ni najbolj posrečen motor (vitara, avtomatik).

1729061619265.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: cnpod in Gamero

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.606
5.803
113
No ja.... če tole pogledamo, se sploh splača misliti na hibride? Sploh če ne gledaš top zanesljive znamke. Moje mnenje je, da za ubohih 7dl razlike, nimaš kaj razmišljat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in cnpod

tony

Guru
23. jul 2007
9.590
1.455
113
A to pomeni, da hibrid pršpara tam 0,5-0,6l/100km?? Toliko ene drage in pokvarljive šare v avtu za tak prihranek pa ne vem, če je ravno prava pot do manj onesnaževanja.
Finančno in okoljsko (LiON baterija v konkretnem primeru zdrži 4 leta, nato jo je treba pa zamenjati) se zagotovo ne izplača. Ne 12V in ne 48V hibridi, to vse nima smisla.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.590
1.455
113
Tisto je blago hibridni 48V sistem.
Vajen sem starega 1.4 turbo, ko sem testno peljal 1.4 blagega hibrida, sem začel voziti kot dizla. Navor kar prihaja iz nekje.

Izkoristki pa, po podatkih sprintmonitorja (Vitara, ročni menjalnik):

Poglej priponko 93519

Poglej priponko 93520

1.5 polni hibrid pa ni najbolj posrečen motor (vitara, avtomatik).

Poglej priponko 93521
Vprašanje, če ni bila samo 12 V LiON baterija pod voznikovim sedežem, ki se sicer blago čuti pri speljevanju, resnega vpliva na porabo pa skoraj nima... Mislim, da so Zagrebčani pisali, kakšna veselica je, ko po 4ih letih crkne in koliko stane...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.057
4.037
113
Ti mild hibridi (48V) so naslednji nateg po start/stop sistemih. Drugače baterije niso nekaj drage oz. ne obubožaš ker je samo 2-3x dražja kot AGM baterija za klasičnih start/stop (je za 12V in 48V sistem, tako da je ena in avto nima 12V accuja). V teoriji naj bi držala precej dalj, v praksi pa odvisno kako in kje se voziš. Sicer recimo suzuki ima 7 let (100k km) jamstva na hibridni sklop, ni pa jasno določeno kako je z baterijo ... jasno piše za nadzorni modul baterije, za dc-dc konverter, motor ipd. za samo baterijo pa piše "tehnična poškodba (samo kratek stik) hibridne baterije" -> to meni pomeni da se ne upošteva degradacije in dokler baterija da ustrezen zagonski tok da zažene motor ne dela pa nič od hibridnega sistema nisi upravičen do menjave (se pa lahko motim).
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.606
5.803
113
Evo... mazda je pokazala kako se to dela.

Po 36 urah in 1.100 prevoženih kilometrih smo izmerili porabo - 6,7 litra na 100 kilometrov, kar je odlično glede na pogoje na cesti, visoke vzpone, tudi precej veliko potovalno hitrost skozi Saharo, ugodno. Avtomobila nismo "šparali".

Teža Mazda Cx60 skoraj 2 toni, 3,3L 6 valjnik.,.... Masa Vitara 1320kg. :bonk:

Mi pa noter tiščimo baterije in še bohvekaj. Sick!
 
  • Všeč mi je
Reactions: cnpod

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
668
57
28
Tale Mazda, če prav vem, lahko vleče za seboj tudi 3,5t prikolico. Čudna so pota EU s tole gonjo proti dizlom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco